Klinkt qua verbouwing heel bekend @Raggy81. Maar als het uiteindelijke resultaat er maar naar is houd ik mijzelf voor . Net groeiecho gehad, baby was helemaal perfect gemiddeld. Wat een opluchting toch! Wel kleine buik dus maar waarschijnlijk omdat ik nog best veel en stevig sport, dit mag ik ook blijven doen mits ik niet meer hardloop en til. Thuis en op werk wel heel rustig aan omdat de baarmoedermond nu 2,6cm is en ik dus in rust veel harde buiken heb. Dit ga ik natuurlijk ter harte nemen, alles ff rustiger aan vanaf nu. Ben ook lekker de rest vd middag thuis vandaag
@USAbaby fijn dat de groei echo goed was, nu idd stapje terug. Rustig aan Wat een warmte vandaag... Kids hebben hele dag in 't zwembad gelegen. Ga er morgen ook echt wel even in. Nu lekker languit op de bank, binnen is 't tenminste koeler dan buiten.
Ja dat klinkt goed voor morgen. Ik ga naar kantoor en duik onder in een mijn kamer. Heb alle gordijnen dicht gedaan en de airco vol aan. Ben benieuwd hoe lekker het is morgen . Ik heb net de deuren opengezet. Koelt nu wel wat af hier gelukkig. Was 28 graden binnen, nu 26
32 weken alweer... Langzaam komt 't einde dichterbij. Wat een hitte, blegh. Slapen is hopeloos. Heb maar hydrofiel XXL nat gemaakt, verkoelt enigzins. Kleine dame vind dat ook lekker geloof ik, haha. Vandaag weer erg weinig op de planning. Alleen ff boodschappen doen en voor de rest binnen op de bank of buiten in 't zwembad. Gelukkig word het daarna wat koeler.
Net laatste controle gehad bij de VK. Wel jammer, zo'n beter gevoel bij dan de vorige keer. Nu dus volledig medisch. Duimt nog voor max. 6 weken.
Dubbel dan he. Hopelijk beval je beetje op tijd. Ik blijf onder dubbele controle, vind 't ook wel fijn. Ziekenhuis is toch anders. Maarja alles voor de gezondheid van mijn kleine meisje en mezelf
Jammer en spannend tegelijk @Cil88. Laatste loodjes komen er echt aan. @Sleepy85 wat een goed idee de hydrofiele doek natmaken, dan zal vast heel prettig zijn! Vandaag lekker rustig dagje op werk, dit weer kost evengoed wel echt veel energie. Hoop echt dat het morgen wat koeler wordt. Er gaat hier morgen volop geklust worden, broertje helpen met zijn administratie en familie komt lunchen. Gezellig en effectief! Slapen valt hier gelukkig nog mee, lig pal naast het raam en gelukkig waait het Goede nacht alvast meiden en hopelijk gaat de hitte snel voorbij
Ken je dat... je zakt bijna in slaap en dan stelt je man opeens een vraag. Vervolgens slaapt hij binnen 3 tellen en jij ligt wakker
Wat n hitte nog. Zo gehoopt op regen. Hier vandaag klussen! Gister kast verkocht en de kast vd oude kamer van onze bonuszoon nu naar boven weer naar zn nieuwe kamer. Vriendlief aan t voorstrijken en muren verven en ik ga zo nog op slakkentempo de commode en kast in elkaar puzzelen. En het woegje denk ik ook maar gelijk. Hele leuke gordijnstof gekocht. Mintgroen met stampertje en bambi. En voor mn dochter roze met dombo. Zo schattig! Ik heb het even helemaal gemist maar waarom zijn er dames medisch geworden ?
Hier medisch vanwege teveel vruchtwater en verhoogde kans op fluxus... Bloedsuikers zijn prima onder controle.
Wie hebben er hier een gastouder? En moet je wel of niet door betalen tijdens je eigen vakantie ?(ook als je het 3 maanden vooraf aangeeft) ?
Hebben wij lang gehad en hoefden behalve servicekosten gastouderbureau niks te betalen. Ik zette dan ook tijdens de zomer het contract met het gastouderbureau stop dan betaal je dus echt niks
Wat leuk! Klinkt goed! Wij hadden klustroepen in huis hier vandaag en eind van de dag een schoonmaakteam. Zo mega fijn! Kamer oudste dochter op zolder komt volgende week af en kunnen we gaan doorschuiven. Er moet aan de andere kant van de zolderverdieping nog veel gebeuren maar dat heeft geen haast, we zien wel hoe ver we daarmee komen voor de kleine zich aandient
Welk buro was dat ? Vervelende is dat onze waarschijnlijk gastouder niks rekent als ze zelf gaat maar wel rekent als de gastkindjes op vakantie gaan. Ook als je het op tijd aangeeft. Gelezen dat dit vaak zo is maar lees ook dat het bij een aantal niet zo is.
Ik heb ook geen suiker, wel ook veel vruchtwater maar een klein kindje. Heb de vk er eigenlijk niks over horen zeggen..
Hier heb ik uiteindelijk weer amper kunnen doen wat ik wou. Te ziek. Stukje muur geverfd en het op moeten geven. Meubels heeft mn vriend deels gedaan maar baal wel van mezelf. Het had gewoon nagenoeg af kunnen zijn.
Ahhh dat is wel echt mega balen zeg! Als je iets in je hoofd heb wil je het eigenlijk ook doen he en dan zit het niet mee. Hopelijk morgen een betere dag en kunnen jullie wel richting het einddoel komen. Hier begint het flink te waaien dus begint af te koelen, hopelijk een betere nacht daardoor
Decoratie hangt moet alleen nog wandrek maar die ik besteld had tijdelijk niet leverbaar pas begin sept balen na de vakantie maar weer ff kijken naar andere Maandag ff lekker 11 dagen vakantie met me 2 toppers