Qua werken, ik blijf doorwerken. Man is fulltime thuis voor de kinderen en ik werk meer dan fulltime en breng het inkomen binnen. Stoppen met werken of minder werken is helaas geen optie. Jammer genoeg ook ouderschapsverlof niet mogelijk, want dat wordt niet betaald .
Poe dat is ook pittig! Vooral omdat je zo veel last van je misselijkheid hebt.. Is het op werk wel geaccepteerd dat je zwanger bent? Ik zou eigenlijk volledig inkomen binnen brengen, maar inmiddels hebben we geaccepteerd dat we een erg krap jaar gaan krijgen, tot hij klaar is met school. Dus het is te overbruggen
Hai dames, Ik kom hier graag mee kletsen! Deze zwangerschap is voor ons een complete verrassing! Ik was namelijk net weer gestart met een 4-jarige opleiding. Omdat ik tussen mijn eerste en tweede 3 miskramen heb gehad, is dit gigantisch spannend en onzeker allemaal. Daarom ook de beslissing dat wanneer ik zeker weet dat deze zwangerschap goed zit, ik dan pas stop met school. Dan maar weer een paar jaar fulltime mama zijn, totdat ik zelf weer aan de slag kan Testen tot nu toe lopen wel mooi op, maar desondanks durf ik nog geen afspraak te maken bij de verloskundige. Ik duim dat deze baby blijft plakken! ꕤ
Ja op het werk is het gelukkig goed geaccepteerd. Ik zit in een opleiding/werk waar qua leeftijd nagenoeg alle dames een kind krijgen dus ook de opleiding vind het niet erg en is er helemaal op ingespeeld qua verschuiven met onderwijs en stages
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 16 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Marleen1- 33 jaar- 3e kindje Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Charly05 - 30 jaar - 1e kindje 20 juni MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje miniVosje - 29 jaar - 2e kindje Donders - 27 jaar - 3e kindje 21 juni Miss M - ? - 6e kindje Rabomas - 28 jaar - 3e kindje 22 juni 23 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Mim89 - 31 jaar - 1e kindje 24 juni 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Afspraken: 27 oktober - Thephantom - Intake gyn en eerste echo 30 oktober - Palmpje - eerste echo 3 Nov - Gruffalo123 intake VK en eerste echo 3 Nov - Kim92a - eerste echo (in ziekenhuis) 4 Nov - Marleen1- echo en intake VK 5 Nov - MamaDiamantje- eerste echo en intake 5 Nov - Mim89 - eerste echo 6 Nov - Charly05 - eerste echo en intake 9 november- Tulp 123 - 1e echo en intake 9 nov - Pippp - 1e echo en intake 10 Nov - Minivosje - echo en intake vk 10 nov - Palmpje - eerste echo bij fertiliteitskliniek 16 nov - Palmpje intake vk + echo 17 Nov - Caatje87 echo 18 nov - Cabelle13 - echo (intake vk een week later) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Welkom nieuwe meiden! @Gruffalo123 inderdaad spannend (en een beetje jaloersmakend dat ik nog 2 weken moet wachten )
Haha ja ik snap dat jaloerse gevoel wel. Ik zou ook al wel willen spieken met de echo deze week. Maar rondom de zeven weken kan het nog best een onduidelijk beeld zijn afhankelijk van hoe goed het echo apparaat en degene die de echo maakt zijn. 1 week of 2 weken verder en je hebt zoveel mooier beeld, dat is het wachten waard.
Ja daar heb je gelijk in. Bij me eerste zwangerschap had ik wel met 6 weken een echo omdat ik toen via iui zwanger was geworden. Nu gebeurde het spontaan, en mag ik gewoon net al iedereen wachten
Van de drie doorgaande zwangerschappen hiervoor heb ik 1 keer een echo gehad met 7+1 en daar had ik achteraf echt spijt dat ik die niet een week later had gezet. Uitwendig heel slecht te zien en onzeker beeld en toen inwendig alleen een klein boontje met kloppend hartje. Andere echo's met 8 weken veel duidelijker een klein minimensje goed uitwendig te zien. Verloskundige wilde nu met 7 weken weer een echo maken, maar heb hem dit keer zelf gevraagd op acht weken. Verloskundige hier maakt met 7 weken vaak al een vitaliteit echo, vandaar dat het hier al zo vroeg kan.
Ook wel jaloers dat ik nog 2 weken moet wachten, maar inderdaad het geeft dan al weer wat beter beeld en meer zekerheid. je wil gewoon zo snel mogelijk weten dat het goed zit, maar die zekerheid is vaak maar voor even en dan leef je weer naar de volgende echo toe.
Ja zo leuk! Veel plezier als je deze week je eerste echo hebt. Zelf moet ik ook nog even wachten. Baby is 10 week bij de eerste echo. Duurt lang, maar dan heb ik (hopelijk)wel mooi beeld. Kan niet wachten. Fijne week allemaal!
De eerste echo duurt tijd te lang. Maakt niet uit wanneer deze komt. Ik ben dan 8,5 week. Voor m'n gevoel nog mega ver weg dus ben er niet zoveel mee bezig. Maagzuur, weeig gevoel begint wel te komen nu. Gisteren om 1930 in bed. Vreet energie. Vanavond avonddienst. Ik denk vanmiddag maar ff naar bed
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 16 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Marleen1- 33 jaar- 3e kindje Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Charly05 - 30 jaar - 1e kindje 20 juni MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje miniVosje - 29 jaar - 2e kindje Donders - 27 jaar - 3e kindje 21 juni Miss M - ? - 6e kindje Rabomas - 28 jaar - 3e kindje 22 juni 23 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje Mim89 - 31 jaar - 1e kindje 24 juni 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Afspraken: 27 oktober - Thephantom - Intake gyn en eerste echo 30 oktober - Palmpje - eerste echo 3 Nov - Gruffalo123 intake VK en eerste echo 3 Nov - Kim92a - eerste echo (in ziekenhuis) 4 Nov - Marleen1- echo en intake VK 5 Nov - MamaDiamantje- eerste echo en intake 5 Nov - Mim89 - eerste echo 6 Nov - Charly05 - eerste echo en intake 9 november- Tulp 123 - 1e echo en intake 9 nov - Pippp - 1e echo en intake 10 Nov - Minivosje - echo en intake vk 10 nov - Palmpje - eerste echo bij fertiliteitskliniek 12 nov - Ruby26 - eerste echo (intake vk week later) 16 nov - Palmpje intake vk + echo 17 Nov - Caatje87 echo 18 nov - Cabelle13 - echo (intake vk een week later) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Ah ja ik ben ook echt KEI moe inmiddels. Herkennen jullie ook dat gevoel dat je NET niet misselijk bent, maar je gewoon 24.7 bleh voelt? Slaap lekker en sterkte!
Ik zou vamdaag een afspraak hebben bij de gynaecoloog. Maar ik ben gisteren positief getest op covid .