Hier ook alles goed. Precies op schema. Bewoog heel veel, hartje gehoord en filmpje mogen maken voor mijn man en zoon. Vrijdag weer echo, nu in echocentrum want beeld was niet duidelijk genoeg voor de metingen.
Wat fijn die mooie echo’s! Hier nog 3 weken wachten tot we (ik alleen dus ) weer mogen kijken! Mijn 12-weken echo is dan eigenlijk een 13w5d-echo maar dan is de mini gewoon al nog groter en nog ‘herkenbaarder’ hopelijk
ooooh wat leuk! dan kun je waarschijnlijk al het geslacht zien, dat is wel een gelukje (als je het wil weten)
Ik heb t tijdens mn eerste zwschap gebruikt, vond t opzich wel fijn spul. Ben er alleen te lui voor haha, dus erna niet meer gesmeerd. Bij de tweede ook nooit gesmeerd, heb nergens striae op mn buik. Wel op bovenbenen/billen maar dat is wit paarse striemen nog nooit gehad gelukkig, ben benieuwd of dat dit keer weer zo is!
Hier was de termijnecho helemaal goed. Heb zelfs een filmpje van een dansende gup . En 2 dagen vooruit.
Ik heb gelezen dat smeren niet helpt tegen striae omdat een lagere huidlaag scheurt. Maar wat aandacht voor je huid is natuurlijk altijd fijn in deze tijd
Ja , ik bij beide dames flink gesmeerd en alleen een streepje overgehouden van week 41, bij de eerste helemaal niks . Heb het ook weer besteld om weer te gaan smeren . Ik ben groot fan van bio oil en denk wel echt dat het helpt . En het ruikt ook lekker
Wat fijn weer een goede echo!! Heerlijk dat we nu de goeie kant op gaan he. Vind dit al zoveel fijner qua gemoedsrust dan een paar weken geleden. Hier een 12 weken dansje vandaag! Nu me nog beter gaan voelen, dan ben ik blij.
Ik heb dat inderdaad ook eens gelezen. Ik dacht dat er wel behandelingen zijn nadat je striae hebt gekregen om het dan te verhelpen/verminderen. Zelf bij de eerste zwangerschap geen striae, hopelijk deze keer ook niet.
Ja spannend! Ik krijg die dag ook de nipt, dus een weekje later weten we het geslacht sowieso met 100% zekerheid . Nu nog knoop doorhakken of we het willen weten en bekendmaken
Zo bij de secretaresse van de gynaecoloog ingepland, dus ik vermoed van wel? Vond het ook wel laat (kwam anders niet uit met uren van mn vriend, niet echt van toepassing meer maar kom...), even googlen en zou toch voor de 14 weken moeten, kan nog net dus
Ik gebruikte het elke avond bij de eerste dat was goed bevallen. Nu ook weer elke avond. 2x pd vind ik niet praktisch
Vraagje: zou het kunnen dat we nu al een heel klein beetje de baby kunnen voelen? Ik lag vannacht in bed even wakker en dat " wow ik voel iets ! " wel echt mini , maar als een klein beweginkje, ik kan het niet goed omschrijven.