Ik herken het kramperige gevoel ook. Af en toe heb ik daar ook last van. Ik denk ook dat het de baarmoeder is die weer wat groeit oid.
Ik las nog steeds mee.. Ben vandaag met de echo weer 5 dagen vooruit gezet.. 31-10 uitgerekend.. klets dus in 2 groepjes mee haha
Vanmorgen had ik een telefonisch consult met de gyn. Om alvast wat dingen te bespreken. Ik ga dit keer voor een moeder geassisteerde keizersnede heel tof dat dat kan tegenwoordig! ook mijn dilemma voorgelegd dat ik dacht dat de termijn echo niet klopte, nu mag/moet ik morgen komen. Gyn wil toch wel zeker de termijn weten omdat we de baby gaan halen rond 39 weken. Dan moet het ook echt wel rond de 39 weken zijn. Ik ben niet gerust op een hele week vooruit gezet. als ze het geslacht morgen al zien en willen vertellen bel ik mooi de geslachtsbepaling af die ik zaterdag heb staan! ben benieuwd! Zowel naar uitgerekende datum als geslacht
Wat houdt zo’n moeder geassisteerde keizersnede precies in?? Fijn dat je morgen mag komen voor een exacte termijnbepaling, ben reuze benieuwd of het geslacht te zien is
Dan pak je het kindje zelf aan uit de buik en leg je het op de borst. Na de eerste kennismaking wordt baby op je blote borst gelegd en mag je ok jasje/handschoenen/mondkapje uit.
Toevallig gister in het programma van Bobbi gezien (op tlc?) Heel mooi. Wat fijn dat ze morgen kijken, dan weet je het tenminste zeker.
Ik had afgelopen weekend he gedaan. 2 dagen buikpijn gehad. Kan dus ook van teveel doen zijn. Verder voel ik ook de banden en steken enzo soms. Idd de groei denk ik.
Fijn dat dat zo kan met een keizersnede ! Hier twee keer natuurlijk bevallen, we gaan het zien of dat deze keer ook zo mag zijn . Laatste bevalling was vanaf de eerste wee ( na ballon en vliezen doorprikken) 1 uur en 58 minuten , dus nu ga k voor 30 minuten
Wow dat is snel!! Heb je door die vlugge bevalling ook veel last gehad van naweeën?? Zou wel fijn zijn om weer een vlugge bevalling te hebben Mijn bevalling duurde vanaf gebroken vliezen 6 uurtjes, maar had al weeën vanaf 30wk dus eigenlijk was het een mega lange bevalling haha.
Mijn eerste bevalling was na de ruggenprik ook zalig haha! Oh man ik had rug en been weeen, wat een verschrikking! Na 11 uur had ik er genoeg van en wilde ik de ruggenprik. Daarna nog zo’n 7 uur en dat was prima. Ook tijdens het persen bleef het aan staan. Op die manier zou ik het zo weer doen. Dat eerste deel van de bevalling ben ik alweer vergeten haha.
Wauw lekker vlot. Hier vanaf de weeën tot bevalling 6 uurtjes. Nadat de vliezen gebroken waren denk een uurtje bezig en kwam ze
Zo dat is snel allemaal haha. 1e bevalling vanaf dat de weeën begonnen zn 12 uurtjes. Vliezen spontaan gebroken bij 38 weken. Rugweeen. En wilde naar t ziekenhuis. Omdat het mijn 1e was. Daar weeën opwekkend gekregen want had geen pers weeën. Bleek het achteraf helemaal niet aan te staan. Anderhalf uur lopen persen. Alles op eigen kracht gedaan. 2e duurde ongeveer 9 uurtjes. Verliep bijna hetzelfde kwa pijn en rugweeen. Vk had mijn vliezen gebroken zodat de ontsluiting kon vorderen. Wilde graag thuis bevallen. Toch naar ziekenhuis. Kleine had in t vruchtwater gepoept. Hoop nu echt thuis te kunnen bevallen. Ziekenhuis hier is er niet. Dus zou dan naar een in een andere stad moeten.
Hier bij de 3e tot 8cm totaal geen pijn gehad.. Van vliezen doorprikken tot geboorte 1 uur ongeveer dus ook benieuwd naar deze x haha
De langste was hier 4.5 uur (1e), daarna 3 uur (2e) en 2.5 uur (3e).. maar de laatste was helemaal een makkie.. haha
Oooh jongens wat een jaloersmakende verhalen. Eerste 18 uur met uiteindelijk een keizersnede. Ze lag scheef en toen ze goed lag ging de ontsluiting niet. Verder dan 7cm voor een eeuw. En toen maar keizersnede. 2e 17,5 uur met uiteindelijk haar schouder vast waardoor ik me net een koe voelde. 3e nog het snelst. 11 uur smorgens start weeeen, 15.00 5 cm, 17.30 8 cm. 21.00 nog steeds 8 cm en monster weeën. Ontsluiting ging niet verder. Dus keizersnede. 22.10 was ze er. Bevallen is niet mijn natuurtalent Haha