Slapen is geen probleem gelukkig dan ervaar ik geen klachten. Heb dan ook vanaf ongeveer 2030 tot 715 geslapen met misschien tussendoor half uurtje wakker
Ik vind het voeden van een dreumes fysiek niet heel zwaar. Overdag drinkt hij als ik niet op het werk ben een keer of zes een paar minuten. In de avond voor het slapen gaan twintig minuten en in de nacht nog wel ieder uur, maar hij ligt in een ledikant naast me dus ik hoef niet echt op te staan om hem te pakken. Het voeden van een baby vond ik veel zwaarder. Voedingen duurden veel langer en kind was echt veel meer afhankelijk van je. Ik kan nu tegen dreumes zeggen het is klaar als ik er klaar mee ben en dan laat hij ook meteen los. Dat kan je tegen een baby veel minder goed zeggen, dan moet je echt wachten tot ze klaar zijn. Eerste maanden met een baby heb ik het gevoel dat die 24 uur per dag tegen me aan geplakt zit. Dat heb ik met dreumes helemaal niet. Nou was de derde ook echt wel een ontzettende plakbaby. Totdat die een half jaar was sliep die alleen bovenop me. Waar de andere twee toen al goed sliepen in de nacht sliep de derde tot hij een jaar was alleen als ik binnen handbereik was. Dus hoe het nu gaat met voeden en slapen ervaar ik al als enorme vrijheid . En stiekem is het ook wel fijn dat ik 40+ uur per week werk en op mijn werk echt even geen mama ben .
@kim92a hoe is het gegaan met de echo? Ik mag over een uurtje. Ben nu wel zenuwachtig. Afgelopen dagen is ook wat bloedverlies gehad wat het extra spannend maakt.
Niet echt. Ik hang op de bank te bedenken dat ik niet hoef te plassen (moet een volle blaas hebben voor de echo). Beetje tv op de achtergrond en kinderen die lekker door het huis heen stuiteren
Wachten duurt lang.. Heel veel succes en hopelijk plezier zo. Heb je oppas voor de kids of mogen ze mee?
Hoi dames, ik ben er weer even! Ik probeer iets minder obsessief te zijn zolang ik nog in onzekerheid zit en in afwachting ben van de tweede echo, dus ben niet heel actief op het forum.. @Kim en @gruffalo veel succes en plezier met jullie echo's vandaag!☺
Thanks all Hier is alles oké! Ze heeft een inwendige echo gedaan (ziekenhuis) en de intake. mijn man mocht toch mee naar binnen, dus dat is heel heel fijn! Hartje klopt stevig! En heb over 4 weken nieuwe echo.
Welkom @Poezemens! Je hebt al heel wat moeten doorstaan, hopelijk een fijne zwangerschap met een mooi wondertje eind juni! @kim92a wat fijn! Gefeliciteerd! @Gruffalo123 heel veel succes!
Weer terug van de verloskundige. Echo was goed. Het is er 1 . 17 mm groot met een sterk kloppend hartje . Ben wel al veel afgevallen, nu al bijna zes kilo eraf . Dus ik moet mezelf wekelijks wegen en in de gaten houden.