Ik ken het ook niet, prikken op afspraak. Maandag heb ik laten prikken voor NIPT en algemeen bloedonderzoek zwangerschap. Ziekenhuis zal me volgende week bellen voor uitslag
Vraagje over mijn echo van vorige week. Onder de baby zie je wat dik wits en dan een klein beetje zwart weer. Met pijl aangegeven. Is dit wel normaal?
Dat heb je op andere plekken van de echo ook. Dat is toch gewoon vocht ? Even naar m'n eigen echo foto gekeken maar ik zie dat ook, heb er geen verstand van hoor. Maar lijkt me niks raars.
Ik zou ook even rond bellen @Doortje22 @Palmpje heeeeel veel succes vandaag, hoe laat mag je? @Poezemens volgens mij is dat niet iets heel geks, er zit inderdaad op veel plekken wat vocht ed. Mocht je je er zorgen over maken kun je misschien even de vk bellen? Ik vind echo’s sowieso altijd vrij abstracte dingen Haha. Práchtige termijn echo gehad vanochtend, wat een druktemaker ben 1 dag vooruit gezet, 11+2 weken nu en dus uitgerekend op 29 juni. De oudste is 30 juni jarig Ook klopten mijn vermoedens dat er weer een cyste zat, zowel links als rechts zit er een. Bij dochter met 17+6 weken geopereerd moeten worden door een grote cyste maar die startte al groter dan deze, dus hoop dat deze gewoon verdwijnen!
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 10 dec - Palmpje - echo ziekenhuis 14 dec - Intake + kennismaking verloskundige (in samenwerking met ZH) 15 dec - Carly89 - termijnecho 15 dec - Poezemens - echo 17 dec - Poezemens - afspraak vk 21 dec - Pippp - controle vk 22 dec - MamaDiamantje - controle vk 22 dec - Carly89 - controle vk 24 dec - Gruffalo123 - controle vk 28 dec - Palmpje- echo geslachtsbepaling 29 dec - Caatje87 - controle vk 30 dec - Snoozles - controle + echo gyn 4 jan - Palmpje - controle vk 5 Jan - Minivosje - controle vk 6 jan - MamaDiamantje - pretecho geslachtsbepaling 6 Jan - Tulp123 - extra echo en geslachtsbepaling. 14 jan - sejh88 - controle vk + geslachtsbepaling 19 jan - Pippp - 20 wekenecho 20 jan - Gruffalo123 - 20 wekenecho 26 Jan - Caatje87 - 20 wekeneccho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Dankjewel! Wat een mooie echo!! Hopelijk verdwijnt die cyste gewoon uit zichzelf idd. Had het ook bij mijn eerste zwangerschap.
Fijn dat je een mooie echo had! Ik hoop dat de cyste zelf weg gaan voor je. En dat een operatie je wordt bespaard.
Wat een fijn nieuws @sejh1988! Hopelijk verdwijnen de cystes vanzelf. Nog steeds kans dat je 2 kids op dezelfde datum jarig gaat hebben. Zou wel heel toevallig zijn!
Ik zag hele mooie duidelijke echo's voorbij komen. Wat een wonder is het toch weer als je dat zo ziet . Sinds twee dagen heb ik het idee duidelijk af en toe een schopje/beweging te voelen . Ik hoop dat het inderdaad de baby is. Ben de Doppler namelijk kwijt en zit een beetje te stressen of alles wel goed zit. Volgende afspraak bij de VK duurt nog wel twee weken, dus tot die tijd wat onzekerheid tenzij ik de kleine dus nu echt al voel bewegen.
zulke mooie echo’s!! Palmpje, ik duim zo hard voor je voor een mooie echo! Gruffalo: oh, dat zou leuk zijn wanneer je een schopje of beweging voelt Ik kan niet wachten tot ik wat beweging voel. Ik voel nu alleen nog prikjes en soms wat getrek links, rechts en in het midden van mijn buik. Het is een stuk minder geworden na de termijnecho, misschien went mijn lichaam wat aan de groei. Ik heb ook geprobeerd om mijn baarmoeder te vinden, maar dat vind ik lastig hoor! Ik moet zo ongeveer de hele zwangerschap Utrogestan vaginaal inbrengen en voel mijn baarmoedermond ook nog regelmatig laag zitten. Ik had gehoopt dat deze inmiddels al wel wat hoger zou zitten. Het is bijna standaard aan het einde van de middag. Wij gaan geen NIPT doen, omdat het lastiger is bij een tweeling. We hebben hier goed over gesproken met de gynaecoloog. We vertrouwen erop dat het goed is. Ik ben zo benieuwd wanneer iedereen iets gaat voelen!! Fijne middag!
oh herkenbaar hoor! Ik denk soms ook iets te voelen en daar hoop ik dan extra op, maar lijkt me nog zo vroeg.. darmen zijn ook vaak beetje rommelig dus dat zou het ook kunnen zijn. Ik ben gisteren nog even hartje gaan luisteren bij VK. Misschien kun je ook even bellen? Ik ben blij dat ik kan bellen wanneer ik wil luisteren. Zelf in de weer met zo’n ding zou me waarschijnlijk paniek geven. Ze moest nu ook even zoeken.
Dankjewel dames! Voor alsnog voorziet de verloskundige nog geen problemen wat betreft de cystes dus ik ga ervan uit dat het goed komt! Ik duim me ook suf Palmpje! Hopelijk heb je een mooie duidelijke echo gehad! Oh wat tof dat je al wat lijkt te voelen @Gruffalo123 !! Wat duren die weken lang dan he! Snap de onzekerheid heel goed! Jou lichaam heeft ook heel wat te verduren met twee @Snoozles kan me voorstellen dat je flinke bandenpijn kunt hebben!