@Pippp heerlijk paar dagen weg. Hier 16 weken dansje. Vandaag en morgen nog in kannetje plassen en dan is het never nooit meer. Gewoon weer op de wc. Heerlijk zeg. Die basisbehoefte weer op normale manier uit kunnen voeren. Poepen kost hier wel steeds meer moeite. Af en toe het idee dat ik er een halve bevalling op heb zitten. Beweging, volkoren, fruit, groente, drinken, poe. Dit herken ik van vorige zwangerschap. Toen kon ik aan movicolon. Duimen dat het nu niet nodig is....
@caatje87 obstipatie is echt niet grappig. Hier door de medicijnen er ook veel last van als bijwerking. Ik zit nu aan de lactulose siroop, anders wil het helemaal niet
Ik heb client die lactose lekker vindt. Ik denk minder vies dan iets anders? Is het vergelijkbaar met hoestsiroop / suikerwater?
Ja was echt heerlijk! obstipatie herken ik! Verschrikkelijk! Idd denken aan wat je eet, maar eigenlijk dan nog heb ik er last van al vanaf het begin.
@caatje87 hier ook hard aan het aftellen. Donderdag worden mijn flessen voor het laatst opgehaald. Vervelend dames van de obstipatie. Hier soms met vlagen last van. @Mika1988 gefeliciteerd wat leuk! Hier gelukkig ook weer beter, alleen nog heel veel last van me keel. Maar dat gaat ook wel goed komen.
@Mika1988 wat leuk een tweede jongen, gefeliciteerd! Kunnen ze straks lekker met elkaar stoeien en de wereld ontdekken. En je kan de kleertjes nu gemakkelijk hergebruiken!
Ja zo leuk! Ik hoopte er stiekem wel op. Ze schelen dadelijk ook maar 23 maanden dus die gaan zeker plezier aan elkaar hebben. Papa hoopte op een dame maar ziet op dit moment toch meer voordelen van een 2e zoon.
Oh, leuk!! @Mika1988 Wie moeten er wachten tot de 20 wekenecho voordat ze het geslacht weten (indien dit gewenst is)?
sinds een dag of twee voel ik het gefladder in m'n buik naast een af en toe plopje. Heel fijn natuurlijk, want dan weet je dat het kindje oké is... Maar ben ik de enige die echt heel onrustig wordt van die bewegingen? Vind het helemaal geen chill gevoel haha