Wauw de eerste van de groep op de uitgerekende datum. Ik ga voor je duimen dat de kleine man snel komt!
@miniVosje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hier is op dezelfde dag (11 juni) ons meisje H geboren. We maken het heel goed. Ik ben flink aan het babyknuffelen. Hormonen van m'n tenen tot aan m'n oksels, maar mij haal je nog even niet uit deze roze bubbel ❤️
Hoe is het met iedereen? Hier nog geen babynieuws. Vandaag ook “pas” 38+4. Het rommelt nog steeds flink maar geen weeën dus geduld hebben. Mijn lichaam is wel helemaal op, dus van mij mag baby zich echt snel melden.
Ah kan dan nog even duren @Poezemens. Hier 40+3 en niks aan het handje. Ben er klaar voor maar de kleine man nog niet. Morgen wel controle dus dan zullen ze de optie strippen wel bespreken. Denk wel pas van het weekend dat dat gaat gebeuren. Kom verder niet meer echt het huis uit laatste dagen. Ben erg moe merk ik. Probeer huishouden beetje bij te houden en verder veel te rusten. Maar geduldig afwachten.
@Buikwonder gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter lekker op die roze wolk blijven. @Pippp spannend 40 weken voorbij. Zet hem op. @Poezemens houd vol. Kan nog wel ff duren. Meldingen kreeg ik ff niet. Hier baby ingedaald en vast. Plannen gemaakt tot en met 41+5. Geduld is een schone zaak
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 34 jaar - 3e kindje Buikwonder - 32 jaar -3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Bevallen: Palmpje - 10 februari 2021 ☆ Lex Snoozles - Gruffalo123 - 3 juni 2021 Harlene2014- 7 juni 2021 Tulp123 - 7 juni 2021 MiniVosje - 11 juni 2021 Buikwonder - 11 juni 2021 Afspraken: Poezemens - 17 juni - controle vk Caatje87 - 25 juni - controle vk ------------------------------------------ jongen (3) | meisje (8) | verrassing (3)
Haha dat klopt, plakkerige warme baby die daardoor niet lekker kan slapen is ook niet fijn. Maar ik snap ook heel goed dat je liever de dikke buik verruild voor de baby
Het wordt weer eens tijd voor wat babynieuws hier!! Hier zit de kraamweek er al weer op. Heerlijk genoten. Helaas is de oudste wel de laatste 2 dagen ziek. (ik denk dat het toch met alle veranderingen te maken heeft.) Nu tijd om lekker met z'n 4en te genieten en alle schema tijden los te laten. Heerlijk
Had gisteren controle bij vk en alles was goed! Waar de bloeddruk bij zoontje laatste weken iets opliep maar niet zorgwekkend, is deze nu gewoon constant. Hartje klonk goed en buik voelde goed. Dus volgende week gewoon weer controle. Ben vandaag echt enorm aan het janken. Zoontje was vroeg wakker, ik had al een njet-slapen-nacht. Vingers, voeten, knieën doen pijn door het vocht en gewicht. Over mijn heupen niet te spreken.. Morgen 39 weken, nog max 3 te gaan
Fijn dat je bloeddruk constant blijft deze zwangerschap. Een huildag mag je hebben. De laatste loodjes zijn gewoon zwaar. En zeker met dit broeierige weer