Ik snap je zorgen helemaal hoor... hier ook zo’n onzekere die ondanks aanwezige kwaaltjes eigenlijk niet echt kan “genieten”. Idd, laat die 12wk maar snel voorbij vliegen, en dan de overige 38wk snel erachteraan zodat we dubbel en dwars van onze beebjes kunnen genieten in onze armen!
Jeeeeej, 9 weken alweer... nog 3 te gaan dan is het eerste trimester eindelijk achter de rug! Sinds gisteravond ziek aan het worden, vandaag opgestaan met keelpijn, hoofdpijn en een hoestje..gelukkig geen koorts oid. zoonlief zat gisteren al verkouden thuis en die had gisteravond verhoging. Wij zitten voorlopig dus binnen
Ik heb enorme voorkeur voor zout en zuur op het moment. Dan heb ik mega honger en word ik misselijk, dan wil ik veel eten. En dan eet ik wat en dan ben ik weer misselijk haha! Die mini crackers zijn echt mijn favoriet nu. ‘s Nachts en meteen in de ochtend eet ik er een paar. @DCG Ah wat rot dat jij nu ook verkouden aan het worden bent. Hopelijk blijft het voor jullie daarbij en wordt het niet erger. Wij kregen gisterenavond eindelijk nog de bevestiging van TUI dat we toch echt gewoon naar huis kunnen vliegen vanavond. Gelukkig! Een hele geruststelling.
Wat een opluchting dat jullie vanavond toch gewoon naar huis kunnen! Kan de echo in elk geval ook gewoon doorgaan Knap dat je gelijk s'morgens die crackers wegkrijgt, ik moet er echt niet aan denken ik moet dan echt wel even een uurtje door het misselijk zijn heen voordat ik iets durf te eten... Ja ik hoop het ook dat het hierbij blijft, vind dit al genoeg, heb het er eerlijk gezegd niet zo op allemaal, vooral niet in de zwangerschap
Jeetje net bericht van de verloskundige, minder controles, je mag geen vragen stellen dat moet telefonisch en het ergste van alles : je moet ALLEEN komen .. dus zit ik daar ( als het doorgaat ) woensdag alleen voor de echo . Wat als je daar alleen zit en slecht nieuws krijgt? Ondertussen blijven scholen wel gewoon open dus mijn werk blijft 1 grote besmettingsbron... zo krom allemaal.
@Missannie fijn dat jullie gewoon kunnen vliegen ! @DCG Balen van de verkoudheid! Dan zit je even aan huis gekluisterd deze dagen
@DCG Heerlijk die crackers. Ik heb zin in maar weinig in de ochtend, maar die crackers zijn zo lekker. Er is eigenlijk niks aan, maar ik heb ook maar een lading ingepakt in de handbagage voor in het vliegtuig haha! @Tijm86 Hier ook hetzelfde bij onze vk inmiddels. Dat wordt maandag alleen de echo. Een paar dagen geleden mocht nog max 1 persoon mee, maar nu niemand meer. Het is flink balen, maar die vk’s kunnen ook echt niet ziek worden nu. Al is het maar een verkoudheid. Dan staat heel de praktijk op zijn kop.
@missa Ja klopt hier mocht je eerst ook alleen met partner en nu dus alleen alleen.. Ik snap het ook wel , maar vind het wel jammer, is toch echt een samen dingetje zo'n echo . Denk dat ik mn man maar via facetime bel ofzo dan kan hij toch een beetje mee kijken
Grappig dat je dat ook zegt. Mijn vriend zei net ook al: dan Facetimen we toch gewoon. Misschien ook wel een optie eigenlijk.
Het is zeker allemaal heel krom geregeld... vandaag weer een stijging met 115 zieken en weer 2 overleden personen.. ik heb ergens gelezen dat we gewoon in lockdown moeten om dit virus in te dammen... al zie ik dat voorlopig niet gebeuren.. ik kan me helemaal voorstellen dat het niet fijn is om alleen naar de echo te moeten FaceTime is idd een goed idee, zo ben je dan toch een beetje samen. Misschien dat je man wel mee kan rijden en in de auto wacht?? Stel dat er wel iets mis blijkt (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) dan hoef je niet alleen naar huis te rijden en ook bij een goede echo kunnen jullie samen onderweg fantaseren en de blijdschap delen
Hihi heb je goed gedaan, kun je in het vliegtuig bij misselijkheid je favoriete snack wegwerken Een goede vlucht gewenst voor straks! Idd als de vk ook nog ziek gaat worden staat de hele praktijk op zijn kop... maar toch ontkomen ze er in mijn ogen niet aan... maar ik snap de beslissing uiteindelijk wel... het is ook maar een lastige situatie..
Jeetje wat vreselijk zeg! Fijn dat je mocht komen voor een echo. Heel veel sterkte en een dikke knuff
In de auto wachten is inderdaad ook nog een idee! Las net nog een uitgebreide update van de verloskundige dat ze een deel van de controle al telefonisch doen bij iedereen om het bezoek aan de praktijk zo kort mogelijk te houden. Toevallig belde ze net, maar dat is een duur telefoontje hier op Curaçao, dus heb maar gemaild of we morgen even kunnen bellen En ze stelde zelf ook al voor om je partner via FaceTime er toch bij te laten zijn. En als je binnenkomt en iemand zit in de wachtruimte, dan mag je daar niet bij gaan zitten. Best heftig allemaal zeg. Wat mij betreft doen ze ook gewoon een lockdown. Beter nu voordat het echt te laat is en alle ziekenhuizen overvol zijn. Wij gaan ook echt nergens heen als we thuis zijn weer. Een rondje lopen buiten is prima en lekker in de tuin. Maar geen bezoekjes, behalve de verloskundige natuurlijk
Klopt, je moet een meter afstand houden... wel idd goed dat ze het meeste over te telefoon al bespreken, des te korter is de tijd in de praktijk.. het is allemaal even allemaal inleveren helaas, maar als we hiermee situaties als in Italië voor kunnen blijven dan werk ik er graag aan mee! Ik kom nu ook niet verder dan binnen en de achtertuin.... maar heb momenteel ook nergens zin in, voel me echt beroerd maar gelukkig tot nu toe geen koorts..
@Anne201 wat verschrikkelijk heel veel sterkte en beterschap Dikke knuffel @Tijm86 facetime is een goede optie dan ben je toch niet helemaal alleen. ik heb dinsdag mijn intake maar volgens mij geschied die over de telefoon. @Sooff ik snap je onzeker heel goed. Wellicht stelt het je gerust. Ik heb ook geen kwaaltjes. Soms heb ik enorme trek en dan singer ineens weg. Ik had enorme last van m’n borsten en dat is nu ook weg. Ik denk de kwaaltjes komen en gaan. Ik vind het ook echt rete spannend en hoop dat de 12 weken snel voorbij zijn. Keep in mind, elke zwangerschap is anders Ik heb sinds vandaag echt last van m’n darmen (denk verkeerde dingen gegeten, zoals lactose). Nu kan ik helaas niet meer naar de wc. Heb wel het idee dat ik moet iemand tips? Zelfs het lucht komt er niet uit
Roosvisee laxo? Of pruimen schijnen ook te helpen... Verder natuurlijk veel vezels eten.. Hopelijk lukt het snel, is vervelend en soms best pijnlijk als het niet lukt.
Hier ook weinig kwaaltjes . Borsten ook minder pijnlijk en in de avond soms een vraagje misselijk, maar ook niet altijd . Alleen erg moe . Je kunt bij de apotheek zonder recept laxerdrankjes halen . Ik had het ook een weekje maar nu werkt het weer normaal .
Ojee. Heb de halve nacht wakker gelegen door bekkenpijn. In mijn eerste zwangerschap ook vreselijk last van gehad. Het zal toch niet nu al beginnen??