Uitgerekend 16 tot en met 30 september 2019 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sleepy85, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Mijn kindje heel vreemd van die verschillende afkapwaarden. @Sleepy85 als 5.0 de nuchtere waarde was, zat ik daar ook boven. Was dat bij de belastingstest, of na start “behandling”? Misschien dat dat verschil maakt?

@Cil88 hè nee! Nu ook nog cholestase? Weet je al hoe dat doorgaans verloopt? Ik bedoel: kun je het met medicijnen nog 8 weken uitzingen, of is het een teken dat je binnenkort toch bevallen moet? Ik hoop maar dat jullie kleine gewoon nog even kan blijven zitten. Zelf zou ik me vanaf 35 weken een heel stuk geruster voelen dan nu bij 30 weken :$

2. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ik moest de gtt doen, daarbij dus alleen die nuchtere waarde van 5.4 de rest was goed. Nu dus 'dieet' zonder suiker, matig koolhydraten, volkoren zooi etc. Maar dat eet ik allemaal niet. Eet wel.volkoren brood en drink veel water. Matig met zoet, maar ja af en toe wel enorme behoefde die niet te stillen is als ik 't negeer... Maar ja ook de HBC1A waarde is hier 37... Dus hartstikke goed... Is slecht motiverend om dieet aan te houden... Is dat ik wekelijks 2x moet prikken maar anders.... Vind beetje bullshit allemaal

3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hier nog steeds vrij weinig nesteldrang :oops: ik ben nog steeds ZO onvoorbereid. We hebben nog steeds geen autostoel. Ik wil nog een tripptrapp kopen. Ik moet nog beddengoed wassen en mn draagdoek wassen+strijken. De borstkolf zoeken, en flesjes. Luiers en andere verzorgingsproducten kopen.

Gelukkig hebben we de kinderwagen en de cosleeper (maar die ligt nog gewoon in de berging). Wat kleertjes heb ik ook al gewassen. Maar that’s it :$

Voor mijn gevoel is t ook nog heeeeeel lang. maarja, als ik straks met verlof ga kan ik waarschijnlijk niks meer. Ik moet echt aan de slag!

4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zou t ook niet zo serieus nemen met die waarden. Ik snap t ook écht niet. Het klinkt echt dikke prima. Zolang baby t verder ook goed doet.
    Wat eten betreft probeer ik dat ook allemaal te doen, gewoon al omdat ik zwanger ben. Maar af en toe lekkers moet kunnen. Vandaag gaan we wafels&ijs eten. Njum!

Sleepy85 vindt dit leuk.
  5. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Ze hebben al wel gezegd dat ik de 40 weken niet ga halen. Maar als ik internet erop nalees adviseren ze bij andere ziekenhuizen (bijv. Radboud UMC):
    - 1x waarde boven de 40 is inleiden met 37 weken.
    - gebruik van ursochol is inleiden met 37 weken.

Waarde weet ik nog niet. Maar gebruik wel ursochol. Ga dit ook aangeven bij de gyn. En kijken wat ze erop zeggen.

Sleepy85 en Poolvos vinden dit leuk.
  6. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Oehh Jummie!
    Ja eet redelijk gezond maar soms ff niet... Enige dat ik nu weet is dat kleintje voorligt op groei... Maar bloedsuikers zijn goed dus lijkt me niet daardoor. Ben benieuwd woensdag weer controle...

7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ja dat zei je. Maar hoeveel voor? Het is ook niet je eerste...
    Onze dame was ook groot: ook zonder suikerziekte. Ik heb zelfs extra suikercontroles gehad vorige keer. Tja.. er is nou eenmaal variatie. Zelf was ik ook een grote dikke baby :roflmao:

8. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Alleen 't buikje, de rest is normale groei... Heb eigenlijk geen idee... Ga woensdag eens vragen wat de verwachting is van mevrouw... Hier ook flinke baby's, zonder diabetes (3670, 3840, 3670, 3760 en 3960)...

9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Die waren ook niet klein nee. De onze was nog een kilo meer: 4665 - maar wel bij 42+4 en dan is 4250 een vrij gemiddeld gewicht.

10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Oh! En ik zou t zeker vragen. En ook kritisch zijn over je suikerwaarden. Laat ze ‘t maar eens uitleggen, want wij snappen er niks van :roflmao:

Sleepy85 vindt dit leuk.
  11. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    De eerste was hier met 38+2 3670 dus prima gewicht. De 4de kwammet 41+2 en was 3760 dus viel mee voor termijn... Jongste daarin tegen kwam met 40+5 en was 3960...

Poolvos vindt dit leuk.
  12. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Nou idd... Snap er niks van...

13. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha wij maken dan echt mini’s in vergelijking met jullie! Eerste 40+5 3380 gram en tweede 37+4 3500 gram.

Van mij mag deze ook wel weer op tijd komen. Bevallen van een 7 ponder is nog wel te doen.

Hoe heb jij dat @Sleepy85? Ik ga met de baby mee op zien tegen de bevalling terwijl ik echt heel makkelijk beval. Ben gewoon angstig ofzo dat het deze keer niet mee zal vallen, beetje 3 keer is scheepsrecht ofzo

14. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hoeveel kilo zit er bij jullie al aan meiden? Ik vrees hier al bijna 10 :eek:. Vorige keren op 12 en 14 uitgekomen. Hoop dat het toch niet meer wordt :confused:. Het zit wel echt op mijn buik dacht ik maar misschien ook overal wel een beetje :rolleyes:. Foto is van vandaag. Lekkere aders trouwens op mijn handen, is erg warm hier

Bijgevoegde bestanden:

Mijn kindje vindt dit leuk.
  15. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Hier +6,5 ongeveer...

@USAbaby opzien naar bevalling, niet echt maar meer omdat alles zo onzeker is en alles erom heen. Zeker als ze ziekenhuis bevalling willen... Wat als ik 't niet red naar 't ziekenhuis.. Dat soort dingen of ingeleid moet worden krijg ik de kriebels. Hier gingen de laatste 2 ook snel... Waren er binnen 2 uur

16. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja bij ons de laatste idd ook met 2 uurtjes... maarja uiteindelijk komt het ook zoals het komt. Meestal kan ik prima relativeren maar soms ga je opeens malen... ja snap wel wat je zegt qua onzekerheden bij jou, toch wat minder ongedwongen / ongepland enzo.

Keurig hoor 6,5 kg!

17. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Ja ik normaal ook hoor. 't komt idd zoals 't komt is niet te plannen. Al mag ze van mij dit keer echt wel voor 40 weken komen. Vind 't momenteel erg zwaar op 't moment met alles erom heen en al die extra controles zijn zo slopend
    Fijn natuurlijk dat ze goed in de gaten gehouden word maar jeetje energie is echt op...

18. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier beetje naam stress

Roepnaam zijn we nu eindelijk uit gekomen maar officielenaam nog niet helemaal willen 2 namen maar kunnen nog niks vinden wat mooi past bij Johannes willen kleine gaan vernoemen maar niet volledig zij pa heet johannes fransiscus ignatius maar die andere twee vind ik niet meer van deze tijd dus wil er wat anders bij doen weten jullie misschien mooie combi

19. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    Lastig @Angelmom1

Hier word de kleine dame ook vernoemd. Haar zussen hebben als de naam Joanne afgeleid van Johanna met een twist dus. Maar omdat deze dame net als Oudste zus begint met J kan dat niet. Nu wilde ik deze vernoemen naar mijn moeder, Petronella... Maar klinkt niet met haar naam... Dus nu Noëlla van gemaakt... Blijft lastig hoor een twist te geven.
    Trouwens via Google op 't idee gekomen... Gezocht op' naam' met moderne twist.

20. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Misschien joah

Hier ook nog steeds de twijfel tussen de namen. En nog steeds geen wow gevoel.

Hier inmiddels op -2.5 kg. Maar snoep ook echt niet, maar kijk wel enorm uit naar suiker, snoep, chocolade of chips.

Hier met 39 weken 3060. Maar dat zal met dit kindje niet zijn denk.

Deel Deze Pagina