Lijkt me een hematoom in de wand van het vruchtzakje, daarnaast zie je ook al wat vrij vocht (bloed) in de baarmoeder.
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 16 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Marleen1- 33 jaar- 3e kindje Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni 20 juni MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Donders - 27 jaar - 3e kindje 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje 22 juni 23 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje miniVosje - 29 jaar - 2e kindje 24 juni Kim92a - 28 jaar - 1e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Poezemens - 32 jaar - 2e kindje Afspraken: 13 nov - Gruffalo123 - extra echo bij vk 17 nov - Palmpje - 2e echo bij fertiliteitskliniek 17 nov - Caatje87 - echo 17 nov - Ezzy120 - 1e echo 17 nov - Poezemens - 3e echo gyn 18 nov - Cabelle13 - echo (intake vk een week later) 23 nov - Palmpje - intake vk + echo 23 nov - Marleen1 - termijnecho 24 nov - Gruffalo123 - termijnecho bij vk 24 nov - MamaDiamantje - termijnecho 24 nov - Pippp - termijnecho 26 nov - Carly89 - 2e echo 1 dec - Kim92a - 2e echo gyn 2 dec - Minivosje - termijnecho 15 dec - Carly89 - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Succes vandaag @Gruffalo123! Ik krijg 26 nov een extra echo, zomaar. Mijn vriend en ik hebben tijdje terug een verloskundige leren kennen tijdens zijn werk en we hadden toen al afgesproken wanneer ik zwanger zou zijn bij haar te komen. Alleen wisten wij het zo voor elkaar te krijgen dat ze precies met vakantie was tijdens onze eerste echo. Ze belde me dus gister dat ze ook graag nog een echo met ons wilde doen omdat ze het zo jammer vond dat ze er niet was. 26 nov dus, dan ben ik ongeveer 9 weken. Héél tof! 2,5 week later de termijnecho.
Het was helemaal goed met ukkie. Goed gegroeid, nu bijna 3 cm en goed kloppend hartje. Was alleen wel een beetje lastig in beeld te krijgen dus geen mooie echo foto's mee. Over 1,5 week de Termijnecho. Ik was alleen wel weer veel afgevallen en bloeddruk was erg laag dus advies goed eten, af en toe drop of iets zout voor de bloeddruk wat omhoog te brengen
Wat fijn! Gruffalo. Dat moet geruststellend zijn. Maar hoe ga je met hg meer eten / voeding binnen houden?
Heb ook gezegd dat dat heel lastig wordt. Dat ik nu wel zo een beetje aan het maximale zit wat ik kan eten. Mijn ervaring is dat ik vanaf week 16 stop met afvallen en vanaf week 22-23 langzaam wat ga groeien. Meestal eindig ik een zwangerschap op het startgewicht of 3-4 kg daarboven.
@Gruffalo123 fijn dat alles goed was met de baby. Lijkt me heel pittig een zwangerschap zoals die van jou, petje af hoor.
@Gruffalo123 Wauw wat fijn dat alles goed was! Geeft mij wat meer goede hoop voor mijn eigen echo a.s. dinsdag
Wat fijn @Gruffalo123! Moet even een geruststelling zijn. En qua eten lastig hoor! Je doet vast al wat je kunt. Gelukkig heb je ervaring en weet je het vanzelf de betere kant op zal gaan. Voor nu even fijn bericht in ieder geval!
dat is nog eens een handige connectie! haha Volgens mij zijn wij als enige zwanger van ons eerste kindje - ik hoop dat het goed met je gaat? Ik vind het wel spannend allemaal hoor.. haha