@Palmpje jeetje wat een hoop onzekerheid voor jou zeg. Sterkte met wachten, weer! @Charly05 succes vanmiddag! Ik duim voor je dat er een positief beeld mag zijn. @Dustyenmax18 welkom!
@Charly05 heel veel succes vandaag! Hoop zo dat je nu een positieve en bevestigende echo hebt, al die tijd in onzekerheid is killing
@Dustyenmax18 welkom en wat een prachtige echo foto heb je al! @Charly05 heel veel succes met de echo vandaag. Ik hoop dat je een goed bericht krijgt. Iemand schreef dat ze haar partner vindt stinken, ik dacht al dat ik de enige was met die gekke zwangerschapskwaal . Echt ik vind mijn man nu een partij uit zijn mond ruiken niet normaal. Ook zijn zweet ruikt ineens niet meer lekker. Had ik vorige keren ook, is gelukkig snel na de zwangerschap weer voorbij .
@ geur en dan dat thuiswerken gecombineerd met z'n koffiedrinken. Pfff.. Dat zijn echt 4 koppen teveel. Wat een geur. Als blikken konden doden was ik nu alleenstaande ouder
Haha herkenbaar. En laat ik het nog maar niet hebben over scheten laten, ik loop tegenwoordig dan kokhalzend de kamer uit, maar de hint wordt nog niet begrepen
Er is mogelijk binnenkort in Nederland een nieuwe manier om met een lichaam om te gaan naast begraven, cremeren en zeemansgraf. Namelijk resomeren. Dan wordt het lichaam en een chemische vloeistof opgelost en kan het als mest maar ook als biogas gebruikt worden. Ik heb al naar z'n hoofd gegooid dat dat zijn manier wordt. De cirkel rond met al z'n gassen voor de rest echt geen hormonsters hier
Oh dat stinken is zo herkenbaar haha! Heb m’n vriend ook wel eens onder de douche gestuurd terwijl we al in bed lagen!
Eigenlijk zoals ik wel had verwacht.. helaas niet goed. Nu medicijnen meegekregen. En maar afwachten wat mijn lichaam gaat doen. Hopen dat het geen curettage wordt.
Ah bah @Charly05 ik snap dat je je voorbereid hebt op slecht nieuws. Maar ik kan mij indenken dat er altijd dat sprankje hoop blijft. Heel veel sterkte en hopelijk komt het vlot op gang
Hahaha ik lig helemaal in een deuk als ik hoor hoe jullie op dit moment denken over de geur van je partner. Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Volgens mij is dit een onbekende zwangerschapskwaal waarvan niemand die heeft durven delen. Dacht echt dat ik bizar was dat ik dit had, kon er eerder ook nooit wat over vinden. Maar het is dus zo te lezen heel herkenbaar . Blij dat ik niet de enige ben met enige afkeer van partner