En het is nu echt juni, baby's mogen nu allemaal geboren gaan worden! Ben benieuwd wie de eerste wordt straks!
Nee ik hoop ook nog even niet. Baby mag van mij wel tot eind juni, begin juli blijven zitten . Maar goed je kan het helaas niet helemaal zelf bepalen.
Jaaaaa het is JUNI!!!! Hoop dat baby zich deze maand gaat melden. 26 juni uitgerekend dus kan maar zo juli worden. Zaterdag 37 weken en van mij mag baby zich daarna snel melden
Yesss juni!! Vandaag controle gehad en alles mas helemaal goed. Ik ga er vanuit dat het nog even duurt en ook geen problemen mee. Nog genoeg te doen en lekker van het weer genieten. Benieuwd wanneer de eerste baby zich gaat melden! Spannend!
Hebben jullie een gevoel bij een bepaalde datum? Ik heb heel sterk het gevoel dat het 26 juni gaat worden.
Hier het gevoel van 11 juni. Dit is ook de verjaardag van me zoontje. Een dag en weekend waar ik dus veel wil doen. En dus verwacht ik dat ze roet in het eten wilt gooien
Ik denk 24 juni. Dan is het volle maan . Maar als ik echt een datum moet prikken zal het vast 18 juni worden
Schreef ik vanochtend in een ander topic nog hoopvol dat het weer goed ging met de voorweeën, heb ik nu al de hele middag er flink last van, bijna om het kwartier 1. Net gecontroleerd en de baarmoedermond is inmiddels wel helemaal verstreken en ongeveer 3 centimeter open, dus er rommelt wel iets. Baarmoedermond ligt alleen nog echt helemaal naar achteren en hoog, dus moet nog een heel eind naar de juiste positie zakken. Kortom het zegt nog niet voldoende. Ja er is ineens verandering, maar zo kan het ook nog rustig 2 weken blijven. Al heb ik nu ineens stiekem hoop dat er wel wat gaat doorzetten .
Spannend @Gruffalo123 zou toch weer gek zijn opeens voor je uitgerekende datum. Wel fijn dat de voorweeën wel wat aan het doen is en het dus niet voor niets is. Wel een lange aanloop zo
Spannend @Gruffalo123! Hopelijk zet het of door of neemt het af. Kan me voorstellen dat dat gerommel niet heel fijn is de hele tijd. Good luck en houd ons op de hoogte!
Ik hoop vooral dat als het niet doorzet dat het dan ook stopt als ik ga slapen. Weinig zin in weer een nachtje plafondstaren. Tot nu toe rommelt het in ieder geval nog door. Heb net maar even alle was weg gevouwen en het huis wat aan kant gemaakt. Mocht er dan vannacht verloskundige enzovoorts in huis komen dan is het in ieder geval een beetje opgeruimd.
Het gerommel heeft doorgezet . Vannochtend om 04:30 is kleine E. geboren, een fijne thuisbevalling. Ze weegt 3450 gram.
Wow @Gruffalo123 wat fantastisch! Gefeliciteerd met julie kleine meid! Goed om te lezen dat het een fijne thuisbevalling was. Hopelijk is het helemaal gegaan zoals je in gedachten had. Lekker bijkomen en genieten nu!
Even het verslagje van hoe het is gegaan vannacht. Misschien beetje warrig geschreven, maar ik zit lekker te zweven op de roze wolk. Ik werd rond 2 uur wakker van wat ik dacht dat voorweeën waren. Even uit bed om te plassen en weer proberen te slapen. 1,5 uur en 5 voorweeën verder toch maar uit bed gegaan, toen was het half 4. Uit bed werden de weeën al vrij snel wel pijnlijk en heftiger. Maar heel erg kort, 20-30 seconden en onregelmatig. Dus even rustig wat rondgelopen door het huis. Om 4 uur kwam mijn man naar beneden om te vragen of het ging. Ik zei dat ik twijfelde of dit het echte werk was, maar dat we voor de zekerheid de verloskundige maar moesten bellen. Die was net bij een andere bevalling bezig toen ik belde en zou met een half uurtje er zijn. Gezegd dat ik twijfelde of het wel echt was, maar dat de weeën wel pijnlijk waren. Nadat de telefoon weer was opgehangen rustig samen met mijn man alles klaar gezet voor de bevalling en nog grappen maken. Rond kwart over 4 werden de weeën wel pijnlijk en hefiger. Laatste 5 minuten voordat de verloskundige vlak voor half 5 binnen stapte waren bijna een continue wee. Verloskundige komt de deur in en ik voel het hoofd van de kleine aankomen. Al die tijd was ik blijven staan, want liggen wilde niet. Nu snel gaan liggen en heb nog even gemopperd op haar dikke hoofd wat er maar niet uit wilde en toen was ze er al. Persfase heeft nog geen minuut geduurd . En pas nadat haar hoofd eruit was kwam al het vruchtwater, vliezen braken ook pas toen haar hoofd er al was. Spoiler: Naam Emma