Oh spannend allemaal die echo's morgen!!! Hier op en neer oud bloedverlies gehad. Mag woensdag voor een extra echo. Ik denk dat het goed zit maar vind het wel spannend!
Net ook even een heel erg zwanger momentje. Ik was wat Ben and Jerry's ijs aan het eten en de telefoon gaat. Zeg ik tegen mijn man: ik neem niet op, het ijs en ik hebben even een momentje en dat gaat voor .
Spannend @Marleen1, wel fijn dat je tussendoor even voor een exta echo langs mag komen. Veel echo's vandaag. Succes meiden!
Succes met de echo's meiden! Op naar allemaal mooie kloppende hartjes en goed gegroeide ukjes! 10 weken dansje vandaag, nog ongeveer 31 weken te gaan
Wij hebben vanmiddag 14 uur de derde echo. Wel spannend want de eerste miskraam was met 8 weken mis (daarvoor wel goed kloppend hartje gehad). Maar we gaan met goede weer naar de gynaecoloog! Mijn man mag gewoon mee, dat is wel heel fijn
Ik mag vanmiddag om 13:30. Heb er zin in, maar ben ook gespannen! Hoop zo dat ik mn kleine frummel nou eens een keer goed kan zien!
Succes nog met wachten dames. Wij zijn zojuist terug van de echo. Mooi kloppend hartje gezien van een eenling. Lijkt erop dat ik 9 weken zwanger ben. Dus fingers crossed dat ik inderdaad paar dagen verder ben. Is in het eerste trimester nooit echt een probleem.
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 16 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Marleen1- 33 jaar- 3e kindje Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni 20 juni MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Donders - 27 jaar - 3e kindje 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje 22 juni 23 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje miniVosje - 29 jaar - 2e kindje Anomienenonzeker 24 juni Kim92a - 28 jaar - 1e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 27 juni 28 juni 29 juni 30 juni Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Ezzy120 - 25 jaar - 3e kindje Poezemens - 32 jaar - 2e kindje Afspraken: 17 nov - Palmpje - 2e echo bij fertiliteitskliniek 17 nov - Caatje87 - echo 17 nov - Ezzy120 - 1e echo 17 nov - Poezemens - 3e echo gyn 18 nov - Cabelle13 - echo (intake vk een week later) 23 nov - Palmpje - intake vk + echo 23 nov - Marleen1 - termijnecho 24 nov - Gruffalo123 - termijnecho bij vk 24 nov - MamaDiamantje - termijnecho 24 nov - Pippp - termijnecho 25 nov - anoniemenonzeker - termijnecho 26 nov - Carly89 - 2e echo 1 dec - Kim92a - 2e echo gyn 2 dec - Minivosje - termijnecho 15 dec - Carly89 - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Dames, Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst! ik heb deze account aangemaakt omdat ik deze zwangerschap nog écht voor mezelf (en mijn man natuurlijk!) wil houden. Mijn gewone account is te herkenbaar, vind ik zelf. Ik ben, denk ik, morgen 9 weken zwanger. Het ging een beetje gek want ik dacht op 8 oktober ongesteld te zijn maar stond geen twee weken later met een dikke vette positieve zwangerschapstest in mijn handen, terwijl ik bezig was met ovulatietesten. Die ‘ongesteldheid’ is misschien wel een forse innestelingsbloeding geweest? Volgende week eerste echo! We hebben een zware geschiddenis achter de rug dus ik ben heel zenuwachtig... Zodra we de zwangerschap met anderen zullen delen, zal ik hier met mijn gewone account meeschrijven, als jullie dat oke vinden?
Hier is er een grote kans dat het misse boel is, al is het afwachten.. bloedverlies neemt toe en is inmiddels ook wat rood. Volgens de verloskundige een miskraam
Hier was het niet goed Zagen iets wat overeenkwam met 4/5 weken. Ik zou inmiddels tussen de 7/8 moeten zitten. Volgende week dinsdag terug voor uitsluitsel, maar ik heb geen hoop.