Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Lekker op vakantie inderdaad! Alles rustiger aan... evengoed vermoeiend gek genoeg. Laatste semester is duidelijk ingegaan :)

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk veel gedoe! Ik snap t bij jou ook niet. Was het de belastingstest waarna je de stempel kreeg? Kun je niet nog eens doen?
    Ik zit intussen aan een witte boterham (oeioei) met hagelslag :roflmao::rolleyes:

3. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @Poolvos hij was al in 't begin nuchter 5.4 met die suikertest was ie nuchter ook 5.4... De rest van de waardes waren goed ook na 't drankje. Dus tja snap 't niet...

Ik nu aan Lindt chocolade balletje... Oeps

4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik had precies tzelfde! 5,3 voor en 5,7 na. Werd gewoon goedgekeurd. M’n hba1c was 37: maar ik ben niet helemaal zeker of jullie in nederland daar dezelfde eenheden gebruiken :)
    Raar hoor!

5. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hier was HBC1A ook 37..

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou, mij ben je kwijt. Ik snap er niks van.
    Ik heb verder geen suikerwaardes geprikt - en hoef dat ook niet.
    Ik krijg wel een extra groeiecho week 32, maar dat is omdat baby 1 ruim bij geboorte 4,5kg was. Dus dat staat er los van (toen trouwens ook geen suikerziekte gehad)

7. Doortje22

Doortje22 Lid

21 jan 2019
    42
    77
    18
    Vrouw
    Hey hey! Ben ik weer eens! Sorry, niet heel actief..
    Lekker al die vakanties, krijg er ook zin in maar wij zijn al geweest dus alleen nog een paar weekendjes :)
    Babykamer schiet aardig op, al heb ik me wel echt vergist in hoeveel tijd het kost als de plinten, kozijnen, scheuren in de muren, plafond en muren moeten worden gedaan hehe.
    Wil graag jullie mening even ergens over vragen... mn man moet voor zijn (net nieuwe) werk vaak naar het buitenland en nu staat er ook nog een bezoek aan een fabriek in Engeland gepland in de 40ste week van mn zwangerschap. Het is wel maar 1 dag op en neer, maar hij kan niet eerder dan 22u thuis zijn die avond. Hij heeft al aan zn manager aangegeven dat dat wel lastig wordt maar die manager vindt het een goede oplossing om die ochtend maar gewoon te kijken of het goed gaat en of hij dan dus weg kan en wel gewoon te boeken van tevoren.
    Ik vind het eigenlijk een beetje spannend maar snap ook wel dat mn man een goede indruk wil maken aangezien het een nieuwe baan is. Hoe zouden jullie hier in staan?

8. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ik snap er zelf dus ook niks meer van. Dagcurves zijn goed.... Mag niet boven 7.0. En daar komt ie ook niet boven. Alleen nuchtere is soms iets hoger, vanaf 5.1 dus al afwijkend en krijg je die stempel :$ een hoop extra gedoe... En voor wat... Niks aan 't handje.

Volgende week weer groei echo en placenta lokalisatie... Kleine ligt hier met buikje op P96 en in zijn geheel p85 dus is geen kleintje... :rolleyes:;)

9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Misschien dat ze op formaat een beetje die stempel hebben gegeven? Ik vind t sowieso raar met zo’n mooi hba1c - dat betekent dat je glucose de afgelopen 4-6 weken gewoon mooi is geweest.
    Hoezo is vanaf 5 afwijkend? Hier zeggen ze vanaf 6 nuchter is afwijkend. En bij de test mocht ik na 2 uur zelfs nog 6,7 hebben en daarboven was pas afwijkend geweest.

10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Oe jeetje wat spannend!!!
    Ik zou gewoon beslissen waar jij je goed bij voelt. En de nieuwe baas hoeft niet alles te weten :rolleyes: Je man kan gewoon boeken ongeacht wat je beslist en dan zogenaamd “lastminute” beslissen thuis te blijven en zelfs als er geen baby blijkt te komen die dag gewoon zeggen dat je zoveel voorweeën had dat hij niet weg durfde te gaan. :|

Nonaches, Maarr en Doortje22 vinden dit leuk.
  11. Doortje22

Doortje22 Lid

21 jan 2019
    42
    77
    18
    Vrouw
    Ja, dat is een goeie! Dat voelt iig veel beter dan al op voorhand zeggen dat ik het niet wil. Thanks :)

12. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    @Doortje22: ik zou idd hetzelfde doen als polo s zegt. Mijn man moet ook nog ergens vlak voor de bevalling naar Israël. Hij zei nog laatst: ah joh is super dichtbij, maar 4,5 uur vliegen. Heb hem toen vriendelijk herinnerd dat onze jongste dochter van wakker worden tot geboorte 2 uur heeft geduurd en 3 weken te vroeg kwam (oudste liep ik over). Was wel wake up call, hij heeft overlegt en we kijken aan hoe het gaat

Doortje22 vindt dit leuk.
  13. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Hier de nachten beter sinds ik niet meer slaap met het voedingskussen, haha.

Hier net de prikpen gehaald voor de insuline. Vrouw tijdens de echo zei dat ik juist wel medisch werd. Snap er geen hol meer van.

Duimt dat het nog maar max 9 weken is. Morgen alweer 31 weken.

USAbaby vindt dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik wil je niet blij maken met een dode mus; maar met zwangerschapsdiabetes lopen de meeste meiden toch niet tot week 40 door? Volgens mij worden de meeste wel voor die tijd ingeleid - als ‘t niet vanzelf aandient.
    Maar misschien heb ik dat heel erg mis?

15. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Maandag vacinatie besteld nog niet binnen duurde het bij jullie ook lang afspraak van morgen maar afgezegt

16 aug foto shoot met gezin zijn er meer dames die een shoot foen van de zwangerschap

Nonaches vindt dit leuk.
  16. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Ik heb werkelijk geen idee. Vorige zwangerschap ook niet ingeleid. Maar toen suiker onder controle. Deze keer niet. We wachten het af.

Poolvos vindt dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Bij welke termijn ben je toen bevallen?

18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Leuk!! Een fotoshoot!

Dat vaccin haal ik pas in week 32. :) Hoeft hier niet besteld te worden - maar hebben we op voorraad in de praktijk.

19. Cil88

Cil88 Niet meer actief

39 weken. Deze keer dus stiekeme hoop op 38 / 39 weken..

Nonaches en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Moet kunnen!!

Deel Deze Pagina