Uitgerekend 16 tot en met 30 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gruffalo123, 7 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Iedereen fijne gezonde feestdagen gewenst. Hopelijk gooien de kwaaltjes geen roet in het eten en heeft iedereen een rustige plezierige kerst.

kim92a en Snoozles vinden dit leuk.
  2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ook vanuit hier fijne feestdagen. Ik moet zeggen dat hier de misselijkheid wel ver weg lijkt.
    Ook de vermoeidheid wordt minder

kim92a, Gruffalo123 en Snoozles vinden dit leuk.
  3. Snoozles

Snoozles Actief lid

3 dec 2020
    101
    124
    43
    Vrouw
    Hele fijne kerstdagen!!

@miniVosje hopelijk voel je de kleine snel weer. Die onzekerheid is niks aan!

Ik heb zo af en toe toch het idee dat ik iets voel, maar ja, dan ook zo een hele tijd niks. En mijn darmen zijn steeds flink in de weer :confused:

miniVosje en kim92a vinden dit leuk.
  4. Poezemens

Poezemens Bekend lid

17 okt 2019
    814
    820
    93
    Vrouw
    14 weken dansje!!

nog 5 weken en 6 dagen tot de GUO :rolleyes:

kim92a, caatje87, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Goedemorgen allemaal. Kerstdagen weer voorbij, op naar het nieuwe jaar waarin onze kindjes geboren gaan worden!

miniVosje vindt dit leuk.
  6. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ja, zo bijzonder! ♡

MamaDiamantje vindt dit leuk.
  7. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Nog even en we zitten in "saaiere" januari. Gek idee volgend jaar met baby erbij. Ik blijf het iets onwerkelijks hebben, totdat het geboren is. Dan is het weer onwerkelijk dat het in mijn buik gezeten heeft

MamaDiamantje en miniVosje vinden dit leuk.
  8. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Ik kan ook nog steeds niet geloven dat er een baby in mijn buik groeit.
    Blij als baby gezond geboren is maar dat duurt nog even

caatje87 en miniVosje vinden dit leuk.
  9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ik blijf het nu ook nog onwerkelijk vinden. Als ik dan een echo heb denk ik echt, oh ja er zit een heel minimensje in me, maar daarbuiten merk je er op dit moment nog zo weinig van. Ja je hebt je kwaaltjes, maar nog geen hele dikke buik, voelt niet constant een kind wat je in de weg zit en bent weer behoorlijk fit en energiek. Ik weet dat over tien weken het een stuk lastiger wordt en kan me dat nu echt heel moeilijk voorstellen.
    Derde trimester vind ik altijd het leukst. Wel zwaar, maar op en top zwanger, continu verbinding met de kleine :D. Van mij hoef ik ook echt niet voor de veertig weken al te bevallen. Mag rustig door tot 42+ weken :thumup::cool:

caatje87, MamaDiamantje en miniVosje vinden dit leuk.
  10. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hier ga ik weer voor de inleiding met 37+3 weken.:roflmao:
    Vond het bij mijn zoontje toen wel prima geweest en was blij dat we hem in onze armen hadden.

11. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Inderdaad op naar het nieuwe jaar. Eindelijk me zorgverzekering vandaag even aangepast. Normaal alleen een basis pakket.

Ja hoe gek is het he, dat er zo een kleintje in ons groeit! Ik blijf het wonderlijk vinden. Me eerste zwangerschap van elke week genoten. Nu kan ik niet wachten tot ik ook "meer" zwanger wordt zoals @Gruffalo123 zegt.

Waar in het land wonen jullie ergens? Hier in omgeving Eindhoven!

12. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Het zuidelijkste puntje van Nederland hier :)

13. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Hier hetzelfde, derde trimester vond ik zo speciaal. Was echt helemaal in mezelf gekeerd zowat, me & my baby. Haha.

Was t na 39 weken wel zat en deze komt wss ook wel eerder.

14. Pippp

Pippp Actief lid

18 okt 2020
    188
    198
    43
    Vrouw
    Vind het helemaal prima dat de eerste feestdagen achter de rug zijn. Lekkere dagen gehad wel!

Ik geniet wel even van dit trimester en vind het ook echt prima om de 40 weken uit te dragen. Ervaring is dat ik dan een sterker kindje heb met een goede start. Voelde me toen ook goed en idd het contact met de kleine is heerlijk in de buik. Hoop dat het weer zo is dat ik me zo goed blijf voelen. al hoef ik nou ook weer niet tot 42 weken dit keer! Dat vond ik mentaal wel zwaar die laatste dagen.

Ik kom trouwens uit Brabant.

15. Snoozles

Snoozles Actief lid

3 dec 2020
    101
    124
    43
    Vrouw
    Heel onwerkelijk nog hoor dat er twee kindjes in mijn buik zitten. Ik voel eigenlijk niks. De keren dat ik dacht iets te voelen waren dan waarschijnlijk toch mijn darmen. Met een dikke trui aan, heb ik mijn buikje ook niet door. Gelukkig mag ik over een paar dagen weer kijken. Gister en vandaag wel weer even een tukje gedaan van een uur. Misschien komt het doordat ik in de rust kom, maar ik lig ook niet zo vroeg meer in bed :rolleyes:

16. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Midden van het land is ook vertegenwoordigd. Ik hoop op 41weken plus. 15 dagen laat en 11 dagen late baby dus doe mij die maar. Contract opvang ook zo ingezet.

17. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ha dames,

Ik kruip even onder mijn steen vandaan :oops:
    Zo’n gekke tijd nu... papa heeft donderdag een per scan gehad, 5 januari krijgen ze de uitslag of er uitzaaiingen zijn en een behandelplan. Operatie is wss voor nu te riskant dus eerst chemo en/of bestraling. We zitten nu in isolatie en als we klachtenvrij zijn gaan we 3 januari die kant op.

Hebben jullie een beetje fijn, rustige feestdagen gehad? Nog samen gevierd?
    Hier met het gezin, ik heb 3 dagen uitgebreid gekookt!

Wat sta je er ontzettend sterk in @Palmpje respect!

Jullie dame wilde er geen geheim van maken @Gruffalo123 :D Fijn dat er altijd een echo gemaakt kan worden!

Leuk dat sommige de baby ook kunnen voelen! Ik twijfel soms nog maar soms is het gewoon te duidelijk haha.

Fijn dat je je beter begint te voelen @miniVosje ! Dat scheelt alweer een hoop!

Oh ik deel dat onwerkelijke gevoel! Het blijft zo bijzonder dat er een klein wezentje in je groeit dat je straks helemaal groot mag zien worden! Ik kan ook niet wachten tot ik de baby echt kan voelen. Ik weet dat ik over een paar maanden denk poeh baby kan het even rustiger?! Maar het is toch een geruststelling. Vond de hik altijd zo leuk om te voelen!

Ik verwacht wel weer over tijd te gaan maar vind 41 weken dikke prima, niet langer haha.
    Ik kom oorspronkelijk uit het diepe zuiden maar woon nu alweer een tijdje in het oosten!

caatje87 en miniVosje vinden dit leuk.
  18. Snoozles

Snoozles Actief lid

3 dec 2020
    101
    124
    43
    Vrouw
    @sejh1988 soms is het ook prima onder die steen ;). Spannende en onzekere tijden. Hopelijk kunnen ze het goed behandelen. Denk je ook goed om jezelf?

Wij hebben het met de ouders gevierd, wel heel anders hoor met zo’n klein groepje

Hier overigens uit het noorden

19. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Heb sinds gisteravond al hevige buikpijn en daarbij kreeg ik ook nog eens om de zoveel tijd harde buiken. Uiteindelijk snachts de vk toch maar gebeld want maakte me best wel zorgen.. Moest 2 paracetamol nemen en een warme kruik, zolang ik geen bloedverlies had en de harde buiken kwamen niet met regelmaat dan was er niets aan de hand. Dat heeft me uiteindelijk wel rustig gekregen (de oxazepam heeft er ook vast bij geholpen..) en ben in slaap gevallen. Toen ik vanmorgen wakker werd was de buikpijn nog steeds niet weg.. Nu wordt het zelfs weer erger dus heb weer het advies van gister opgevolgd. De buikpijn zit nu vooral boven mijn navel merk ik. Dit herken ik totaal niet van mijn eerste zwangerschap. Wel buikpijn, maar niet zo hevig. Hebben jullie er misschien ervaring mee? Als dit overigens over een uurtje niet minder is dan bel ik de vk weer.

20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Palmpje als het boven je navel zit lijkt het me niet je baarmoeder. Geen last van je darmen? Zeurende galblaas?

Deel Deze Pagina