Kan me niet voorstellen hoe vreselijk dit voor jullie moet zijn. Kan niet veel anders zeggen dan heel veel sterkte de komende tijd!!
Je hebt ze zelfs speciaal voor tweelingen. Zo schattig. Maar ik heb 't nooit gehad zag het nut er niet van in haha
Tja, gewoon. Zoals alle mamas die niet in Nederland of België wonen. Hier in Zweden verkopen ze ze niet eens.
Wij zitten veel onderweg en hebben dus gekozen voor het meest maximaal veilige.. En dus op dit als enige eigenlijk niet bezuinigd.
Jeetje. ... Wat erg.... Ik ben er helemaal stil van. Ik heb er geen woorden voor en hoop dat jullie goede begeleiding krijgen. Als je van je af wil schrijven kan dat hier altijd of via pb. Enorm veel sterkte !
Vandaag terug geweest voor een uitgebreide echo met de kindercardioloog. Ze hebben vandaag gezien dat de maag nu wel goed gevuld was en daar verder geen afwijkingen bij zijn. Voor ons dus iets positiever nieuws. Nu de vruchtwater punctie nog afwachten. Als die goed is is er een goede kans dat we ons menneke bij ons mogen houden.
Moet zeggen dat hij bij ons ook twee keer heeft gestaan voor mijn man... ik gebruik dat ding nooit . Ik houd de baby als ze klein zijn lekker veel bij mij en anders ff op een kleed oid
Wij kopen ook geen box, naast dat we er geen ruimte voor hebben vind ik het ook best onzin eigenlijk.
Thnks voor reactie. Ik heb ook besloten voor maximale veiligheid te gaan. Welk stoeltje hebben jullie? Ik twijfel nu nog tussen de Maxi Cosi Rock of de Maxi Cosi Pebble Plus en beiden icm de FamilyFix One i-Size.
Het 1e jaar de nuna pipa icon. Deze kan ook met adapters op de kinderwagen en is als enige wat langer te gebruike. En ideaal hij heeft een soort van doek wat je kunt gebruiken als cocon... Geweldig als je kleintje slaapt en je in de supermarkt gewoon even niet al die kijkers wil Maar vanwege wagenziekte zijn we over gestapt na veel onderzoek, consumentenbond, babypark wel 4x bezoeken en ons dus ook 4x door diverse mensen laten informeren....gekozen voor de britax dualfix i size. https://www.babyhuyswebshop.nl/nl/romer-dualfix-m-i-size-wine-rose?dfw_tracker=20762-53469&gclid=CjwKCAjwwZrmBRA7EiwA4iMzBI2vZJIx2JOG3abh1-5Bx01G4iCm-hHw_ACbu7OJsCU_K6bR89wWGBoCRM4QAvD_BwE Deze is ook te koop in een iets duurdere variant. Je hebt je " i size" e de " M i size" De Römer Dualfix M i-Size is een autostoel uit de groep 0+/1 en dus geschikt voor kinderen vanaf 3-6 maanden (vanaf 61 cm) tot 4 jaar of tot 18 kg. De Römer Dualfix i-Size is een autostoel uit de groep 0+/1 en dus geschikt voor kinderen vanaf de geboorte tot 4 jaar of van 0 tot 18 kg. Let wel op... Deze zit vast met isofix in de auto en kan je dus niet als een maxi cosi eruit halen en op je kinderwagen doen Wel ideaal: hij is draaibaar. Maar wij hadden dus het 1e jaar de nuna pipa icon en daarna de britax dualfix M i-size gekocht.
Heb je keuze of je gewoon gaat bevallen (met of zonder inleiden) of keizersnee? Enne... Je mag wel bljjven hoor hier Gezellig
Ohh zo fijn om dit te lezen!! Ik blijf echt keihard voor jullie duimen. Laat dit vechtertje maar komen ☺️
Wat fijn zo’n positief bericht! Nog even spannend voor de uitslag van de punctie. Blijf duimen voor jullie knappe mannetje!
Dat is afhankelijk van hoe ze liggen, dus dat kijken we aankomende periode. Kan allebei. Ziekenhuisbezoeken gaan echt starten nu. Volgende week weer echo en dan om de week, dus dat is wel pittig, Maargoed ook wel weer leuk.