Uitgerekend 16 tot en met 30 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gruffalo123, 7 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Huildagen mogen zeker met dit warme weer. Het is ook zo benauwd en als je lijf dan zo log voelt en pijn doet en je tegenwerkt dan zijn die tranen heel normaal!

@miniVosje gaat snel voorbij zo een kraamweek. Fijn dat de kraamhulp goed beviel!

miniVosje vindt dit leuk.
  2. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Vergeten hier een update te geven.

Gistermorgen (donderdagochtend) om 7.53 uur zijn wij ouders geworden van een prachtig dochtertje E.leanor. ze weegt 3280 gram en maakt het goed. Het was een hele zware ingeleide bevalling met uiteindelijk een kunstverlossing. We moesten een nachtje blijven en zijn inmiddels heerlijk thuis en compleet. Bevallingsverhaal volgt nog.

3. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Uitgerekend 16 - 30 juni 2021

13 juni
    Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje
    Pippp - 33 jaar - 2e kindje

14/15 juni

16 juni
    Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje

17 juni
    Thephantom - 26 jaar - 2e kindje

18 juni

19 juni
    Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje
    Caatje87 - 34 jaar - 3e kindje
    Buikwonder - 32 jaar -3e kindje

20 juni

21 juni
    Rabomas - 28 jaar - 3e kindje
    MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje
    Kim92a - 28 jaar - 1e kindje
    Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes)

22 juni
    MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje

23 juni

24 juni

Mika1988 -32 jaar - 2e kindje

25 juni
    Palmpje - 35 jaar - 2e kindje
    Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje

26 juni
    Poezemens - 32 jaar - 2e kindje

27 juni

28 juni

29 juni

Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje

30 juni

3 juli
    Carly89 - 31 jaar - 1e kindje

Bevallen:
    Palmpje - 10 februari 2021 ☆ Lex
    Snoozles -
    Gruffalo123 - 3 juni 2021

Harlene2014- 7 juni 2021
    Tulp123 - 7 juni 2021
    MiniVosje - 11 juni 2021
    Buikwonder - 11 juni 2021
    MamaDiamantje - 17 juni 2021

Afspraken:
    Poezemens - 17 juni - controle vk
    Caatje87 - 25 juni - controle vk

------------------------------------------
    jongen (3) | meisje (8) | verrassing (3)

caatje87 en miniVosje vinden dit leuk.
  4. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter. En war een mooie naam. Fijn dat jullie thuis zijn. Geniet ervan.

5. Pippp

Pippp Actief lid

18 okt 2020
    188
    198
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @MamaDiamantje! Wat fijn dat ze er is en wat een mooie naam!

@Poezemens ik hoop dat je afgelopen nacht een betere nacht heb gehad. Hier afgelopen nacht bijna niet geslapen, herken heel erg hoe je je voelt. Ook ik focus me maar op die 42 weken dan kan het alleen maar meevallen.

Voelt hier alsof er voorlopig niks gaat gebeuren. Ik ben nu 40+6 en wordt morgen gestript. Heeft bij de eerste nooit wat gedaan, maar misschien is m’n lijf er bij een 2e wat ontvankelijker voor. We zullen zien. Blij dat de temperaturen wat naar beneden gaan in ieder geval!

6. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @MamaDiamantje lekker weer thuis nu?

Babynieuws ja @Pippp jouw beurt. Hopelijk is het strippen niet nodig. Wij slaan het deze keer over. Vorige 2 zwangerschappen niks gedaan, dus voelt nu kansloos om wel te doen. Mijn lijf is gemaakt voor olifantendracht.
    Beroerde nacht gehad hier. Man heeft rugklachten die opeens verergerde. Hele nacht liggen woelen, we hebben elkaar lekker wakker gehouden. Ik ben om 6 uur verplaatst naar 2 matrassen op elkaar op de grond. Toen ging om 645 de wekker van dochter. Vergeten uit te zetten. Om 9 uur wakker met hoofdpijn en sterretjes. Iets met uitdroging. Nu maar lekker wassen aan het draaien. Zaterdag wasdag en de droger kan aan. Heerlijk de temperatuur vandaag. Ff bijkomen.

Pippp, Gruffalo123 en miniVosje vinden dit leuk.
  7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Gefeliciteerd!

8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @MamaDiamantje van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat heeft ze een mooie naam!

9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Pippp ik hoop dat het strippen wat gaat doen. Het weer is in ieder geval nu goed om te bevallen :cool:.

Pippp vindt dit leuk.
  10. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    @MamaDiamantje gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@Pippp succes! Hopelijk doet het strippen wat!

Mijn nacht was niet beter. Heb me er bij neergelegd dat slapen na de bevalling weer iets leuks is. Vannacht bij elkaar 4 uur kunnen pakken.
    Scheelt dat peuter overdag nog wel zo’n 2-3 uur slaapt en kan dan zelf ook wat rusten en dutten :thumup:

11. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Poezemens wat vervelend dat de nachten zo slecht gaan. Hopelijk komt de baby snel en lukt het dan om te slapen.

Hier een hele makkelijke baby, maar mijn peuter... De eerste week heeft hij zich voorbeeldig gedragen. Maar sinds een aantal dagen is het slapen drama. Normaal konden we hem op bed leggen en bleef hij liggen (al bleef hij soms een uur wakker) nu komt hij er binnen een minuut uit. En dat 100x. Gisteren avond zijn we 3 uur bezig geweest, hij doodmoe en overstuur, ik doodmoe en overstuur. Ik zit nu al op tegen vanmiddag en vanavond weer... Pff

12. Pippp

Pippp Actief lid

18 okt 2020
    188
    198
    43
    Vrouw
    @miniVosje wat balen! Misschien toch alle veranderingen. Misschien helpt het om hem even tijdelijk in campingbedje te doen? Is het toch even geborgenheid wat ie mist? Fijn dat de baby makkelijk is!

13. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Poezemens oh wat erg dat je nachten na de bevalling beter worden. En dat met iedere 2a 3 uur voeden. Ik verwacht hongerige baby dus minimale slaap nachten straks.

@miniVosje wat @Pippp zegt hij moet ook zoeken naar zijn plekje en helaas gaat dit met negatief gedrag. Hang in there en blijf geduldig. Hij zoekt waarschijnlijk echt veiligheid.

@Pippp hoe laat mag je?

Ik sinds gisteravond misselijk, diarree en koorts. Gelukkig geen baby en ik hoop dat deze blijft zitten zodat ik kan herstellen. Man z'n rug gaat met oefeningen van fysio die gisteren langskwam beter, maar heeft 1,5 week nodig om uit acute pijnfase te komen. Gelukkig draag ik lang, maar 1,5 week hoop ik dan weer niet.

14. Pippp

Pippp Actief lid

18 okt 2020
    188
    198
    43
    Vrouw
    Ai dat klinkt niet goed @caatje87! Ook qua timing allemaal niet heel fijn. Hopelijk kun je herstellen en is je man ook enigszins snel op de been voordat de bevalling begin.

Ik ben een klein uurtje geleden gestript. Deed niet veel pijn. Was allemaal erg gunstig zei VK. Hopelijk doet het wat en anders dinsdag weer strippen en woensdag datum voor inleiding bespreken. Ze zou zelf willen voorstellen bij gyn om thuis m’n vliezen te breken einde week mocht het zover komen dat ik ingeleid moet worden. Ze denkt namelijk dat ze dat in ziekenhuis anders ook zullen doen omdat ik al een paar cm heb en bm al grotendeels is verstreken. Kan ik thuis rustig beginnen. Ziet er in ieder geval allemaal veel gunstiger uit dan bij de eerste rond dit termijn dus heb toch wel hoop dat het natuurlijk op gang komt dit keer. We wachten het af.

miniVosje en caatje87 vinden dit leuk.
  15. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je gestript kon worden. Dan is er in elk geval wat aan de gang. In zh breken ze meteen vliezen en starten vaak meteen met weeënopwekkers. Daarom ga ik ook voor thuis vliezen breken. Dan krijgt mn lijf nog de kans om zelf wat te doen. Snap je dus helemaal. Hopelijk is het niet nodig en begint het vanzelf. En voor het geval dat, fijn om een b plan te hebben liggen

miniVosje en Pippp vinden dit leuk.
  16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @pipp fijn dat het strippen gelukt is. Hopelijk komt het nu snel op gang!

@caatje87 vervelend dat je je niet lekker voelt. Al kan diaree ook de eerste stap zijn, om je lichaam leeg te maken. Fijn dat je man al iets opknapt. Benieuwd wanneer jouw kleintje komt.

Ik denk ook dat mijn zoontje zijn plaats aan het zoeken is, en bang is wat te missen als hij naar bed gaat. Ik ga geen campingbedje proberen. Hij is zeer behendig en ik ben bang dat hij er zo uit klimt. Ook was hij vorige week een dagje bij me moeder daar heeft hij alles bij elkaar gekrijst in het ledikantje. Laten we hopen dat het maar van korte duur is. Het middagslaapje hebben we overleeft zonder 1x uit bed te komen.

caatje87 vindt dit leuk.
  17. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @miniVosje gelukkig middagslaapje gehad. Te moe om te protesteren waarschijnlijk. Ja diarree kan een teken zijn, maar met koorts dan weer niet perse lijkt mij.

18. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Nee al die combinaties samen heeft waarschijnlijk meer te maken dat je echt even ziek bent. Beterschap, hopelijk knap je snel op

19. Snoozles

Snoozles Actief lid

3 dec 2020
    101
    124
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!

Ik dacht zo na het kolven: laat ik ook weer eens even op het forum kijken ;)
    Inmiddels zijn wij bij de laatste loodjes van het ziekenhuis beland. De meisjes doen het heel goed! A is inmiddels 3394 gram en H al 3864. H is nu van de zuurstof af, maar moet 48 uur geen zuurstofdipje laten zien voordat ze van de monitor af mag. Spannende tijd. Ze moet nog wel wat meer drinken voordat ze naar huis mag. Ze drinkt nu ongeveer de helft van haar voedingen. A moet nog wat stapjes maken in de zuurstof. Ook in het drinken, maar daar hebben we nu de focus niet op. Zij kan ook met sondevoeding naar huis. Vaak doen ze het thuis beter :)

voor iedereen die is bevallen: lekker knuffelen, genieten en ook een beetje sterkte met de pittige nachten ;)

voor iedereen die nog moet: succes met de laatste loodjes!

Oh, ja, voor het overzicht: de meisjes zijn geboren op 13-3. Wanneer iemand de lijst moet aanpassen, mag dat er nog wel op ;)

Gruffalo123 en miniVosje vinden dit leuk.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Snoozles wat fijn weer even wat over jou en je knappe meiden te horen. Ik zat me van de week nog af te vragen of je ze al thuis had, zo te lezen kan dat al bijna!

@Pippp ik ga duimen dat het strippen effect heeft.

Hier alles goed met de kleine dame. Alleen wel heel erg veel krampen, maar ik denk dat ze heel veel melk binnen krijgt. Ze groeit de afgelopen weken ongeveer 100 gram per dag :o:. Ook ontzettend veel kramp dag en nacht, ik denk omdat ze zo snel zo vol zit. Aan de borst is ze meestal met 5 tot 10 minuten al klaar met drinken en dan is ze ook echt volgetankt.

MamaDiamantje, caatje87 en miniVosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina