Gefeliciteerd. Wat leuk nog een meisje erbij in de groep. Ik snap dat je man het spannend vind. Maar ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen
Zeker! Zodra we het er wat meer over hadden begon hij al helemaal te stralen. Hij wordt een kei goede papa
@kim92a super dat de echo goed was en wat leuk een meisje!! Was je ook zo zenuwachtig? Ik ben vandaag 2x voor een echo geweest. De eerste keer kon ze alles beoordelen, alleen wilde het niet draaien dus ze kon de rug niet zien. Springen, wiebelen niks hielp dus mocht ik een uur later weer terug komen. Even thuis gegeten en mooi autoritje zorgde ervoor dat hij was gedraaid. Was met 5 minuten buiten en alles was goed. Wij krijgen weer een zoon!
Wat fijn van de goede echo’s meiden! En reactie van je vent herkenbaar hoor @kim92a! Bij de eerste moest mijn man ook even schakelen, maar hij is zo gek op d’r en ging er vanuit dat de 2e ook een meisje zou worden. Vond ie helemaal leuk! Nu we een jongen krijgen natuurlijk ook helemaal happy maar feit dat je er nog wel een meid bij had gewild zegt dat het uiteindelijk niet uitmaakt en mannen ook helemaal gek worden op hun kind ongeacht geslacht.
@kim92a en @Gerbra2005 Fijn dat alles goed is!! Oh, wel schattig ook dat hij zich wat zorgen maakt. Fijn dat hij nu helemaal blij is . Meisjes worden vaak papa’s kindjes Och, 2x... ik zou daar best wat zenuwachtig van worden. Gelukkig lag hij de tweede keer wel goed. @Pippp het is toch een beetje omschakelen wanneer er een gedachte in je hoofd is geslopen over het geslacht van de kleine . Had ik ook. Ik zat zo met jongetje/meisje in mijn hoofd dat ik dacht: ‘nu komt een jongetje’, nadat de eerste een meisje was. Nu zeker niet minder blij dat we twee meisjes krijgen
Ik deed met 19 weken al het ik ben op de helft dansje. Baby gaat sowieso eerder komen door de zwangerschapsdiabetes. Ga beetje uit van onze eerste zoon, dat was met 37+3. Ben nu gestart met 50% werken. Voelt wel goed aan. Nu hopen dat zoonlief nog eens een hele dag opvang mag gaan, kan mama beetje bijtanken.
Haha ja dan zou ik ook met 19 weken zeggen dat je over de helft bent. Mijn zoontje kwam met 39.5 weken. Dus het kan hier alle kanten uit. Wat goed dat je 50% bent gaan werken. Ik moet vanaf volgende week weer flink aan de bak. De kdv gaat weer open. Dus dat betekent voor mij een volle babygroep, kinderen die al 2 maanden niet geweest zijn en weer 3 dagen inplaats van 2 dagen werken.
Pittig zeg! Bij mij op het werk vind ik het maar vreemd gaan. Met corona uitbraak hielden ze 0.0 rekening met zwangerschap. En nu hoef ik niet eens te vragen om minder te gaan. Kwamen ze zelf mee. Lang leve de zorg... Wil na zwangerschap wel verder gaan kijken. Maar kan nu moeilijk gaan switchen.
Ik ben ook aan het overwegen minder te gaan werken. Heb veel pijnlijke harde buiken (geen blaasontsteking) en steeds meer bekkenpijn. Vandaag ook alweer wat eerder naar huis gegaan omdat het niet ging. Over 3 weken begin ik alleen op een nieuwe plek. Dat is dus wel onhandig
Hoi allemaal, ik heb een tijdje meegelezen, maar nu durf ik ook te schrijven. Ben zwanger van ons 3e kindje, een jongetje! Hebben 2 dames van 4 en 3 jaar. Dus ben heel benieuwd. Alles gaat prima, alleen last van bekkeninstabiliteit. Vorige keren niet gehad. Werk o.a in de thuiszorg, dus moet wel minderen met werken. Geen idee hoe dat werkt omdat ik maar een klein contract heb. Verder ben ik lekker ideeën aan t op doen voor de babykamer. Na 2 meiden hebben wij alles weggedaan. Dus mag alles opnieuw aanschaffen. Ook heel leuk!
Ah leuk! Al ben ik benieuwd hoelang het vol te houden is. Welkom @harlene2014 Leuk dat je ook mee komt kletsen
He dames, Ik ben een tijdje stil geweest, excuus Alle energie ging even naar mezelf en de kindjes. Mentaal gaat het even heel pittig en gezien mijn verleden met depressies even een flinke tand terug geschakeld. Ook heel druk geweest met het schrijven van het ondernemingsplan. Ik wil graag handgemaakte producten met een spirituele tintje voor moeders (in wording) gaan maken en verkopen Wat ontzettend fijn om al die goeie 20 weken echo’s te lezen! Felicitaties all around! En wat een boel meisjes zeg! Wij moeten nog even wachten, maandag zijn we aan de beurt! Welkom @harlene2014 !!
@harlene2014 Welkom! @sejh1988 spannende tijd dus voor jou! @Gruffalo123 is natuurlijk wel lastig als je van baan gaat wisselen. Misschien deze 3 weken al wat meer rust pakken?
Gelukkig nu duidelijk, maar niet de uitslag waar we op hoopte. Ik wil je enorm veel kracht en sterkte wensen. Voor nu, voor de bevalling en voor erna. Ik zal maandag en dinsdag een kaarsje voor je branden...