Ja inderdaad! Kan er naar uitkijken. Lange dagen en mooi weer, was buiten hangen... ik hou er van. Ik wil mijn vrije dag ook niet op de bank doorbrengen dus toch maar naar het bos met de hond. Des te eerder is het vanmiddag.
Wat een geluk voor jullie. Hier regen en koud. De tuin is een moeras geworden. Geen extreme droogte met passen dit jaar.
Oh dat is ook altijd lekker om naar het bos te gaan met de hond Neemt zo een paar uurtjes in beslag! Spannend strakjes de eerste echo! Ik hoop dat je een prachtig beeld te zien krijgt ❤️
Dames met echo vandaag.. succes! Hier ook echt heel erg toe aan lente! De kids ook! Mijn dochter van 5 vraagt steeds; mama wordt het dan nu eindelijk eens zomer?
Ja hier ook! Kunnen de kids zich tenminste lekker buiten vermaken de hele dag! Lekker met zand en water, lekker voetballen en fietsen! Het zijn nu gewoon saaie en lamlendige dagen met dit trieste weer
Ja inderdaad wij wonen dichtbij het bos dus lopen er dagelijks even doorheen. Maar ook daar is het nu een modderbad...blegh Maar de ochtend is voorbij. Nou wordt het toch wel een beetje spannend hoor!
Het voelt tot nu toe nog zo onrealistisch. Hoe kan er nou een mini mensje in je groeien zonder dat ik daar ook maar iets van merk. Blijft toch wel een bijzonder avontuur! Ik mag om 3 uur, mijn vriend kan er helaas toch niet bij zijn omdat zijn werkgever vergeten was dat hij de middag vrij had gevraagd, en daardoor nu te ver weg is, super stom!
Ik vind het corona virus ook maar akelig worden. Het wordt volgens mij erg opgeblazen. Maar als ik dan lees dat scholen dichtgaan, evenementen worden afgelast, etc, dan benauwd me dat toch wel een beetje. En vooral dat ik denk, als mijn dochter van 1 het maar niet krijgt... @Sooff, spannend de echo! Wat balen dat je vriend niet mee kan joh.
Hihi dankje ik zit de tijd nu maar wat weg te kijken tot ik heen kan(is maar300m van huis). Duimen dat er geen bekende is ook...ah dat zijn de bekende dingen voor iedereen hier denk ik
Hier een kloppend hartje! 7 weken en 2 dagen i.p.v 7 weken en 4 dagen. Maar de berekening op internet zegt 7 weken en 4 dagen. Vk haar berekening was 7 weken en 2 dagen. Dus dat klopt dan met de echo. Ben zo opgelucht!
Super loveyoga!! Tkan bij de termijnecho nog zo weer een paar dagen schelen, dus wie weet. Hier was de echo ook weer goed, hartje zelfs gehoord dit keer Over drie weken termijnecho! Zal blij zijn als dit eerste trimester voorbij is En zomer verlang ik ook enorm naar ja!! Of lente vooral. Heerlijk shirtje aan, zonnetje en lekker naar buiten. Als ik dan weer fit ben dan haha.
ik ben het eens met je betreffend het Corona virus. Het schijnt allemaal wel mee te vallen zoals ik heb gelezen. Ik las dit op NOS: https://nos.nl/artikel/2325546-waarom-er-meer-aandacht-is-voor-corona-dan-voor-griep.html