Of gewoon even luisteren naar je lijf en even lekker gaan chillen. Het huis kan later ook nog Succes !
Hoi! Mag ik ook mee komen schrijven? Vandaag 13+2 weken onderweg en we hebben al een zoontje uit 2019 ♡ Vandaag uitslag nipt gekregen en deze was goed! Snel binnen. Afgelopen maandag pas geprikt. Ik zal de laatste lijst even quoten en mezelf erbij zetten. @Palmpje Ik ken je al uit een ander topic maar ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen!
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 18 dec - Palmpje - eerste uitslag vlokkentest 21 dec - Pippp - controle vk 22 dec - MamaDiamantje - controle vk 23 dec - Palmpje - echo vk 24 dec - Gruffalo123 - controle vk 28 dec - Poezemens - hartje luisteren 29 dec - Caatje87 - controle vk 30 dec - Snoozles - controle + echo gyn 5 Jan - Minivosje - controle vk 6 jan - MamaDiamantje - pretecho geslachtsbepaling 6 Jan - Tulp123 - extra echo en geslachtsbepaling. 6 jan - Gerbra2005 - pretecho geslachtsbepaling (zal niet door gaan) 7 jan- Palmpje - 2e uitslag vlokkentest + echo ziekenhuis 7 jan -Mika1988 - controle vk 11 jan - Kim92a - controle vk 12 jan - Mika1988 - suikertest 13 jan - Poezemens - controle vk 14 jan - sejh88 - controle vk 19 jan - Pippp - 20 wekenecho 21 jan - Carly89 - controle vk [misschien geslachtsbepaling als maatregelen het toelaten] 20 jan - Gruffalo123 - 20 wekenecho 26 Jan - Caatje87 - 20 wekenecho 29 jan- Mika1988 - 20 wekenecho 1 feb - Kim92a - 20 wekenecho 1 feb - Gerbra2005 - 20 wekenecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
@Mika1988 welkom! @kim92a misschien wel een idee even niets te doen. Avondeten was toch al klaar (pizza uit de diepvries ). Dus koken hoeft ook niet. Dan ruim ik vandaag alleen de kinderzooi op en ik ga oudste even achter zijn schoolwerk zetten. Hij moet in de kerstvakantie de week dat ik ook vrij ben maar even heel veel vooruit werken. De andere weken en na de vakantie kan ik hem niet begeleiden want dan ben ik 50 uur per week van huis en mijn man lukt het niet om naast de baby en peuter de oudste dan te begeleiden met zijn schoolwerk.
Ik ben een uurtje geleden door mijn man naar bed gestuurd. Dus lig nu even te genieten van het niets doen. Ik kreeg veel harde buiken, dus moest het echt rustig aan gaan doen. Ik lig nu gezellig met de oudste in bed. Die is zijn schoolwerk op de tablet aan het doen. Win win situatie
Doe rustig aan! En geniet van het moment met je oudste. Lijkt me wel een uitdaging. Veel werken. Partner thuis met kids. Snap best dat het schoolwerk dan blijft liggen.
@Palmpje Oh wat een afschuwelijk nieuws tegen beter weten in toch gehoopt op ander nieuwe. Woorden schieten te kort. Ongelooflijk veel sterkte gewenst in deze vreselijk moeilijke tijd! Welkom bij de club @Gerbra2005 en @Mika1988 ! Yeeey het tweede trimester in @Poezemens ! He bah balen van je baaldag @Gruffalo123 inderdaad maar even lekker rustig aan vandaag, morgen weer een dag. Vooral als je na de kerstvakantie weer zo mag knallen. 50 uur, hoe dan?! Hier vandaag weer zo ongelooflijk misselijk, ik hoop echt dat dit snel weg trekt! De kids hebben een Netflix dagje tussen het spelen door kan me daar dan zo schuldig om voelen. Ik houd me er maar aan vast dat er weer betere tijden komen!
@sejh1988 dagje Netflix en of YouTube worden de kinderen echt niet minder van . Dus niet schuldig voelen.
Ja ik dat echt moeten leren loslaten. Had zo’n ideaal beeld van moeder zijn in mijn hoofd vast getimmerd. Inmiddels weet ik wel beter maar sommige patronen zijn hardnekkig haha. Wat heb je het fijn opgelost met je oudste! Ik benijd de ouders die nu thuis les moeten geven absoluut niet!
Welkom @Gerbra2005 en @Mika1988 @Gruffalo123 het huishouden komt vanzelf wel. Zeker als je harde buiken krijgt moet je het even rustiger aan doen
Braaf meisje! Hoe weet je wanneer je een harde buik hebt? Ik heb het gevoel alsof ie altijd gespannen is...?
Bij een eerste herken je dat ook lastig en begint het meestal ook pas na de 18-20 weken. Buik trekt dan helemaal samen, het voelt dan van.buitenaf alsof er een harde voetbal in zit. Gaat gepaard met een zeurend, krampend gevoel. Duurt een paar seconden tot een minuut. Soms moet je echt even stilstaan als je druk aan het bewegen was. Harde buik kan je dus door inspanning krijgen maar ook door een volle blaas, krampende darmen, na een orgasme of als de baby druk beweegt.
Doe rustig aan meid. En laat de boel lekker de boel... al snap ik heel goed dat dat moeilijk is. Harde buiken zijn niet fijn!
Ik had het ook bij stress. Vorige zwangerschap veel gezeik gehad met familie. Tot nu toe nog geen last van gehad.
En alweer 15 weken vandaag . Misselijkheid begint eindelijk wat minder te worden . Heb nu sinds twee dagen de avond dosis medicatie laten staan en hoef al een week niet meer twee verschillende middelen te gebruiken
Ja de 20 weken echo is gewoon al over 4,5 week . Aankomende week ook nog controle bij de VK. Denk dat ik de controle daarna pas ergens rond de 25 week plan. Alle informatie praatjes zijn niet meer zo nodig met een vierde. Groei hou ik zelf bij. Bloeddruk moet je daar toch zelf meten, kan ik ook thuis doen. Dus ja dan hoef ik niet zo snel weer terug denk ik zo
Meiden welke zwangerschapsvitamine slikken jullie? Ik slik die van Davitamon mama compleet met visolie, maar ze zijn bijna op en zie nog geen aanbieding voorbij komen haha. Er zijn vast goedkopere varianten!? Iemand tips?