Wat “fijn” dat de curretage op zich is meegevallen en je geen pijn hebt. Wens je alle goeds en hopelijk kun je dit snel een plekje geven.... hoop heel hard dat je snel hier komt inbreken met goed nieuws, vind het zo sneu hoeveel je al hebt moeten doorstaan Hou je taai meis en hopelijk tot snel ❤️
Zo ook helemaal gerustgesteld. De kruimel ligt helemaal op schema (1,86cm) en hebben ook hartje mogen horen. Hij spartelde al lekker, helemaal verliefd nu Even draaien, maar het hoofdje ligt links
♡Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020♡ 16 oktober Groen - 30 jaar- 3e kindje Tiarah - 31 jaar - 4e kindje 17 oktober Owl - 27 jaar - 2e kindje DCG - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober 19 oktober Miich - 29 jaar - 2e kindje 20 oktober Loveyoga - 32 jaar - 3e kindje Sooff - 28 jaar - 2e kindje 21 oktober 22 oktober Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje 23 oktober Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 24 oktober Eulalia - 29 jaar - 4e kindje Pioenne - 30 jaar - 1e kindje AnnekedB - 32 Jaar - 2e kindje 25 oktober Lamia -27 jaar- 3e kindje 26 oktober 27 oktober Gandy - 37 jaar - 3e kindje 28 oktober Es89 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Missannie - 32 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 33 jaar - 4e kindje 30 oktober 31 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (16) ♡♡♡ ** Sterretjes ** Rowena25 - 4 wk Rabi - 4 wk Nosilla - 6 wk Tuttebelleke - 6 wk Anne201 - 8+5wk Afspraken: 16 maart - 8:45 intake en 2e echo - Kon87 17 maart - 14:30 1e echo + gyn - Pioenne 17 maart - 15:45 intake VK - AnnekedB 18 maart - 14.45 2e echo - Tijm86 19 maart - 10:50 eerste echo - Marloesje24 27 maart - 15:30 intake gyn + termijn echo? - Owl 31 maart - 10:35 intake vk + termijnecho DCG 2 april - 15:30 termijnecho 3 april - 15:00 termijnecho - Sooff 6 april - 10:00 termijn echo - AnnekedB 7 april - 14.25 termijn echo - Missannie 23 april - 9:30 termijnecho + NIPT - Pioenne 15 mei - 15.30 afspraak vk - Missannie ♡♡
@Anne201 fijn dat het is meegevallen! Hoop je snel te horen! @Pioenne wat een mooie echo Wij mogen ook bijnaaaaa
Oh gelukkig maar dat het door mag gaan!! Zou ik ook niet willen uitstellen voor 2 weken.... het duurt nu toch allemaal al zolang Hihi idd zo kun je gewoon lekker doorgaan zonder dat iemand op je buik let Ga je het na de echo morgen wel bekend maken of pas na de 12 weken?
Ja toen ik zei dat ik dat erg jammer vond omdat deze weken zo onzeker zijn zei ze dat ze dat heel goed snapt en dat ik toch mag komen . Ik wilde het aan mn collega's vertellen, maar die zie ik nu de komende tijd niet , dus wacht er toch maar even mee . Mensen om ons heen weten het eigenlijk al . En jij ? Na 12 weken of al eerder ?
Haha ja dan kunnen de collega’s nog wel even wachten idd Fijn dat je vk zo begrijpelijk was, op naar een mooie echo morgen!! Hier weet iedereen het al vanaf de eerste echo op 7 weken dus geen verassingen meer haha. Wij waren eigenlijk bezig met een gender reveal party, maar ik verwacht dat het niet door kan/mag gaan ivm de Corona crisis... De planning was 25 april, maar 6 april weten we pas of de maatregelen verlengd gaan worden en of ons zaaltje dan open gaat/mag.. .. wrs worden pretecho’s ook niet meer gedaan dan, alleen nog medische en noodzakelijke echo’s, dus dan kan het feestje sowieso niet doorgaan. wel jammer, maarja we zien wel hoe het loopt.... dit is onmacht, dan maar wachten tot de 20 weken echo en zelf maar melden of het een jongen of een meid wordt (Zie het namelijk wel gebeuren dat we langer dan 3 weken “op slot” blijven)
Oh dat meen je niet?! Ik dacht eigenlijk dat 20wk echo altijd door zou gaan omdat het een medische echo is...
Dat dacht ik ook. Tenminste, ik las gisteren de nieuwe richtlijnen van het echocentrum hier in het ziekenhuis. En daarin staat dat de medische echo’s gewoon doorgaan. En dat bij de 20 weken echo je partner wel bij mag zijn. Bij de termijnecho bv niet. En ze proberen de echo’s zo kort mogelijk te houden.
Klopt, dat had ik ook gelezen, dit stond ook in de mail van mijn vk.... ben dus reuze benieuwd of hier verandering in gaat komen... Partner mag idd aanwezig zijn bij 20wk echo, mits hij niet verkouden oid is (maar dat geldt ook voor de zwangere)