Hier mik ik toch nog wat hoger als dreumes wil springen. Lekker mn darmen masseren. Misschien helpt het de stoelgang wel. Zo heeft elk nadeel een voordeel
Heel even klagen hoor.. Ik ben alles rondom corona even HELEMAAL zat. IK WIL GEWOON BABY SPULLEN KOPEN EN MIJN FAMILIE KNUFFELEN ZONDER ANGST. ik voel me even echt zo'n peuter die in de NEE fase zit en op de grond van de supermarkt wil gaan liggen en wil gillen. Oke.. nu dat er uit is.. hoe zijn jullie hormonen? xD
@kim92a Heeeeel herkenbaar! Ik ben nu ook niet met de kinderkamer of iets dergelijks bezig... ik wil zo graag gewoon even lekker kunnen shoppen of in ieder geval ergens inspiratie opdoen (even kijken). Inderdaad gewoon zonder de kans op besmettingen en de ‘angst’ die daarbij hoort bij mensen langs. Ik denk dat ik het zonder de hormonen ook zou hebben
@kim92a dacht wel wat een geluk dat dit ons 2e kindje is. Anders was het inderdaad knap lastig! @Pippp Hoe is het gegaan?
@kim92a gewoon even lekker klagen hier, dat mag. De hele corona situatie is gewoon ***. Dat maakt alles lastiger.
20 weken echo was helemaal goed! En we krijgen een jongen! We zijn super blij! Zal de lijst even bijwerken.
Fijn dat ik niet de enige ben... @Snoozles , precies.. gewoon even niet overal honderd keer over moeten nadenken @Mika1988, jaa dat snap ik. Het is wel onze eerste en ik baal er zo van. Hele praktische dingen.. maar ook de emotionele dingen beginnen me langzaam wel echt zwaar te wegen. Maar goed, hier moeten we het maar mee doen hè dames. Gelukkig zijn er ook positieve dingen, zoals dat mijn man nu veel thuis is
Lieve @Palmpje wat een vechtertje dat knulletje van jou!! Heb je al zicht op wanneer je de uitslag van de vruchtwaterpunctie zou kunnen krijgen? @Mika1988 Snap goed dat je besloten hebt te stoppen met je nachtdiensten, altijd lastig die afwegingen maken! He bah wat naar een blaasontsteking! Slaat de antibiotica een beetje aan? Succes met je dagcurve! @tulp123 Soms heb je idd van die periodes dat het lijkt alsof er alleen maar slecht nieuws komt he. Dan lijkt er geen eind aan te komen. Vooral in de ze tijd is focussen op de goeie dingen soms wat lastiger. He wat vervelend @Gruffalo123 dat je toch alleen moet! Dit is toch een echo die je graag samen doet! Gelukkig kun je video bellen. Cravings ja... heel gek soms. Momenteel eet ik me misselijk aan skittsels en moam snoepjes Oei @miniVosje beterschap voor je man! Ik moest ook weer even wennen na 2 weken vakantie van man dat het weer meer op mij aan komt @Snoozles herkenbaar die schrik! Gelukkig ben je gerustgesteld! Ik slaap ook vrij lang nog deels op mijn buik, tot het echt niet meer past haha. @Pippp Gefeliciteerd, wat leuk een jongetje! En fijn een goeie 20 weken echo! @kim92a Gooi het er maar uir, het lijkt me heel naar om zwanger te zijn van je eerste in deze tijd! Je wil gewoon lekker spulletjes zien en vasthouden! Zo ik ben weer bij! Drukke tijd achter de rug Mijn papa heeft vorige week te horen gekregen dat hij uitbehandeld is en alleen nog levensverlengende behandeling krijgt veel verdriet daarom. Ondertussen samen met de jobcoach de knoop door gehakt dat ik iets voor mezelf ga beginnen dus heel druk daarmee! Maandag echo gehad van de cysten, eentje was foetsie wat eigenlijk niet kan vanwege de grootte maar gaan er vanuit dat het goed nieuws is. Wel nog pijnklachten maar goed te handelen dus besloten om niet te opereren. Op nieuwjaarsdag besloot de oudste geen luier meer om te willen en is sindsdien zindelijk en gisteren deed de jongste hetzelfde, zij is een stuk jonger dus het is wel intensiever, maar dit wil heel chill als het lukt
@sejh1988 fijn beide kinderen zindelijk! Hier hadden we ze ook voor of op hun tweede verjaardag zindelijk, dus het kan heel goed al zo vroeg! Ik ga met de jongste in april/mei beginnen met zindelijkheidstraining, dan is hij 22 maand. Hopelijk die dan ook zindelijk voordat de uk komt.
Klopt, dat wil heel slecht met de telefoon soms. Misschien iemand die het vanaf de computer kan bijwerken?
Net de 20 weken echo gehad en alles helemaal goed met de kleine meid . Over 10 weken nog een keer een echo want de placenta lag nog over de baarmoedermond, maar de verwachting is dat dat helemaal bij zal trekken.
@Gruffalo123 en @Pippp fijn dat jullie een goede echo hadden! @kim92a klagen mag! Zeker omdat het je eerste is, is het extra vervelend
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 12 jan - Mika1988 - suikertest 13 jan - Poezemens - controle vk 18 jan - sejh88 - controle vk + extra echo cystes 19 jan - Pippp - 20 wekenecho 21 jan - Carly89 - controle vk [misschien geslachtsbepaling als maatregelen het toelaten] 20 jan - Gruffalo123 - 20 wekenecho 22 jan - Snoozles controle + echo gyn 26 jan - Caatje87 - 20 wekenecho 26 jan - Minivosje - 20 weken echo 28 jan - MamaDiamantje - 20 wekenecho 28 jan - Snoozles - 20 wekenecho 29 jan- Mika1988 - 20 wekenecho 1 feb - Kim92a - 20 wekenecho 1 feb - Gerbra2005 - 20 wekenecho 4 feb - Gruffalo - controle VK 5 feb - Poezemens - GUO Radboud Nijmegen 8 feb - sejh88 - 20 weken echo + extra Doppler test ivm trial 22 feb - Pippp - Controle vk ------------------------------------------ jongen (3) | meisje (2) | verrassing (2)
In de week van 2 februari waarschijnlijk. Die week ook meteen een echo in Maastricht. Maar dat de bevalling eerder spontaan begint is ook mogelijk.. Veel sterkte met je vader
Uitgerekend 16 - 30 juni 2021 ♡ 13 juni Gruffalo123 - 30+ jaar - 4e kindje Pippp - 33 jaar - 2e kindje 14/15 juni 16 juni Cabelle13 - 27 jaar - 2e kindje 17 juni Thephantom - 26 jaar - 2e kindje 18 juni 19 juni Tulp123 - 28 jaar - 4e kindje Caatje87 - 33 jaar - 3e kindje 20 juni 21 juni Rabomas - 28 jaar - 3e kindje MamaDiamantje - 32 jaar - 2e kindje Kim92a - 28 jaar - 1e kindje Snoozles - 36 jaar - tweeling (1e kindjes) 22 juni MiniVosje - 29 jaar - 2e kindje 23 juni 24 juni Mika1988 -32 jaar - 2e kindje 25 juni Palmpje - 35 jaar - 2e kindje Gerbra2005 - 32 jaar - 2e kindje 26 juni Poezemens - 32 jaar - 2e kindje 27 juni 28 juni 29 juni Sejh1988 - 32 jaar - 3e kindje 30 juni 3 juli Carly89 - 31 jaar - 1e kindje Afspraken: 21 jan - Carly89 - controle vk [misschien geslachtsbepaling als maatregelen het toelaten] 20 jan - Gruffalo123 - 20 wekenecho 22 jan - Snoozles controle + echo gyn 26 jan - Caatje87 - 20 wekenecho 26 jan - Minivosje - 20 weken echo 28 jan - MamaDiamantje - 20 wekenecho 28 jan - Snoozles - 20 wekenecho 29 jan- Mika1988 - 20 wekenecho 1 feb - Kim92a - 20 wekenecho 1 feb - Gerbra2005 - 20 wekenecho 4 feb - Gruffalo - controle VK 5 feb - Poezemens - GUO Radboud Nijmegen 8 feb - sejh88 - 20 weken echo + extra Doppler test ivm trial 22 feb - Pippp - Controle vk ------------------------------------------ jongen (3) | meisje (2) | verrassing (2)