Oh wat heftig. Snap dat je dan minder gerust naar de 20 weken echo toe gaat. Ik wens je heel veel succes en komt vast helemaal goed!
@Poezemens jeetje wat heftig zeg!! Dan is zo’n echo extra spannend! Ik hoop dat je een prachtige echo hebt!
Wij hebben een hele mooie echo gehad. Alles was goed . Ze waren erg beweeglijk. En de lijst wordt nog rozer
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 27 jan - tulp123 - 20 weken echo 28 jan - MamaDiamantje - 20 wekenecho 28 jan - Snoozles - 20 wekenecho 29 jan- Mika1988 - 20 wekenecho 1 feb - Kim92a - 20 wekenecho 1 feb - Gerbra2005 - 20 wekenecho 4 feb - Gruffalo - controle VK 5 feb - Poezemens - GUO Radboud Nijmegen 8 feb - sejh88 - 20 weken echo + extra Doppler test ivm trial 9 feb - Poezemens - controle vk 22 feb - Pippp - Controle vk 26 Feb - minivosje - controle vk ------------------------------------------ jongen (3) | meisje (6) | verrassing (2)
Wat goed om te lezen dat alle 20 weken echo’s goed waren! Is weer een hele geruststelling. Hopelijk volgt voor de rest van de dames hetzelfde. Kan me voorstellen dat het voor jou dan heel spannend is @Poezemens. Veel succes en sterkte alvast!
Hier ook een goede 20 weken echo gehad. Baby werkte niet bepaald mee dus mama mocht geregeld springen zodat baby zich anders ging leggen. Enigste opmerking was dat baby een boller buikje heeft, maar dat past bij de zwangerschapsdiabetes en was te verwachten. Dat gaat wel in de gaten gehouden worden. Nogmaals bevestigd dat we een 2e zoon krijgen!
@Mika1988 fijn dat de echo goed was! Ik heb volgende week een extra 20 weken echo. Verloskundige is hiervoor in opleiding en omdat de kleine dame perfect gemiddeld was in alle metingen wil ze graag op mij oefenen. Vind ik helemaal niet erg
@Mika1988 fijn dat alles goed was. En leuk 2 jongens! @Gruffalo123 o wat leuk, dat is inderdaad niet erg krijg je dit keer wel oppas geregeld dat je man mee kan?
Nee ook dit keer geen oppas, maar mijn man vindt het niet erg dat hij niet mee kan. Hij vindt de Verloskundige die de echo gaat doen een beetje irritant dus hij blijft liever thuis . Inmiddels kunnen mijn man en ik kleine ukkie ook van buiten zien bewegen . Ze ging net behoorlijk te keer en was echt goed te zien. Voordeel van een vierde zwangerschap en nagenoeg geen buikspieren meer daardoor
@Mika1988 oh, oh, hopelijk geen voorbode dat het een koppig jongetje wordt Even wat beter onder controle lijkt me wel geruststellend. Hopelijk valt het inderdaad te herleiden aan de zwangerschapsdiabetes en in het onschuldig. @Gruffalo123 oh, wel leuk nog een keertje kijken. Mijn man had het dan denk ik ook niet zo erg gevonden. Wat fantastisch dat je het nu al van de buitenkant kunt zien! Bij mij zitten de placenta’s voor en achter, dus ze zitten heerlijk tussen twee stootkussens in . Het zijn wel twee druktemakertjes, dus misschien ook niet zo erg
@Snoozles wel fijn dat de placenta's ver uit elkaar liggen. Dat is straks voor de groei van de ukkies alleen maar voordelig!
Wij krijgen een meisje! En alles wat goed gekeurd heel heel fijn! Mijn arme man had het heel even heel moeilijk. Hij was er zo bang voor om een meisje te krijgen omdat hij nooit meisjes in z'n omgeving had en daardoor bang is dat hij niet weet wat hij moet doen. Maar na het bekijken van kleertjes en namen besproken te hebben is hij helemaal gelukkig
@kim92a gefeliciteerd met de goede echo. Wat lief die reactie van je man. Die is nu al goed bezorgd. Wordt wat als ze straks gaat stappen met vriendinnen