@Snoozles ik voelde de eerste ook al heel vroeg. Met 11 weken al! Iedereen maar roepen dat het niet kon, maar met de echo van de combinatietest toen werd duidelijk dat ik hem inderdaad echt al voelde bewegen. Oké nou was dat (en is nog steeds) dat kind een extreme stuiterbal. Die bleef geen seconde stil liggen gedurende de hele zwangerschap en is mede daardoor ook prematuur geboren . Tweede en derde voelde ik hier ook al vroeg rond de 13/14 week, maar die waren veel rustiger. Deze gup voel ik af en toe ook al, maar soms zo drie dagen niet (waardoor ik dan weer onzeker word en de Doppler Pak ). Heb alleen het idee dat de placenta dit keer voor ligt, andere kinderen kon ik met dit termijn al veel duidelijker voelen.
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 23 dec - Palmpje - echo vk 24 dec - Gruffalo123 - controle vk 28 dec - Poezemens - hartje luisteren 29 dec - Caatje87 - controle vk 29 dec - Palmpje - 2e uitslag vlokkentest + echo ziekenhuis 30 dec - Snoozles - controle + echo gyn 5 jan - Minivosje - controle vk 5 jan - MamaDiamantje - glucosetolerantietest 6 jan - MamaDiamantje - pretecho geslachtsbepaling 6 jan - Tulp123 - extra echo en geslachtsbepaling. 6 jan - Gerbra2005 - pretecho geslachtsbepaling (zal niet door gaan) 7 jan -Mika1988 - controle vk 7 jan - Pippp - hartje luisteren vk 11 jan - Kim92a - controle vk 12 jan - Mika1988 - suikertest 13 jan - Poezemens - controle vk 14 jan - sejh88 - controle vk 19 jan - Pippp - 20 wekenecho 21 jan - Carly89 - controle vk [misschien geslachtsbepaling als maatregelen het toelaten] 20 jan - Gruffalo123 - 20 wekenecho 26 jan - Caatje87 - 20 wekenecho 28 jan - MamaDiamantje - 20 wekenecho 29 jan- Mika1988 - 20 wekenecho 1 feb - Kim92a - 20 wekenecho 1 feb - Gerbra2005 - 20 wekenecho 5 feb - Poezemens - GUO Radboud Nijmegen 22 feb - Pippp - Controle vk ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (0) | verrassing (2)
Het gaat.. zie erg tegen de 29e op. Dan wordt alles definitief.. en zie ook op tegen alles wat daarna nog komen gaat. Moeilijke tijd
@Palmpje Lijkt me een verschrikkelijke periode nog zo lang wachten. Ik denk vaak aan je. Vind het zo naar voor je. Als je behoefte hebt aan even je verhaal kwijt te willen en dat hier te openbaar vindt, staat mijn berichtenbox voor je open.
Net controle gehad bij de VK. Ze kon het hartje niet vinden met de Doppler, dus de echo erbij gepakt. Lag de kleine uk precies met de benen wijd voor de echo, we krijgen een meisje
Wat leuk dat je je kleintje voelt @Mika1988 Ik heb soms ook het idee dat ik de kleine kan voelen! @Palmpje Hele dikke knuffel, wat een afschuwelijke tijd moet dit zijn Aaah wat goed getimed @Gruffalo123 gefeliciteerd! Gisteren de vk gebeld, heb weer veel buikpijn die herken van de vorige keren dat ik een cyste had. Afgesproken dat ik het even aan zou kijken met pcm en een kruik. Denk dat ik het over de kerstdagen til en als het volgende week nog zo is dan bel ik weer. Hoop dat ze niet gegroeid zijn en de pijn hierbij blijft, weer een operatie zie ik niet zitten. Kijk zo uit naar de 14e om het hartje te horen ♥︎
Thx meiden. Lief jullie berichtjes. Ik voel de kleine ook al een aantal dagen af en toe bewegen. Ik hoopte al dat ik het nog zou gaan voelen, dus ben er heel blij mee. Ondanks alles probeer ik toch ook nog een beetje te genieten tussendoor.
Lijkt me zo zwaar @Palmpje. Fijn dat je blij bent met de beweging die je voelt. Lijkt me ook heel dubbel. Veel sterkte komende dagen en een dikke knuffel! @Gruffalo123 gefeliciteerd! Dat is wel heel fijn dat ze dan gelijk het echoapparaat erbij konden pakken. Bij mijn vk zijn op de locale praktijken geen echoapparaten. Moet altijd naar ziekenhuis. Had dan wel even de stress gezeten! Wat heftig @sejh1988! Idd bellen wanneer het niet over gaat. Sterkte! Ik voel nu denk ik ook af en toe de kleine. Soms een plopje en soms wat gekriebel. Wordt hopelijk snel sterker de komende tijd.
Naaah hoe leuk! Gefeliciteerd met een meisje! Had je zelf ook het gevoel dat het een meisje zou worden?
@MamaDiamantje ja net als bij de andere kinderen een heel sterk voorgevoel en het klopte dit keer weer . @Pippp daarom ben ik ook zo blij met deze verloskundige praktijk. De echo staat gewoon in de spreekkamer. Bij enige twijfel pakken ze hem er meteen bij. Ze doen ook vroege echo's inwendig als het via de buik niet goed lukt. Echt top dat dat kan . Nou zou denk ik in een andere praktijk als de stagiaire zoals nu het niet lukte het hartje te vinden dan zou de ervaren VK het over nemen. Stagiaire zocht veel te hoog voor deze termijn, bijna bij mijn navel terwijl uk toch echt nog een stuk lager ligt. Ik denk dat de ervaren VK geen probleem had gehad het hartje te vinden met de Doppler.
Ik heb dit keer totaal geen voorgevoel. Terwijl ik bij ons zoontje vanaf dag 1 zei dat het een jongen was. Hoop dat we het 5 januari mogen weten.
@Gruffalo123 wat leuk! Zag je het zelf of zei de vk het? Hier ook een praktijk waar de echo apparaat in de kamer staat. @Palmpje respect, ik zou het zo niet kunnen oppakken zoals jij doet. Ik voel de kleine al een paar dagen niet. Ik zou zo graag die kleine even zien of horen. Dan duurt de afspraak over 2 weken nog wel lang. Maar we wachten maar af.
@miniVosje ik zag het zelf, was heel duidelijk. Verloskundige zei ook, hier ben ik officieel niet in getraind en ik mag er dus geen uitspraken over doen maar het lijkt wel heel duidelijk een meisje te zijn. Dame lag er echt goed voor en we hebben nog van meerdere kanten gekeken en konden er echt niets anders van maken.
Haha wat een giller dat ze er zo goed voor lag! Alsof ze wilde dat je het maar vast wist haha. Leuk hoor!