Volgende week vrijdag de eerste uitslag en dan 2 weken later ongeveer de 2e uitslag van de vlokkentest. Bij de 2e uitslag ook weer een echo. Gaat nog veel op me af komen..
@Palmpje wat heftig allemaal. En weer zien ze net iets anders dan gisteren. Wat wordt je heen en weer geslingerd zo. Wel fijn dat ze er alles aan gaan doen om erachter te komen wat er aan de hand is. Dit gaan nog lange weken worden, heel veel sterkte. Ik blijf duimen voor je. @Gruffalo123 gelukkig is het minder erg dan de verloskundige eerst dacht. Ik moet volgende week ook weer prikken. De verloskundige had maar 1 waarde geprikt en mist nog de tsh waarde.... Hoe gaat het met je misselijkheid wordt het al wat minder?
@miniVosje misselijkheid al wel iets minder. Ik.heb nog wel twee soorten medicatie nodig, maar niet meer iedere dag spugen gelukkig
Hebben jullie ook zoveel afscheiding? Herken het wel van zwangerschap zoontje. Ergens maakt het me enorm onzeker. Vandaag 12 weken. De vorige zwangerschap was met 11 weken alles nog perfect en met 12 weken was er geen vruchtwater meer en was het kindje overleden. Ben nu dus telkens als de dood dat het weer vruchtwater is wat ik lek. Dinsdag weer een echo
@Gruffalo123 He wat schrikken! Gelukkig bleken de waardes iets minder ernstig. Ik ga keihard duimen dat de HG dit veroorzaakt en je niet door hoeft naar het zh of er complicaties om de hoek komen kijken! Fijn dat je minder misselijk benr! @Palmpje Mijn hemel meid wat een rollercoaster. Iedere keer weer een ander beeld en ander nieuws. Wel heel fijn dat ze tot het naadje gaan om alles uit te zoeken. Ik zal alle kaarsjes voor je branden die ik heb en we duimen ons suf. Dikke knuffel! @Poezemens Hier ook énorm veel afscheiding, soms denk ik dat ik mn broek plas Maar snap dat je met jou achtergrond aan andere dingen denkt! Hopelijk vliegen de dagen om en is het zo dinsdag!
@Poezemens hier ook veel afscheiding en duidelijk te merken dat de bekkenbodemspieren slapper worden. Hallo urineverlies
@Gruffalo123 Fijn dat het wellicht meevalt. Hopelijk komt het door de HG. @Poezemens ik heb ook veel afscheiding hoor en is ook vaak waterig. Bij m’n eerste rende ik ook vaak naar de wc omdat ik dacht dat ik leegstroomde maar voelde erger dan het was gelukkig. Nu herken ik het, hoort er dus helaas bij.
Vandaag mijn zwangerschapskleding van uit de opbergbox weer in de kast gelegd en normale kleding eruit (dreumes is uit logeren hahaha, heb even de tijd). Babybelly al tijdje aanwezig. Vandaag 12+1
@Poezemens mooi buikje hoor! Mijn buikje valt nog heeeel erg mee (voor 2). Ik ga soms echt vergelijken of er überhaupt iets veranderd is. Zwangerschapsbroeken vind ik (nog) niet lekker zitten. Ik heb ook het gevoel dat ze vrij laag zitten. De volgende keer maar even bij de gynaecoloog vragen.
Wauw mooi buikje al @Poezemens ! Knap dat je het nog zolang volgehouden hebt zonder zwangerschapskleding haha. En joepie voor de 12 weken! Mijn stiefmoeder had ook maar ‘klein’ buikje bij haar tweeling zwangerschap @Snoozles ging bij haar echt in etappes. Dit was mijn buik met 9 weken, moet nodig weer eens een foto maken. Waarom draait zwp de foto’s toch altijd
Al mooie buikjes! Mijn voornemen is ook om een foto vandaag te maken. (ik heb deze voornemen al 3 weken) @Gruffalo123 ik kreeg met 9 weken de vraag of ik niet wou zitten toen ik een rondleiding gaf. (2 dagen daarvoor net aan me collega's verteld dat ik zwanger was)
Had twee broeken al uit de box gehaald, alleen de rest moest ik nog steeds uitzoeken. Kon na 6 weken geen normale broek meer aan .
Niet te missen, maar de vraag wanneer je met verlof mag, is echt overdreven Ik wil jullie nog iets voorleggen waar ik best wel een beetje onzeker over ben. Ter hoogte waar mijn baarmoeder nu zou moeten zitten, heb ik een soort deuk in mijn buik. Altijd al wel wat gehad, maar ik had verwacht dat het nu zou veranderen (dat het uit zou zetten en een soort van glad zou strijken ). Hebben jullie dat ook of gaat het bij jullie wel in een soort van rechte lijn door, zoals je de reclame buikjes ziet?