Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Brittmuffin, 14 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    De dagen zullen inderdaad goed gevuld zijn, zeker met 3 kleintjes en al het overige:roflmao:

Wij hebben een zoontje, vorige maand 2 geworden. ❤️ Wij hopen ook enorm op een meisje. Maar een broertje zou ik ook fantastisch vinden. Ik verwacht ook dat het een jongen wordt. Je hebt de geslachtskalender van 24baby en die klopt bij IEDEREEN in mijn omgeving. Jaar bij je leeftijd optellen en de maand van bevruchting aanhouden. Benieuwd of dit bij jullie ook klopt:roflmao:

Ik blijf het ook moeilijk te geloven vinden. Maar door mij enorm zere borsten, rommelende darmen en misselijkheid ben ik er van overtuigd.

Wij gaan wel voor de nipt. Bij mijn zoontje niet gedaan, maar nu wil ik het wel graag weten.
    Namen denken we nog niet over na. We horen bij de 20-weken echo wel eerst wat we mogen verwelkomen, en dan nog tijd genoeg voor de naam❤️

Eliss92, BibiQ en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Ik kom mij voorzichtig aanmelden bij deze groep. Net zoals @Limi99 op 9dpo op Valentijnsdag licht positief getest. We zijn nu 3 dagen verder en de testen lopen goed op. Dit zal ons derde kindje worden, we hebben nu alleen maar jongens ;)

Onwijs spannend want in november had ik ook veel mooie positieve testen in handen maar na een maand kreeg ik met 7 weken een miskraam. Ik had wel vanaf het begin een gek gevoel, het was mijn 5e zwangerschap en het was zo anders. Ik had nauwelijks symptomen of klachten. Waar ik bij de andere (succesvolle/voldragen) zwangerschappen wel allemaal dezelfde symptomen had. Ik ben met 7 weken gaan bloeden en daarna hebben ze gekeken met een echo. Bij de echo bleek dat er wel een vruchtzakje was maar geen kindje. Het was dus al vroeg misgegaan. Heel verdrietig zo de feestdagen in. Gelukkig kwam het snel zelf op gang..

De VK gaf aan dat als ik extra bevestiging nodig heb bij een nieuwe zwangerschap dat ik eerder mag langskomen. Dus ik mag al best snel, over ruim 2 weken. Ik ben mij er bewust van dat het er om zal hangen of er een hartslag is met die termijn, waarschijnlijk net niet. Maar dat weet ik. Ik heb zeker in deze fase geruststelling nodig dat alles groeit en dat er iets groeit en dat het op schema groeit zeg maar. Dat er iets is.... En daarna waarschijnlijk nog wel een echo waar wel het hartje klopt hopelijk :) Maar nu ik zo (voor mijn doen) vroeg positief heb getest op 9dpo... en ik nu WEL alle kwaaltjes heb ik die herken van mijn voldragen zwangerschappen.. heb ik er iets meer vertrouwen in.... Hopelijk hebben wij in oktober allemaal gezonde kindjes in onze armen :)

Oh ja mijn uitgerekende datum lijkt nu 29 oktober te zijn. Bij vorige keren werd ik altijd iets vooruit gezet. En misschien goed om te zeggen dat ik een geplande sectio krijg vanwege mijn voorgeschiedenis met spoedkeizersnedes. Deze keer gaan we het niet meer vaginaal proberen.. de kindjes besloten vorige keren na uren weeën en ontsluiting op het laatste moment zich om te draaien en compleet verkeerd te gaan liggen dus na 2 uur persen alsnog naar de OK (waarvan eentje onder narcose.. :( met complicaties). Dus liever nu gewoon in rust een keizersnede.. :) Dus dat zal denk rond 39 weken worden ingepland... Al is het de vraag of hij/zij niet eerder spontaan komt, dan was bij onze jongste wel het geval met 38 weken haha! Dus ik gok op half oktober!

Zoo dat was even mijn verhaal hihi! Ik heb geen idee of ik hier heel actief ga zijn, misschien vind ik het juist lastig dat iedereen al zoveel verder is... of niet.. Ik kijk even :) Ik voeg zo even mijn testen bij! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan pfft!!! Duimen!

Bijgevoegde bestanden:

3. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 16 - 31 oktober 2022
    ---------------------------------------------

16 Oktober
    Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje

17 Oktober
    Lille - 29 jaar - 1e kindje

Oxalis12 - 34 jaar - 2e kindje

18 Oktober
    BibiQ - 40 jr - 2de kindje - BAM

19 Oktober

20 Oktober

21 Oktober
    Nina Sanders - (bijna) 32 jr - 4e kindje

22 Oktober

23 Oktober

24 Oktober

25 Oktober

26 Oktober

27 Oktober

28 Oktober
    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

29 Oktober
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

30 Oktober

31 Oktober

-----------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (4)

Sterretjes:

Afspraken:
    Lille: 28 feb 1e echo / 4 maart echo nummer 2

Maart:
    3:Eliss92 - intake + echo
    3: Veertje22 - intake + echo
    8: Nina Sanders - vroege echo (7+4)
    23: Nina Sanders - intake vk (9+5)

April:

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

BibiQ vindt dit leuk.
  4. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat verdrietig zeg. Het is alrijd lastig wat je deelt en met wie. Maar de steun kan ook heel pretrig zijn als het dan misgaat.

Bij mij weten mijn naast fam ook van het traject dus nu ook dat ik zwanger ben. Verder nog niemand.

5. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat aandoenelijk dat je vriend het toch echt aan iemand kwijt moest:).

Oxalis12 vindt dit leuk.
  6. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wow mooie test hoor! Gefeliciteerd!

Eliss92 vindt dit leuk.
  7. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Van harte gefeliciteerd!

Limi99 vindt dit leuk.
  8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    #48 BibiQ, 16 feb 2022
    Laatst bewerkt: 16 feb 2022
    Hier 1 zoon van 8 uit een relatie maar eigenlijk altijd alleen opgevoed met ouderschapsregeling. Nu als BAM voor 2de.
    Ik heb altijd gezegd bij een volgende voor het verrassingseffect te gaan dus hier wil ik niet weten wat het wordt (als ik t volhoud:D). Namen heb ik al klaar voor zowel meisje als jongen:D. Wel een stiekeme hoop voor een meisje maar ben met alles gelukkig. Gezien mijn leeftijd blij dat het gelukt is. Ik ga alleen voor de NIPT, ik weet niet hoe het nu gaat allemaal maar de punctie was als ik me niet vergis niet geheel zonder risico en die neem ik liever niet.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd Veertje22, verdrietig van je miskraam. Er staat me nog iets van bij in nov in een ander groepje. Leuk je hier weer te treffen en hopen op een mooie zwangerschap en wolk van een baby in okt:D:thumup:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind de namen zoektocht echt lastig nu bij de vierde. Pfff. Zou stiekem wel leuk zijn om een bijzondere naam met een M te hebben weer. Dan hebben we O O M M

BibiQ vindt dit leuk.
  11. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ja klopt, jij komt mij ook bekend voor. Hopelijk gaat het nu wel goed en hebben we straks allemaal gezonde kindjes in onze armen!

BibiQ vindt dit leuk.
  12. mimid22

mimid22 Lid

4 feb 2022
    6
    11
    3
    Vrouw

16 Oktober

17 Oktober

18 Oktober

19 Oktober

20 Oktober

21 Oktober

22 Oktober

23 Oktober

24 Oktober

25 Oktober

26 Oktober

27 Oktober
    Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje

28 Oktober

29 Oktober

30 Oktober

31 Oktober

Sterretjes:

Afspraken:

Maart:
    3:Eliss92 - intake + echo
    9: Mimid22 - echo (6+6)
    Mimid22 - intake (8+6)

April:

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

BibiQ vindt dit leuk.
  13. mimid22

mimid22 Lid

4 feb 2022
    6
    11
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal. Ik meld me hier graag ook aan. Sinds zaterdag mijn eerste positieve test op 8 DPO. Ik heb deze maand al meegekeken bij NOD-lijst 16 t/m 28 februari, maar omdat ik niet verwachtte dat het zo snel zou lukken had ik mij nog niet aangemeld (dit was onze eerste maand echt proberen). Vandaag is mijn NOD en nog niet ongesteld, of het gevoel ongesteld te worden, dus heb ik gelijk vk gebeld en mijn eerste afspraken gemaakt.

Wij hebben vandaag ook mijn schoonouders verteld dat ik zwanger ben. Wij gaan namelijk dinsdag trouwen en mijn schoonmoeder zou wel al genoeg weten als ik dan geen alcohol drink.

Wij willen ook wel graag weten wat het wordt en staan open voor prenatale screening.

Ook ik vind het raar om te geloven dat er al iets groeit in mij, maar ik word er vaak aan herinnerd door mijn zere en groeiende borsten en mijn extreme misselijkheid.

Bijgevoegde bestanden:

Oxalis12 en BibiQ vinden dit leuk.
  14. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom en dubbel gefeliciteerd:D dat is een mooi huwelijkskado!

15. Oxalis12

Oxalis12 Lid

14 feb 2022
    56
    53
    18
    Vrouw
    Wat verdrietig ook voor jou om een miskraam mee te maken :(
    Ook heftig die eerste twee bevallingen. Al is een keizersnee ook geen pretje, lijkt me toch fijn dat je deze keer een beetje weet waar je aan toe bent.
    Hopelijk brengt het Valentijnscadeau ons allemaal gezonde kindjes in oktober! ❤️

BibiQ vindt dit leuk.
  16. Oxalis12

Oxalis12 Lid

14 feb 2022
    56
    53
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd! En hopelijk alsnog een hele mooie dag dinsdag ondanks de misselijkheid!

17. Oxalis12

Oxalis12 Lid

14 feb 2022
    56
    53
    18
    Vrouw
    Oef ja dan hoop ik inderdaad dat de misselijkheid uitblijft voor je! Kan me voorstellen dat het lastig is er bij stil te staan met alle andere kindjes die je bezig houden

Heb zelf wat maagzuur nu, slaap super onrustig en moet de hele tijd plassen, maar verder niet heel veel symptomen. Kwam de vorige keren ook later pas, dus voor nu probeer ik zoveel mogelijk te eten voor het geval ik straks weer helemaal niks wil :$

Ik heb een dochter van anderhalf, en we willen wel graag weer weten wat het wordt. Vind het zo knap als mensen het een verrassing houden voor zichzelf en lijkt me ook heel bijzonder om er bij de geboorte pas achter te komen. Ikzelf kan me er beter een voorstelling bij maken als ik wel weet wat er in m’n buik groeit en dat maakt het ook ‘echter’ voor m’n gevoel.

NIPT weet ik nog niet helemaal, andere screenings met echo’s doen we wel.
    Namen ook echt totaaaal niks nog, de eerste was al heel moeilijk om tot een naam te komen die we beide mooi vonden. Laat staan nu, ik hoop weer op een spontane ingeving! :)

BibiQ en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw

19. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    @Limi99 ik zie dat jij als laatste de lijst hebt aangepast, zou je de quotes aan het begin en eind van de lijst weg willen halen als dat nog lukt?
    Ik wil graag de lijst aanpassen maar dat lukt nu niet. Dank vast:)

20. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw

16 Oktober

17 Oktober

18 Oktober

19 Oktober

20 Oktober

21 Oktober

22 Oktober

23 Oktober

24 Oktober

25 Oktober

26 Oktober

27 Oktober
    Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje

28 Oktober

29 Oktober

30 Oktober

31 Oktober

Sterretjes:

Afspraken:

Maart:
    3: Eliss92 - intake + echo
    9: Mimid22 - echo (6+6)
    11: Limi99 - echo (6+6)
    18: Limi99 - intake (7+6)
    Mimid22 - intake (8+6)

April:

WIL JE OP DE LIJST?

Deel Deze Pagina