Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Spannend @Cil88 hopelijk dient het zichzelf beetje op tijd aan. Wel dubbel hé dat de een zegt medisch andere niet..

Ik ga 't volgende week eens vragen, wat nou de bedoeling is... Of ik medisch ben of er grote kans op inleiden is... Etc
    Vorige keer zei die dat ik nog niet van de gyn af was door de meerdere factoren: afwijkende nuchtere waarde, groot buikje van baby en ruim vruchtwater... Dus tja... Hoop hier ook echt wel beetje op tijd te bevallen en niet 40+ ofzo... Aan de andere kant mega raar idee dat ze over 7 weken gewoon al 'mag' komen...

Cil88 en Poolvos vinden dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hebben jullie trouwens ook zo’n last van niets kunnen verdragen tegen je buik aan? Als ik een tijdje te recht op zit of met de tafelrand ertegen; of zojuist met L. op m’n arm. Daarna zo’n vervelend gevoel in m’n buik.
    ‘T zijn geen harde buiken of weeën ofzo. Maar gewoon echt onprettig. :rolleyes:

3. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Herken 't wel ja, ook die buikband vaak niet fijn... Thuis lekker broek uit haha. Idd geen pijn of harde buiken maar onprettig. Jongste wil graag op mijn buik liggen maar vind dat echt niet fijn. Dus ga ik op me zij en hij erboven op hihi

Poolvos vindt dit leuk.
  4. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Weer een mijlpaal... 30 weken! Waar is de tijd toch gebleven.... Zo test je onverwachts positief en zo beginnen de laatste weken...

Maarr en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Bizar he?? 75% klaar.

Nonaches, Maarr en Sleepy85 vinden dit leuk.
  6. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ja echt!! Al kijk ik enorm naar haar uit, overvalt het me soms ook dat het al bijna zover is...

Poolvos vindt dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou herkenbaar hoor!!!
    Ik denk de ene dag: nog 12 weken. De andere dag: shit we hebben nog geen autostoel. :roflmao: :rolleyes:

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha hier precies hetzelfde! Oh nog 10 weken, of misschien 7... maar nog geen babykamer :eek:

Sleepy85 vindt dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Joh! Die heb je toch nog niet nodig ;)
    Hoewel een commode/verschoontafel wel ernstig relaxt is.
    Baby komt bij ons op de kamer. Verschoontafel heeft grote zus op haar kamer.
    Over 6mnd tot een jaar gaan we pas doorschuiven. Krijgt onze meid een “grote kamer” en kan baby in die van haar.

Maar we herkennen je gevoel, dus. Stresssssss!!! :roflmao:

Sleepy85 vindt dit leuk.
  10. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hier is alles gewassen, zo nog ff paar pakjes strijken en commode verder inruimen en dan is alles klaar voor haar komst... Maar beter wacht ze nog even minima 7 weekjes...

USAbaby en Poolvos vinden dit leuk.
  11. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ga volgense week beginnen met wassen

USAbaby en Sleepy85 vinden dit leuk.
  12. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha is ook zo! Wij hebben bij de eerste 2 ook geen babykamer. Eerste waren we nog maar ff in Amerika dus zonde en tweede was in een tijdelijk huurhuis. Nu eindelijk kan het voor echie dus we gaan een poging wagen ;)

Nonaches en Poolvos vinden dit leuk.
  13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Het is natuurlijk ook gewoon suuuuper leuk. Als t klaar is :roflmao:
    Dat verbouwen zelf mag mij gestolen worden

14. Wensbabies

Wensbabies Actief lid

2 jan 2019
    131
    363
    63
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook hoor! Nog maar een week of 6. Eng hoor

Sleepy85 vindt dit leuk.
  15. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Ja echt he, dat het bij wijze van al zo snel kan gaan.

Even klein verslagje vandaag.

Werd gebeld door VK dat de leverwaarden in mijn bloed verhoogd waren. Die had ik laten prikken naar aanleiding van de jeuk op mijn handpalmen en voeten.

Moest van het ziekenhuis langskomen en bloed en urine inleveren. En CTG.

Met het kindje alles goed, mijn bloedwaarden inderdaad verhoogd. Belangrijkste uitslag was nog niet binnen. Uit voorzorg al wel begonnen met medicijnen om de waardes van de lever naar beneden te krijgen. Maandagochtend weer terug, opnieuw bloed prikken en kijken wat de resultaten dan doen. En over 2 weken weer extra echo om te kijken hoe het kindje groeit. Ze ligt ook wat voor op de groei.

16. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Sorry ik heb hier nul verstand van, is dit een teken van zwangerschapsvergifteging?

17. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Cholestase verstoring van lever en gal.

18. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @Cil88 he wat balen zeg! Gelukkig met kleintje alles goed.

Hier enorme nesteldrang :rolleyes: van de week de slaapkamer van de meiden flink onder handen genomen, nu alleen de kledingkasten nog van zowel jongens als meisjes. Baby gedeelte in mijn slaapkamer zo goed als klaar.
    Twijfel alleen om cosleeper aan de andere kant te zetten. Staat ie wel bij 't raam maar dat is niet altijd open in de winter alleen om ff te luchten. Zodat er aan de andere kant wat meer ruimte is.. Etc. Miss vandaag ff proberen. :$

Poolvos vindt dit leuk.
  19. Mijn kindje

Mijn kindje Actief lid

21 jan 2013
    227
    162
    43
    Vrouw
    Huishoudelijk Medewerkster en Administratief medew
    Almere
    @Sleepy85 en @Poolvos. Ik woon in flevoland en ziekenhuis hier zegt dat de waardes nuchter <5,5 moeten zitten en na 2 uur wat eten <6,8. Alles daar boven is te hoog. Vind ik soms wel heel moeilijk mijn nuchtere waardes zijn tot nu toe altijd onder de 5 geweest maar 2 uur na een maaltijd nog wel eenw boven de 7. Niet boven de 8. En ze twijfelen nu toch of ik insuline moet gaan gebruiken. Mijn beebje ligt eigenlijk op de dag op schema. Heb normale waardes verder en heb normale hoeveelheid vruchtwater. Geen andere bijzonderheden behalve een hoge bloeddruk waarvan ik denk dat ik makkelijk 2x op een dag de medicijnen zou kunnen innemen ipv 3x op een dag. Maar dat durven ze gewoon niet aan ivm complicaties eerdere zwangerschappen.

20. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Echt apart hoor dat het zo verschild per ziekenhuis.
    Hier vana 5.1 nuchter afwijkend en de andere waardes mogen niet boven 7.0 komen. Wel moet ik boven 6.5 noteren wat ik gegeten heb. Snap er niks van... Vandaag lage waardee: 4.9 nuchter voor lunch 4.6 en voor avondeten 3.2 oeps.
    Hier helaas wel een wat langer rijtje... Maar nog altijd geen medische stempel, officieel.

Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina