Oh nee! Jeetje dat is balen zeg. Zo'n bijzonder moment wat je dat even door de neus geboord wordt. Hopelijk kunnen ze straks in maart wel deze kant op komen!
Hi dames! Ik kom met jullie meekletsen. Geen idee hoe lang. Volgens de ene berekening ben ik eind oktober uitgerekend, volgens de andere begin november. Dus ik wacht nog even op de echo.. wanneer ik een datum heb van de gynaecoloog, zal ik me ergens op de lijst zetten. Ik ben 30, de 10e ronde ben ik zwanger geraakt! Derde kindje. Dit keer heeft t iets langer geduurd, maar alsnog heel dankbaar! Heb normaal gesproken een lf van 10 dagen. Vandaag is t voor mij 14dpo. Maandag mag ik bloed prikken bij de huisarts en daarna kan ik een afspraak maken bij de gynaecoloog. Ik woon in België, dus hier gaat t iets anders. Ben wel een Nederlandse trouwens haha In mijn familie komen aardig wat meerlingen voor. Vooral mijn moeders kant. Mijn zusje heeft een tweeling. Zelf moeten we er niet aan denken. T lijkt super leuk en schattig, maar ik zie hoe moeilijk t is.. we zullen t zien! Verder njet echt kwaaltjes. Bij de vorige 2 nergens last van gehad. Dit keer wel erg last van mn rug. Heel pijnlijk. Ik wil wel graag blijven sporten, dus ik hoop dat de pijn minder wordt. En verder vind ik alles met tomaten ontzettend stinken. Nog even een testje van vandaag..
Welkom allemaal en (voorzichtig) gefeliciteerd! Alsof ik mijn eigen symptomen lees. Hier ook zoooo moe en dat dat tandenpoetsen nu alweer een ramp is wat verschrikkelijk. Had ik mijn vorige zwangerschap ook en nu weer. Zooo vervelend…… Wij zitten heel erg te twijfelen om de vroege echo te verlaten. Ergens wil ik zoo graag binnen kijken. Maar ergens ook zo bang dat het hartje nog niet klopt dan. Ik denk als ik weer een niet kloppend hartje zie dat ik mezelf niet bij elkaar kan rapen na me MA van december. Hoe vroeg hadden jullie je echo en een kloppend hartje??
Lastige keus he? Was het jullie eigen idee om met 5.5 een echo te doen? Of kwam dat vanuit de kliniek/ziekenhuis? Kon je maar even binnen kijken... Had je met je miskraam al een goede echo gehad of was het bij de eerste echo gelijk foute boel? Wij hebben dus zaterdag met 6.3 eerste echo. Dat is ook vroeg. Maar met dochter hadden we dus met 6.1 een kloppend hartje.. ik vind het ook eng. Maar ik weet heel erg zeker door ons icsi traject dat we echt 6.3 zijn dan. En ik weet nog dat ik na die eerste echo van onze dochter zo vreselijk opgelucht was. Het is lastig!
Bij mijn zoontje hadden we ivm onregelmatig cyclus de eerste echo met 5+5 en was die dag waarschijnlijk het hartje gaan kloppen. Klopte wel maar niet heel sterk. Hij was toen 2,41 mm groot. Met mijn miskraam hadden we de eerste echo met 6+2 toen klopte het hartje goed en sterk. Toen met de termijn echo zou ik rond de 10-11 weken zijn en was het hartje gestopt met 8+6. Ik mocht nu inderdaad ivm MA zelf kiezen wanneer ik de eerste echo wilde. Ik wil hem wel vroeg maar ik ben volgens mijn berekening van de ovulatie test dan 5+5 en ben met al me echo’s zeker een paar dagen terug gezet en dan klopt het hartje zeker nog niet. Zoooo moeilijk!!!!
Hier alles oké. Heb het alleen verrekte koud, niet normaal. Heb al 46 kaarsen aan, zit met een fleece deken over mijn fleece pyjama broek, hete thee.. maar nee hoor. Vreselijk! En ik voel een vervelende kriebel in m’n keel op komen hoop dat het niets is, man voelde zich vandaag ook niet helemaal fit.
Wat moeilijk he. Denk wel dat de kans op een kloppend hartje bij 6.2/6.3 een stuk groter is dan bij 5.5. Maar zoals je zelf ondervonden hebt, zegt het helemaal niks. Het is echt een keus die je samen moet maken. De informatie om die keus te maken heb je al wel! Ik duim voor jullie
Ik krijg het ook niet warm, voor mij een echt zwangerschapssymptoom helaas. Vorige zwangerschap heeft het de volledige tijd aangehouden dus ben benieuwd deze keer. Hopelijk voor jou geen opkomend griepje!
Wat lijkt me dat een nare ervaring Het hartje zien kloppen en dat het toch nog is mis gegaan. Het blijft ook zo vreselijk onzeker die eerste weken, bah! Zou je niet een week later alsnog mogen? Stel dat het hartje inderdaad nog niet klopt? Begrijp de onzekerheid hoor, dan zou je alsnog weer een week langer in spanning zitten. Zou zo fijn zijn als je gewoon naar binnen kan kijken, zodat je weet dat alles goed gaat❤️
ik denk dat ik zo vaak mag komen als ik wil. Dus als het hartje niet klopt dat ik een paar dagen daarna weer mag. Maar je dit al die dagen wel in onzekerheid
Complete paniek vanochtend. Na 72u geen oploop bij mijn KV test. Had zondag getest met 15dpo en nu 18dpo. Mijn predictor was wel fantastisch opgelopen. De teststrepen waren er BIZAR snel. Dus ik snapte het niet. Ook omdat ik echt super misselijk wakker was geworden vandaag…. Ik dus hup naar action om toch nog een test daar te halen en ook die gaf mega snel een prachtige oploop en lijn. Dus toen met trillende handjes….. de cb digitaal gepakt met 4w en 4 dagen. Het enige wat het zou kunnen verklaren, de bizarre misselijk maar niet opgelopen test: teveel hcg voor kv??? En jeetje… hier het resultaat! Jeetje meiden wat een rollercoaster. Ik helemaal lelijk huilen en alles (mijn hond ook plat geknuffeld omdat ik verder alleen was, was hij heel blij mee haha) Jeetje. Zo blij nu. Hcg gewoon boven de 2000 nu al….. wow! Wat heftig die onzekerheid na een mk zwanger te zijn