Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Brittmuffin, 14 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    He wat verdrietig zeg van je opa. Heel veel sterkte iig.

2. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Je naam klopt als een bus. Wachten duurt lang. Hier ook nog 2 weken in spanning. Ging de tijd maar wat sneller.

verdrietig van je opa. Veel sterkte❤️

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe gaat het hier? Hier alvast een fijn voedingskussen en een fijne positie dunne jeans legging op mn lijstje gezet. Echt bestellen durf ik nog niet.

BibiQ vindt dit leuk.
  4. marsha95

marsha95 Actief lid

18 aug 2021
    207
    217
    43
    Vrouw
    pedagogisch medewerker
    hier gaat het wat minder vannacht veel buikpijn en steken gehad en een klein beetje oud bloed toen ik naar de wc ging. gelukkig niks meer gezien daarna en de buikpijn is weg.
    maar toen kwam het volgende ik testen net positief op corona..
    hopelijk ben ik snel klachten vrij en kan mijn echo en intake maandag wel doorgaan:oops:

BibiQ en lille vinden dit leuk.
  5. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    He balen idd hopen dat het snel over is.

marsha95 vindt dit leuk.
  6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Hier een mooi kloppend hartje te zien. Ik zou vandaag 7 wkn zijn volgend eigen berekening vanaf cyclus maar kliniek zette me op 6+5 wkn met dan nu als uitgerekende datum precies op de verjaardag van mijn zoon!:)

Verder had ik 2 vruchtzakjes en eidooiers:eek: (misschien toch die tweeling?!) maar in de 2de was geen vruchtje te zien. Maar ze kon het niet helemaal zeker zeggen. Zag er wel heel leeg uit. Ik ga ervan uit dat ie leeg is en blijft. Ben heel blij met 1 goed ontwikkelde tot nu en toch voelt het ergens wel alsof ik ook eentje verloren heb.

melliejzzz, Brittmuffin, Oxalis12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Van harte! Oeh, op dit termijn is het redelijk zeker idd maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Spannend hoor en fijn dat de echo goed was. Wij mogen over precies een week!

BibiQ vindt dit leuk.
  8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Uitgerekend: 16 - 31 oktober 2022
    ---------------------------------------------

16 Oktober
    Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje

17 Oktober
    Lille - 29 jaar - 1e kindje

Oxalis12 - 34 jaar - 2e kindje

18 Oktober
    BibiQ - 40 jr - 2de kindje - BAM

19 Oktober
    Luna87 - 34 jaar - 2de kindje - ICSI

20 Oktober

21 Oktober
    Nina Sanders - (bijna) 32 jr - 4e kindje

22 Oktober

23 Oktober

24 Oktober

25 Oktober

26 Oktober

27 Oktober
    Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje
    Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje

28 Oktober
    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

29 Oktober
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

30 Oktober
    Melliejzzz - 28 jaar - 2e kindje

Wachtenduurtlang123 - 2e kindje

31 Oktober

-----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (5)
    -----------------------------------------------

Sterretjes:

Afspraken:

Maart:

3: Eliss92 - intake + echo
    3: Veertje22 - intake + echo
    4: Lille - intake + echo (7+6)
    7: Marsha95 - intake en echo (6+4)
    8: Nina Sanders - vroege echo (7+4)
    8: Luna87 - eerste echo ziekenhuis (7+6)
    9: Mimid22 - echo (6+6)
    11: Melliejzzz - echo (6+5)
    11: Limi99 - echo (6+6)
    11: Luna87 - intake vk (8+2)
    16: Mellliejzzz - intake vk (7+3)
    16: Britt Muffin - echo (7+5)
    16: BibiQ - intake vk (9 wkn)
    18: Limi99 - intake (7+6)
    19: Wachtenduurtlang123 - intake + 1e echo
    23: Nina Sanders - intake vk (9+5)
    23: Brittmuffin - intake vk (8+5)
    23: Mimid22 - intake (8+6)
    23: Brittmuffin - intake vk (8+5)

April:

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe zitten jullie qua kraamzorg? Wij hebben 3x kraamzorg van Liemerscare gehad en daar waren we op zich gewoon tevreden over. Niets op aan te merken. Toch ben ik ook nieuwsgierig naar bijv Naviva, daar hoor ik wisselende verhalen over. Iemand van jullie ervaring met beiden? Ik heb op zich geen reden om van kraamcentrum te wisselen maar ook geen reden om het niet te doen. Maargoed ik wil het niet nu al regelen. Eerst een goede echo.

Verder merk ik dat ik me extreem bewust ben van het feit dat dit echt de laatste keer is. Waar ik altijd zei ‘ik ben nog begin 30, ik weet niet hoe ik er over 5 jaar over denk..’ is de situatie nu anders. ‘Ik ben begin 30, maar als ik over een jaar of 5 iedereen op school en uit de luiers heb, begin ik er niet meer aan. We zijn met nummer 4 echt compleet’.

Ik heb wel weer zin in alles. De zwangerschap niet per se. Ik vind het niet zo leuk bovendien ben ik gewoon ook niet de gezelligste. 3x niet en dat zal nu niet anders zijn. Ik mag niet klagen want ik voel me goed, maar later in de zwangerschap krijg ik wel andere vervelende dingen zoals spataderen en ik kan je 1 ding zeggen, dat is geen pretje op 1) deze leeftijd en 2) het is ook zeer pijnlijk. Wordt met elke zwangerschap erger en bij baby M had ik op de achterkant van mijn bovenbeen op een gegeven moment een verdikte kluwing van 5x5 cm. Godzijdank is deze grotendeels weggetrokken na de zwangerschap, maar de kans bestaat natuurlijk dat de boel een keer niet meer zo goed weg trekt. Ben er toen zelfs bij de radioloog voor geweest (bij de zwangerschap van mini O ook trouwens) om trombose uit te sluiten. Ik houd nu ook al rekening met dat soort dingen. Gelukkig is er wel wat aan te doen mocht ik klachten blijven houden (of het cosmetisch gewoon niet acceptabel vinden).

En die buik straks, Tsja. Ik zit natuurlijk van borstbeen tot schaambeen gewoon onder de striae. Dat krijg je nou eenmaal bij een tengere bouw (niet zwanger 45 kg bij 158 cm. Gezond maar wel tenger). En telkens wanneer ik denk dat er niet meer bij kan, ontdek ik bij elke zwangerschap weer nieuwe striae. Tel daarbij op dat ik toch echt met elke zwangerschap net wat meer moeite moet doen om weer in vorm te komen ;). Ik pas al heel snel altijd mijn normale kleding weer, maar hoe het valt is een tweede ;).

Achja, dat gezegd hebbende kijk ik ontzettend uit naar de bevalling. Bij O duurde het persen 52 min, bij mini O 26 min, bij baby M 13 min.. bij deze baby? :o::p We gaan het zien..

melliejzzz, BibiQ en marsha95 vinden dit leuk.
  10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    De lijst even aangepast. Ik mag 16 mrt naar vk in de buurt voor intake.

Ik ga voor het verrassings effect deze keer. Zag nog 2 andere die dat ook willen, of heb ik mezelf er nu dubbel als verrassing gezet?

11. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Oei jij hebt best wat ongemakken tijdens die zwangerschappen he?! Gelukkig krijg je er leuke kids voor terug, tenminste dat hoop ik:roflmao:!
    Wel flauw hoor dacht dat je minstens voor een 11tal zou gaan;):D. 4 is ook mooi;)

Ik had afgesproken met mezelf dat ik met een kloppend hartje de eerste baby dingetjes mocht kopen. Niet teveel uitpakken maar gewoon van die leuke grote hydrofielen die ik zag van de week bij action. Wilde ze toen al meenemen maar toch niet gedaan. Nu durf ik dat wel. En verderaar weer wat extra suplementen aanschaffen:)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Sterkte♡

13. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht

Ik heb zelf geen idee wat er qua kraamzorg hier in de buurt is. Ik weet wel dat ik liever een ouder iemand wil en die ook een beetje open is omdat we toch een beetje apart geval zijn (vrouw/vrouw koppel, donor via cryos en ook en mijn partner Aziatisch) dus alles speelt wel een grote rol.

Ik moet vrijdag naar de verloskundige en zal daar wel even naar vragen wat bij hun is aangesloten en wat de ervaringen zijn. Volgens mij zit naviva niet hier in Limburg

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Net even gekeken op Google en inderdaad de naviva is alleen voor boven de rivier en niet in Limburg. Verder ziet die er wel goed uit! Ook goede recensies

BibiQ en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf hele goede ervaring met een particulier iemand zoeken voor de kraamzorg via kraamzorg1op1.nl. Iedereen daar heeft beoordelingen en aan de hand daarvan kun je kennismaken en kijken of het klikt. Zo weet je precies je hebt straks na je bevalling en anders hebben ze een achterwacht. Heel fijn vond ik dit!

BibiQ en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het punt is dat mijn zwangerschappen eigenlijk allemaal heel goed te doen zijn. Geen kwaaltjes en niet super moe ofzo. Ik kan gewoon alles blijven doen en houd ook nooit veel vocht vast ofzo. Een zwangerschap is alleen wel heel pittig voor m’n lijf en dat merk je dan ;)

naviva ga ik me in verdiepen!

BibiQ vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En betaal je dan bijv. niet meer aan eigen bijdrage oid? Omdat je het particulier regelt?

BibiQ vindt dit leuk.
  18. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Nee het werkt gewoon hetzelfde

Nina Sanders en BibiQ vinden dit leuk.
  19. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    @lille oh wat fijn zeg! Zal weer een hele opluchting zijn. Vind ik tenminste altijd na een echo.

@BibiQ och wat naar sterkte!

Hier gaat het superslecht. De hele dag door misselijk. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Heb al 2 soorten medicatie en gemberpillen geprobeerd. Ik eet alleen nog een klein beetje fruit, yoghurt en goedemorgendrink. Ik val per dag zo'n halve kilo af. Gisterochtend had ik het even helemaal gehad en heb ik de hele ochtend gejankt. De zorg van de andere 2 kids valt me zwaar. Ik word van alle etensware nog misselijker. Ik ben gastouder en heb gisteren alle ouders de situatie verteld en besloten om volgende week niet te werken. In de hoop dat het die week erna beter gaat. Iemand nog tips? Misschien heb ik nog iets niet geprobeerd.

BibiQ en lille vinden dit leuk.
  20. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Bedankt, gelukkig was er ook wel een rijstkorrel van zo'n 9 mm met een mooi kloppend ❤ te zien. Stiekem hoop ik nu over 2 wkn dat er ook hartactie is in het 2de vruchtzakje.

He getsie wat vervelend van je misselijkheid, werkt verse gemberthee misschien niet beter dan pillen? Ik weet het niet hoor maar dat drink ik veel hier ook tegen de misselijkheid maar heb t gelukkig niet heel erg gewoon elke dag en een beetje weeëig gevoel. Sterkte er mee, hopelijk trekt het snel weg.

Eliss92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina