Uitgerekend 16 tot en met 30 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gruffalo123, 7 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gruffalo123 hier ook zo futloos. Nergens zin of energie voor.

    @caatje87 ook al ver klaar zo te horen. Hier nog wel een paar dingen te doen. Maar als ik me heel druk maak is dat ook in 1 dag klaar.

    Hier vandaag verrassing met een mini babyshower, waar alleen me familie aanwezig was. Hartstikke leuk
     
    harlene2014, caatje87 en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  2. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh heerlijk een verrassingbabyshower.

    Om even op je opmerking bijna klaar terug te komen.. bij lange na niet. Alles is ergens in huis, maar niet gereed. Zolderverbouwing loopt uit. Hoop volgende week te kunnen schilderen zodat ik echt kan nestelen. Wat ik kan doen is gebeurd. Helaas dus nog drukke periode voor de boeg. Soms lichte paniek als ik bedenk dat deze misschien de statistieken gaat dwarsbomen en dat ik al over 4 weken zou bevallen.
     
    miniVosje en MamaDiamantje vinden dit leuk.
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    O nee dan ben je inderdaad nog niet klaar. Hier ligt het meeste nog op zolder. Maar het hoeft alleen naar beneden gedragen te worden op de juiste plek.
    Hopelijk schiet de zolder een beetje op bij jullie. Het is nu gewoon fijn als je langzaam alles klaar hebt
     
  5. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Oh ik krijg kriebels van jullie. Ik wil ook alles klaarmaken haha! Schilderwerk is nu wel af. Als het goed is komt volgende week het nieuwe bed van mijn zoontje na 8 weken levertijd dus dan kan ik echt alles afmaken en inrichten daar. Daarna de babywasjes doen.

    Ik moet alleen nog een badstandaard hebben en kunstvoeding, dan ben ik compleet. Nog meer moeders die gelijk met kunstvoeding starten?
     
    miniVosje en caatje87 vinden dit leuk.
  6. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @MamaDiamantje goed dat je het babybadje noemt, die was ik helemaal vergeten. Ligt nog in de zandbak van de kinderen :oops::roflmao:. Die zal ik er van de week ook eens uithalen en goed schoon poetsen. Ding ligt alweer 1,5 jaar buiten in dienst als speelgoedverzamelaar en extra zandbak :oops:. Die babybadjes zijn in ieder geval niet stuk te krijgen. Dit badje was tweedehands en wordt hier al 6 jaar intensief gebruikt als speelgoed en af en toe een paar weken echt als babybad.
    Badstandaard hebben we niet. We zetten het badje op het aanrecht naast de kraan en wasbak of op de keukentafel.
     
    miniVosje, MamaDiamantje en caatje87 vinden dit leuk.
  7. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Gisteren de blije doos gehaald, dus eerste pak pampers is ook in huis. Gisteren goede deal gevonden van kolf dus ook maar gekocht. Oude was versleten. Ik kan van de uitzetlijst nog zoogcompressen nodig. Dan hebben we alles in huis. Ik hoop dat borstvoeding lukt. Beide dames hebben kunstvoeding nodig gehad in het begin, door trage oploop bv en verkeerde drinktechniek. Anders is de kv zo gehaald.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  8. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Dat is ook een idee ja. Ik gebruik ook eigenlijk na de kraamweek de badstandaard niet meer. Beetje geldverspilling dus. Hier staat ook nog een badje in de tuin , inderdaad niet kapot te krijgen.
     
  9. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Yes verloskundige was tevreden vandaag. Baby keurig hoofd beneden en in bekken ingedaald. Garantie tot de voordeur want ruimte genoeg om eruit te gaan en te draaien, maar voor nu ligt de baby prima.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Fijn dat de baby nu goed ligt en iets was ingedaald!
     
  11. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier de laatste paar dagen erg veel voorweeën. Ben benieuwd of dit betekend dat de gup wat aan het indalen is. Laatste 2 lagen tot 41 weken nog zo hoog en vrij als ze maar konden. Wie weet dat deze dame wel alvast wat gaat indalen, zal mijn maag fijn vinden :p.
    Maar goed als ze niet indaalt tot aan de bevalling is het ook prima. Dan hoop ik alleen niet dat dit voorweeën ook nog weken lang aanhouden.
    Ze zijn wel echt anders dan de gewone harde buiken, deze zijn namelijk een beetje pijnlijk en voelen meer als menstruatiekrampen. Weken lang dit ga ik wel chagrijnig van worden :cool:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  12. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad niet als een lekker vooruitzicht. Wekenlang voorweeën zonder effect. Wanneer mag je weer voor controle?
     
  13. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Volgende week donderdag weer controle. Baarmoedermond is inmiddels wel volledig verweekt in vergelijking met 1 week geleden dus in die zin doet het wel wat, alleen is dat dan weer wel een beetje te vroeg :cool:.
    Eerste kwam ook te vroeg, stiekem nu wel hoop dat deze niet tot 41 weken blijft zitten :p
     
    miniVosje en caatje87 vinden dit leuk.
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier ga ik ook weer voor bv. Bij de eerste ging het ook goed. Ik heb van nutrilon 1 klein probeer verpakking thuis liggen, mocht het om een reden niet lukken. Dan hoef ik niet hals overkop naar de winkel als me baby honger heeft.

    Het babybadje gebruik ik sinds kort weer voor me zoontje in de douche. Kan hij lekker spelen. De standaard heb ik altijd vervelend gevonden die staat dan nog te laag. Dus hier ook vooral de tafel gebruikt.

    @Gruffalo123 vervelend die voorweeën. Hopelijk houd het niet weken aan. Hier sinds vandaag ook het gevoel dat ze indaalt. Lopen voelt anders. Maar ik hoor het volgende week pas. Dan de liggingsecho.

    Sinds vandaag officieel met verlof! Heerlijk.

    De blije doos vond ik dit keer erg tegen vallen. Er zaten bij mij geen pampers in. Daardoor was het maar een lege doos.
    Van prenatal zaten wel leuke dingen in. Binnenkort nog even langs de baby dump daar zaten de vorige keer ook leuke dingen in.
     
    harlene2014, caatje87 en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  15. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @miniVosje lekker verlof! De blije doos is toch van prenatal?
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Oja klopt. Ik bedoelde dat die je bij de ah kan ophalen erg vond tegenvallen.
     
  17. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    He bah, die heb ik net aangevraagd. Nou goed ietset een gegeve paard dan maar
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hier vandaag kraampakket ontvangen, commode is binnen. Kunnen beginnen :D.

    Hier 2x eerder bv geprobeerd maat binnen 72uur al bijvoeden met kv. Dus ik haal het wel in huis hoor.

    Vandaag controle gehad. Geschat gewicht is 2730 gram. Meneer ligt al zo diep dat zn gezicht niet te zien was. VK zei: hoop dat hij 2 a 3 weken blijft zitten o_O.
     
    MamaDiamantje, caatje87 en miniVosje vinden dit leuk.
  19. caatje87

    caatje87 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh @harlene2014 dat wordt misschien nog een mei kindje dan? Niks gehoord over ruimte om weer terug omhoog te wippen?

    Herkenbaar de kv alvast in huis halen ivm beiden bij moeten voeden. Haal jij zakjes of meteen een blik?
     
  20. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Spannend dat hij al zo diep zit en dat de VK al twijfelt of hij nog lang blijft zitten. Ik hoop dat je in ieder geval de 37 weken haalt:thumup:

    Hier bij de vorige 2 keren ook in de eerste 24-48 uur een flesje kunstvoeding extra gegeven, was waarschijnlijk niet echt nodig geweest, maar kindjes waren daarna wel helderder en hadden meer kracht om te drinken.
    Omdat ik nu nog borstvoeding geef ben ik benieuwd hoe het deze keer gaat. Niet dat er nu nog echt melk komt, jongste drinkt al bijna 20 weken droog :rolleyes:, maar ik hoop wel dat het nu sneller op gang komt omdat er nog constant stimulatie is.
    Ik zorg dat ik een aantal portieverpakkingen klaar heb liggen. Omdat we weer hipp combiotik voor zo nodig willen bijgeven betekend dat alleen wel even in Duitsland bestellen, want in Nederland hebben ze het alleen in 800 grams potten.
     

Deel Deze Pagina