Ik heb in april weer cursus extern met overnachting. Dan ben ik rond de 10/11 wk. Denk dat ik dan maar aan de IPA’s 0.0 ga ofzo. Hier ben ik zo moe. Lig elke avond rond 22 al op de bank haha
Tadaa! Mijn echo is goed, hartje klopt ook heel sterk ♡. En het is er ook maar eentje. Daar gaat mijn droom van een tweeling haha.
De meeting zei 7 weken en 1 dag en bij de tweede meeting 7 weken. Ik kom zelf uit op 7 weken en twee dagen. Dus klopt precies. De kliniek zei dat het qua mm kan verschillen elke meeting dat ze het doen.
Wat een heerlijk bericht. Geniet ervan. Ik kan me echt niets voorstellen bij het feit dat ik over een aantal dagen ook zo’n echo al heb mits alles goed is. Wauw!
Hier weinig nieuws. Vanochtend is onze nieuwe bank bezorgd, ben even gaan sporten, daarna wat gewerkt en nu pak ik lekker in m’n uppie een filmpje. Weinig mensen weten dit van mij maar ik ga heel graag in m’n eentje naar de bios. Heb ook een filmpas waarmee ik onbeperkt kan gaan. Ik vind dat ultiem ontspannen, verstand op 0 en even lekker kijken. Man vermaakt O vanmiddag en morgen zijn de rollen omgedraaid. Dan vermaak ik O in de middag. Die heeft natuurlijk vakantie. De jongste 2 zijn naar de opvang. Even kijken hoelaat de film precies is afgelopen. Man wilde misschien nog even met O de stad in. Wellicht kunnen we met zijn allen nog even meeten!
♡ Uitgerekend: 16 - 31 oktober 2022 ♡ --------------------------------------------- 16 Oktober Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje 17 Oktober Lille - 29 jaar - 1e kindje Oxalis12 - 34 jaar - 2e kindje 18 Oktober BibiQ - 40 jr - 2de kindje - BAM 19 Oktober Luna87 - 34 jaar - 2de kindje - ICSI 20 Oktober 21 Oktober Nina Sanders - (bijna) 32 jr - 4e kindje 22 Oktober 23 Oktober 24 Oktober 25 Oktober 26 Oktober 27 Oktober Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje 28 Oktober Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober Limi99 - 22 jaar - 1e kindje Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje 30 Oktober Melliejzzz - 28 jaar - 2e kindje Wachtenduurtlang123 - 2e kindje 31 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (2) | Onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Maart: 1: BibiQ - vroege echo 7 wkn 3: Eliss92 - intake + echo 3: Veertje22 - intake + echo 4: Lille - intake + echo (7+6) 7: Marsha95 - intake en echo (6+4) 8: Nina Sanders - vroege echo (7+4) 8: Luna87 - eerste echo ziekenhuis (7+6) 9: Mimid22 - echo (6+6) 11: Melliejzzz - echo (6+5) 11: Limi99 - echo (6+6) 11: Luna87 - intake vk (8+2) 16: Mellliejzzz - intake vk (7+3) 16: Britt Muffin - echo (7+5) 18: Limi99 - intake (7+6) 19: Wachtenduurtlang123 - intake + 1e echo 23: Nina Sanders - intake vk (9+5) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) 23: Mimid22 - intake (8+6) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@lille super leuk! Gefeliciteerd Ik heb nog weinig symptomen. Ik ben vooral moe en heb het heel koud of heel warm met vlagen. Ik heb regelmatig hele lichte krampjes nog steeds. Hebben jullie dat ook? Nog 1 weekje wachten en dat de eerste echo. Wij zijn hier echt aan het aftellen tot volgende week maandag. En als alles dan goed is gaan we het vertellen aan mijn vriend zijn ouders en broers dat vinden wij wel heel spannend. We hebben niet altijd leuke reacties gehad bij leuk nieuws maar hopelijk bij dit wel
Hi iedereen, ik had vandaag ook m’n eerste echo en alles was goed! Ben wat stiller hier omdat ik sinds dinsdag erg ziek ben, om het halfuur overgegeven en uitgedroogd geraakt. Heb medicijnen gekregen en dat werkt gelukkig wel tegen het vele overgeven, maar zo misselijk nog steeds. Maar bovenal vooral erg blij dat het hartje klopt ❤️
mooi dat alles goed was op de eerste echo! wel vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid en overgeven. hopelijk blijft de medicijnen helpen.
Fijn dat je een goede eerste echo hebt gehad❤️ wat naar dat je zoveel hebt moeten overgeven. Hopelijk trekt het misselijk gevoel ook snel weg!
Oh wat naar zeg. Hoever ben je precies? Fijn dat in elk geval je echo goed was. Ik duim voor je dat het snel minder wordt.
Wat vervelend van de misselijkheid maar dus wel een mooi teken van zwangerschap met een kloppend hartje! Fijn zeg! Gebiet ervan.
Ha dames, Fijn al die goede echo's! Ik zit nog 2,5 week in spanning. Zeker na de miskraam zit ik elke keer te kijken of ik geen bloedverlies heb. Vandaag afscheid moeten nemen van mijn opa, hij ligt heel slecht. Verder een drukke dag gehad. Veel gelopen en gestaan, ik voelde echt mijn liezen en onderbuik wel hoor..! Goed teken geloof ik