♡ Uitgerekend: 16 - 31 oktober 2022 ♡ --------------------------------------------- 16 Oktober Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje 17 Oktober Lille - 29 jaar - 1e kindje Oxalis12 - 34 jaar - 2e kindje 18 Oktober BibiQ - 40 jr - 2de kindje - BAM 19 Oktober 20 Oktober 21 Oktober Nina Sanders - (bijna) 32 jr - 4e kindje 22 Oktober 23 Oktober 24 Oktober 25 Oktober 26 Oktober 27 Oktober Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober Limi99 - 22 jaar - 1e kindje Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje 30 Oktober Melliejzzz - 28 jaar - 2e kindje 31 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (4) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 28: Lille - vroege echo bij kliniek Maart: 1: BibiQ - vroege echo 7 wkn 3: Eliss92 - intake + echo 3: Veertje22 - intake + echo 4: Lille - intake + echo 4: Melliejzzz - vroege echo (5+5) 8: Nina Sanders - vroege echo (7+4) 9: Mimid22 - echo (6+6) 9: Melliejzzz - intake verloskundige (6+5) 11: Limi99 - echo (6+6) 16: Britt Muffin - echo (7+5) 18: Limi99 - intake (7+6) 23: Nina Sanders - intake vk (9+5) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) 23: Mimid22 - intake (8+6) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier gaat het gelukkig weer! Bloeden is gestopt en geen buikkrampen meer zal denk ik een late innestelingsbloeding zijn geweest.
♡ Uitgerekend: 16 - 31 oktober 2022 ♡ --------------------------------------------- 16 Oktober Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje 17 Oktober Lille - 29 jaar - 1e kindje Oxalis12 - 34 jaar - 2e kindje 18 Oktober BibiQ - 40 jr - 2de kindje - BAM 19 Oktober 20 Oktober 21 Oktober Nina Sanders - (bijna) 32 jr - 4e kindje 22 Oktober 23 Oktober 24 Oktober 25 Oktober 26 Oktober 27 Oktober Mimid22 - 22 jaar - 1e kindje 28 Oktober Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober Limi99 - 22 jaar - 1e kindje Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje 30 Oktober Melliejzzz - 28 jaar - 2e kindje 31 Oktober ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (4) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: Februari: 28: Lille - vroege echo bij kliniek (7+2) Maart: 1: BibiQ - vroege echo 7 wkn 3: Eliss92 - intake + echo 3: Veertje22 - intake + echo 4: Lille - intake + echo (7+6) 4: Melliejzzz - vroege echo (5+5) 8: Nina Sanders - vroege echo (7+4) 9: Mimid22 - echo (6+6) 9: Melliejzzz - intake verloskundige (6+5) 11: Limi99 - echo (6+6) 16: Britt Muffin - echo (7+5) 18: Limi99 - intake (7+6) 23: Nina Sanders - intake vk (9+5) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) 23: Mimid22 - intake (8+6) 23: Brittmuffin - intake vk (8+5) April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Fijn! Hoop dat het zo blijft. hier zit ik even op de trein te wachten. 30 minuutjes en dan spreek ik met een vriendin centraal ergens af. Even lekker koffie leuten etc en daarna lekker door naar het hotel! Super veel zin in.
Hi dames, @lille dat was even schrikken denk ik! Gelukkig lijkt het nu mee te vallen. @Nina Sanders veel plezier vandaag! Ben benieuwd wat je gaat zeggen tegen je vriendin haha. Ik heb in maart ook 2x een borrelavondje en een nachtje weg. En we drinken altijd samen wijntjes haha. Heb nog niet de behoefte om het te delen eigenlijk.. dus als je nog goede tips hebt? Hier vandaag 14dpo en NOD! Testen blijven oplopen en ben elke dag wel wat licht misselijk. Vooral met een lege maag!
Hier ook wat roze bloedverlies sinds vanmiddag Had het bij mijn dochter ook een week lang en ook nog met erge krampen en rood bloed rond deze termijn. Dat is goedgekomen, dus daar probeer ik me een beetje aan vast te houden, maar had heel erg gehoopt dat die onzekerheid me deze zwangerschap bespaard zou blijven. Hopelijk wordt het niet erger/stopt het, test net was wel knalpositief gelukkig
Hi meis hoe is het nu? Wat onwijs vervelend dat bloedverlies, snap dat je dat niet lekker zit. Ook al heb je het eerder meegemaakt... Gelukkig zag je er test er nog goed uit!
Denken jullie dat jullie misschien een tweeling krijgen? Ik hoop het stiekem van wel. Dan ben ik er in een keer vanaf haha
@Veertje22 Ja het is gelukkig niet erger geworden, nu wat meer bruinig ook en niet heel veel. Hopelijk blijft het hierbij @lille Toch gek zo een dag na jou opeens hetzelfde! Bij jou is het nu helemaal weg?
Ja, ik had gisteren ook nog heel licht roze bij het afvegen in de middag. Maar nu is het helemaal weg. Super fijn dat het niet meer is geworden!