Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LilyB, 10 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik durf het niet te zeggen, maar zou zomaar kunnen hoor. Is niet je eerste zwangerschap toch? Ze zeggen dat je het dan eerder kunt voelen. Ik denk ook omdat je dan beter weet wat je kunt verwachten qua gevoel. Wel bijzonder hoor! :)

Tijm86 vindt dit leuk.
  2. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik ook al iets gevoelt heb. Heel licht en kort. :D

Net termijnmetingen gehad. Alles zag er heel mooi uit. Ongelooflijk wat ze allemaal kunnen zien nu al he. 2 dagen verder dus is nu voor 18 oktober. Super blij. Mijn man kon met Skype meekijken :D

miich, Pioenne, Tijm86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Leuk dat jij ook al iets voelde! Zo bijzonder!

En wat fijn dat verder alles goed was. Tof dat je man ook mee kon kijken!

Lin18 vindt dit leuk.
  4. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Ik voel het ook! Weet het 100 procent zeker :) Heeel laag, net iets boven t schaambot. Soms meerdere beweginkjes achter elkaar.

wat fijn @Lin18! Ook iets vooruit gezet, lekker. Scheelt toch weer haha.

AnnekedB, Tijm86 en Lin18 vinden dit leuk.
  5. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Wat fijn goede echo's!

Hier voel ik nog niks. Ben ook druk hele dag. Dus geen tijd om erop te letten. Maar in de avond voel ik ook niks. Terwijl bij mijn vorige zwangerschap ik met 11 weken idd al licht gekriebel voelde. Misschien ligt de placenta er nu voor.

Lin18 vindt dit leuk.
  6. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Sjiek he. Voelde het net weer paar keer. Heerlijk :)

Ja gek eigenlijk maar 2 dagen eerder bij de 12 weken is altijd fijn :D

7. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Dat kan inderdaad. Bij mij ligt hij achter liet ze vandaag zien.

8. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik denk het soms ook, als ik de kleine op de echo bezig zag zijn denk ik zeker dat het kan.

Hoe gaat het met jullie? De misselijkheid enzo? Hier nog zelden aanwezig maar eten krijg ik nog steeds slecht weg.

Weet alleen niet waar ik de energie vandaan moet halen. Lig als me dochter slaapt maar dat lijkt nog te weinig. Snachts ook 1/2 keer eruit om te plassen. De draak ligt heel diep in mijn bekken waardoor ik dus continu kan plassen. Na 20e drink ik niet meer en na 3e geen thee meer

9. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Bij mij heeft ze dat helemaal niet gezegd eigenlijk.

10. Loveyoga

Loveyoga Bekend lid

8 feb 2020
    550
    472
    63
    Vrouw
    Hier misselijkheid volledig weg. Alleen lig ik nu vaak lang wakker. Kan echt dan niet slapen. Terwijl ik wel moe ben. Normaal slaap ik heel goed.

11. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik ben nog steeds misselijk gedurende de dag, maar het is beter te doen nu. Ook vaak licht in mijn hoofd en gammel de laatste dagen. Dat voelt wat eng. En echt heel moe. Ik slaap iedere avond tussen 21.00 en 22.00 uur tot 7.00 uur. Iedere nacht wel een keer wakker overigens. Maar ik blijf zo futloos.

Dinsdag eindelijk de termijnecho. Ik ben zo zenuwachtig. Een paar dagen geleden flink kramp in mijn buik. En afgelopen nacht droomde ik ineens dat ik heel veel bloed verloor. Nu ben ik dus hartstikke gespannen voor dinsdag. Ik denk telkens zal ik de vk bellen of ze niet toch even kunnen kijken of het allemaal goed is. Maar dat vind ik ook weer zo stom om te doen. Zeker nu met dat hele coronavirus.

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ja dat kan je goed achtervolgen. Bij twijfel zeggen ze hier gewoon bellen. Ik zou het doen stressen helpt niet mee. Wellicht mag je eerder kijken

13. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Gewoon even bellen hoor ! Misschien kunnen ze je dan al wat geruststellen of mag je wat eerder komen. Gelukkig wil een droom niks zeggen;) en kramp kan van heel veel dingen komen ( banden, darmen etc. ) , maar als je er niet gerust op bent zijn ze er ook om je wel gerust te stellen .

14. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Wat leuk om te lezen dat er al meer kriebeltjes gevoeld worden:) dan ben ik er nog meer zeker van dat het echt iets was, k vond het zo vroeg met 11 weken ...
    Hier ook niet echt misselijk , maar dat ben ik de hele tijd eigenlijk al niet echt. Kwaaltjes blijven hetzelfde , moe en koud ( laat die 20 graden maar snel komen ) . Borsten zijn nu wel minder pijnlijk. O en nu beginnen ook rusteloze benen, heel irritant ( andere zwangerschappen ook gehad)

15. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier ook minder misselijk. Soms met vlagen maar niet echt last van. Verder afgelopen 2 weken ontzettend moe geweest. Lijkt nu beter te gaan. Wel snachts rond 3uur altijd wakker. Vannacht 3x op om naar wc te gaan pff. En dan om half 7 klaarwakker :roflmao:

Vandaag gaan we een foto maken om het bekend te maken. Kan het ook nog moeilijk verbergen. Het is echt aan mijn buik te zien. Bij jullie?

16. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Veel plassen, super herkenbaar !

Ja hier is het ook al echt te zien.
    Wat voor soort foto ga je maken?
    Wij hebben er een gemaakt met de meiden met een ijsje en ik handen op mn buik ( ice ice baby ) . Die ligt klaar voor na de termijnecho ( 8 april)

Lin18 vindt dit leuk.
  17. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    We wilden eigenlijk onze zoon op de foto maar dat vond hij geen goed idee :roflmao:
    Dus nu een foto met datum, knuffel, echo e.d.
    Toch wel spannend om iedereen te vertellen. Denk dat heel veel mensen het bij ons nooit meer verwacht hadden hihi

Spannend, nog een paar dagen dan is t al zo ver :)

miich en Tijm86 vinden dit leuk.
  18. Pioenne

Pioenne Bekend lid

5 mrt 2019
    640
    746
    93
    Vrouw
    Oh wauw hoe bijzonder dat jullie al kriebeltjes voelen. Hier eerste zwangerschap dus kan niet vergelijken, maar denk niet echt dat ik al iets voel. Buik ook nog niet echt duidelijk aanwezig ofzo, niet speciaal ‘meer’ dan mijn normale buik ;). Kan het dus nog wel even verbergen, zeker in deze quarantainetijden. Willen het mss wel algemeen bekend maken na de 13w5d-echo, nog even bedenken hoe... Oh en ben toch aan het denken over een soort gender reveal. Heb een bakker in de familie, misschien wel leuk om mijn lievelingsgebakje binnenin te laten kleuren en dan bij de familie thuis te laten leveren, en dan via groepsvideochat samen te ontdekken ofzo. Nog even bekijken met de vriend ;).

Misselijkheid lijkt ook stilaan beter te gaan, nee nu nog wel 1 pilletje Navalit om de dag ofzo, als ik het 2 dagen niet neem word ik wel echt merkbaar slechter. Nog even doorbijten dus, laat het stralende 2e trimester maar komen!

Lin18 en Tijm86 vinden dit leuk.
  19. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Heel leuk al die bekendmakingen! Fijn he dat dat eerste trimester er (bijna) op zit. Vind er maar niks aan die eerste maanden.

Hier nog steeds kotsmisselijk helaas dus wat dat betreft gaat het nog niks beter. Vrees een beetje dat het weer tot 20weken gaat duren. Als ik dat bedenk word ik echt gek, dus maar per dag leven :rolleyes: Hoop toch dat ik met het mooie weer volgende week even naar buiten kan, lig verder vooral nog op bed. Dus mn arme man moet en thuiswerken en 2 kids verzorgen, echt geen doen. Ben blij dat dit echt mn laatste zwangerschap is iig, zwanger zijn is hier nooit een feestje.

20. Lin18

Lin18 Fanatiek lid

24 mei 2019
    2.174
    1.979
    113
    Vrouw
    Bah hopelijk duurt het nu niet tot 20 weken. Even naar buiten doet mss goed.

Wij zijn even een Nijntje knuffel gaan halen in een babywinkel. Heel onwerkelijk om daar te lopen. Zoon was mee en wou betalen. Zijn eerste kadootje zei hij. Besef kwam nu bij hem, ook na de echo van gister, echt binnen. Zo leuk. Leeftijd verschil maakt niet uit. Ook nu is het heel leuk. ❤

AnnekedB, Pioenne en Kon 87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina