@tulp123 https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/1/2/1/260621/Baby/zwanger.png deze link in je handtekening voegen. Alleen is de /260621 m'n uitgerekende datum dus als je die aanpast naar die van jou zou het moeten lukken
Clearblue heeft een HCG vanaf 200 nodig voor de 2-3, kan zijn dat je daar net op of onder zit. Predictor reageert vanaf HCG van 10 dus die knalt bij bijna 200 de pan uit. De weken indicator is niet meer dan dat een indicator. Hoeft echt niet te betekenen dat het niet goed zit, waarschijnlijk zit je dus net op de grens. Even een paar dagen wachten en dan weer een clearblue en dan zal die vast de 2-3 aangeven
Hoe gaat het met jullie kwaaltjes dames? Hier wat moeier dan anders maar als ik goed slaap voel ik me prima. Alleen wel het gevoel dat ik al echt een buikje heb.. moet het dus wel wat verhullen....
Hier inmiddels erg misselijk. Morgenavond beginnen met de medicatie, zonder is niet meer te doen. Ben alweer een keer of tien per dag aan het spugen. Beetje moe, soms bandenpijn, maar verder nog niet veel andere dingen. Oh ja en de buik is nagenoeg niet te verbergen, maar dat vind ik niet gek bij een vierde
Kwaaltjes zijn hier wisselend. Ben met vlagen misselijk maar dat lijkt al af te nemen. Wel enorm pijnlijke tepels. En ik voel mn baarmoeder constant! En eetlust is zo goed als volledig weg..
Wat hebben jullie al veel kwaaltjes. Ik ben moe, maar dat ben ik al een jaar. Soms een beetje misselijk als ik heel veel eet. Maar nooit zo dat ik moet spugen. Hier ook bang dat ik niet bewust bezig ga zijn met de zwangerschap. Ik vond het de eerste keer zo een bijzondere ervaring. Dus lekker hier kletsen. En hopelijk hebben ze bij de vk iets van groepsbijeenkomsten... Al vraag ik het af met de corona. Ik zit wel op tegen het feit dat ik misschien met 28 weken met verlof moet als de corona zo blijft... Meer meiden die daardoor eerder met verlof moeten?
Mensen met direct patiënten contact in intramurale instellingen (dus zkh, verpleeghuis, psychiatrische kliniek etc.) Mogen dat vanaf 28 weken zwangerschap niet meer omdat je als je corona krijgt dan doordat je hoogzwanger bent kwetsbaarder bent voor complicaties.
Hier helemaal geen kwaaltjes, af en toe 'vergeet' ik gewoon dat ik zwanger ben, omdat ik echt niks voel. Wel 's nachts af en toe wat steekjes in mn buik. En oh ja een reukvermogen van een speurhond, wel handig want ik ruik de poepluier van m'n zoontje al vanaf 10 m afstand Nog meer meiden met geen/weinig kwaaltjes?
Daarom ben ik geen voorstander van continu testen, je gaat je alleen maar druk maken waarschijnlijk om niks. Een streep is een streep dus je bent gewoon zwanger. De rest heb je toch geen invloed op. Ik snap de testdrang maar het enige wat uitsluitsel geeft is een echo. Als ik jou was zou ik dus stoppen met testen en 'gewoon' rustig afwachten. Het komt vast goed!
Vorige keer direct de volgende dag na de eerste test kotsmisselijk nu helemaal geen last van. Tuurlijk heel blij mee, maar maakt me ook onzeker. Heb lichte onderrug pijn en voel wat rond mijn navel. Tepels deden heel erg pijn, maar is nu weggezakt.
Hoi, Ik klets graag mee in dit groepje. Ik ben nu 6 weken zwanger en waarschijnlijk uitgerekend rond 16 juni. Ben 33 jaar en heb al een gezonde dochter van 15 maanden. Ben wel erg onzeker omdat ik herhaalde miskramen hebben gehad op verschillende termijnen met verschillend verloop. Ik heb niet heel veel kwalen, wat meer moe maar dit is de ene dag meer dan de ander en enorm opgeblazen. Maakt me onzeker, maar bij m’n dochter was het ook niet veel meer dan dit. Ik heb pas 9 november m’n eerste echo en intake. Even kijken of ik dat volhou en toch eerder ergens iets probeer te plannen.
Inderdaad net als @Gruffalo123 zegt. Ik werk in de kinderopvang op de babygroep, en kan geen 1,5 meter afstand houden van de baby's. Zelfs van me collega's op de groep gaat het lastig. Dit is nu een besluit van mijn bedrijf. @MamaDiamantje hier dus ook weinig kwaaltjes. Maar dat had ik me eerste zwangerschap ook niet. @Palmpje ik ben het eens met wat hierboven is gezegd. Ik zou niet continue testen. Ik had vorige week zondag een test net een ligt streepje. En afgelopen weekend 1 gewoon streepje. Dat was voor mij voldoende. Maar dus wel een week tussen. Verder is het voor iedereen gewoon afwachten