@Rozeline @svlok indalen kan verschillend aanvoelen. Sommigen voelen het niet...andere voelen steken downunder en een menstru achtige pijn. Hier denk ik dat ze nog niet geheel wil indalen voorlopig of ze heeft lange benen Morgen weer naar het zh voor een groeiecho en een gyn bezoek. Mijn jongste zusje gaat mee supertof! Morgen heeft mijn mams samen met haar eerst een gesprek bij de ggz kliniek...en dan komen ze door. Waarschijnlijk mag ze voor het eind van het jaar al weg daar ❤
Ik breek hier even in. Zit in de begin januari club, maar die is best stil dus lees hier vaak wat mee Bij mij zag ook niemand dat ik zwanger was. En vanaf week 32 / 33 zeggen steeds meer ouders (werk op kinderdagverblijf) Ohh ben jij zwanger, wist ik helemaal niet. Hoe ver ben je rond de 20 weken? Dan mijn reacties dat ik al bijna met verlof mag, je moet de gezichten zien haha! Nu voel ik mij erg ontploft en zien mensen voortaan dat ik zwanger ben maar nogsteeds heb ik een Inni mini buik(je) voor de buitenwereld familie en ik zelf vinden dat ik dik ben
@Xavv hooiiii! Wees welkom om lekker hier mee te kletsen! Gezellig hoor! @Glaewil goed je weer te lezen! Mooi beschaafd buikje heb je! En jij blijkbaar ook @Xavv. Zijn jullie beiden lang of groeit t meer naar binnen toe?
@kleineM misschien dat ik daar maar naar moet kijken. Bedankt voor de tip! @Xavv leuk dat je even mee schrijft. Wat jammer dat de buitenwereld het niet echt ziet, zolang jij het maar ziet @Glaewil mooie buik heb je! Je hebt er in ieder geval minder last van, die van mij zit behoorlijk in de weg en dat vergeet ik nog al af en toe
Jaaaa oooh ik stond laatst klem tussen de aanhanger en de trap naar boven in de garage. Dacht: daar wriemel ik me nog wel even tussendoor.. ging echt niet
Ik voelde gisteren de hele tijd van die krampen. Volgens het internet kunnen dat indalingsweeën zijn. Mijn buik groeit ook hard de laatste tijd. Ik loop al op mijn uggs, niet heel hip maar wel comfortabel, hihi... is voor je werk misschien niet gepast? Gelukkig kan het bij ons wel of mijn sportschoenen... Mooi ik ben benieuwd naar jouw shoot.
@kleineM nee ik ben best klein, tenmiste niet groot en ik ben dun.. ook niet veel aangekomen tijdens de zwangerschap, draag alleen t gewicht van de baby enz.. vk zei bij de laatste controle ook dat ik meer gezonde vetten moet eten ivm borstvoeding, ik kom zeker onder mijn start gewicht terecht.. baby heeft gewoon niet veel ruimte bij mij om te groeien, terwijl ik altijd wel veel eetnoet persee gezond maar gewoon normaal
Oh dan ben je net als onze @nizzie86 die is ook klein, fijn met een piepklein bolletje die net pas naar buiten komt piepen En zoals jullie samen zijn, zo zien wij er ongeveer uit
Ik ben niet klein! Ik ben 1.87m. Maar bij mij is dat inderdaad de reden dat ik nu pas een buikje krijg.
whoeps sorry @Xavv -> @nizzie86 is onze prachtige amazone, fijntjes met een piepklein bolletje die net pas naar buiten komt piepen
Hahah ik ben wel klein.. 1,64 niet heel klein maar ook niet groot! Maar ken zat vrouwen die ook klein zijn en wel een flinke buik hebben Ben toch ook wel blij met een mini buikje, de buik begint nu pas irritant te worden, scheelt een hoop gevloek op de buik
Ik merk dat mijn buik flink groeit door bedrust. Vandaag gewogen en in totaal nu 4,5 kilo aangekomen. Mijn uiterlijke bevaldatum (vanwege gebroken vliezen) is 23/12. Benieuwd als ik dat ga redden hoeveel kg er dan bij is!
Ik vind het trouwens best wel weer even spannend.. binnenkort weer een newborn in huis. Heeft nog iemand dat hier?
Wat een prachtig lief buikje!! Ja vind t ook spannend. We zijn dit jaar zo druk geweest met verhuizen en verbouwing dat de zwangerschap voorbij gevlogen is en ik me nog niet echt voorbereid voel. Gelukkig doen we binnenkort een hele dag prive workshop hypnobirthing en luister ik nu naar visualisaties. Dat helpt wel meer bewust er mee bezig te zijn. En vind het ook rete spannend een felle peuter en een newborn samen in huis..
Haha @kleineM dan is onze buik toch ineens groter @Rozeline normaal loop ik op hakken, nu op iets nettere sneakers. Uggs zijn denk ik geen optie, tenzij ik hele nette kan vinden. Nog 18 dagen werken, dus hoop het nog te kunnen overleven met mijn iets te strakke schoenen. @itsourlove hier gister ook enorme krampen en pijnlijke steken onderin en aan de linkerkant. Schrok er echt van, dat maakt me dan ook meteen weer bang voor de bevalling Hier ook 1.69 met een flinke buik, had inderdaad liever een kleinere. Begin nu toch wel het walvis/olifant gevoel te krijgen Wauw @IVFBeeb super mooie buik en jullie kleine al voor de kerst! Spannend allemaal, hoe voel je je er verder onder? Ik vind een kleine super spannend, is onze eerste en geen idee wat ons te wachten staat. Kijk er erg naar uit, maar zondag hebben we de box in elkaar gezet en dat voelt toch ook wel weer een beetje gek en maakt het zo echt! Hoe lossen jullie eigenlijk het verhogen van jullie bed op? Klossen is bij ons geen optie ivm poten die te dicht op elkaar staan.
@svlok Heb je de intake met de kraamzorgorganisatie al gehad? Zij hebben verschillende ideeën/manieren om bedden te verhogen! Ik vind het ook allemaal wel spannend, maar tegelijkertijd heb ik ook heel veel vertrouwen in mijn man en mij als team. Hij blijft drie à vier weken thuis, dus we zijn in die eerste periode echt samen om overal aan te wennen en te hechten met z’n drietjes. Hoewel Ariana van mij zeker nog wel twee maanden moet blijven zitten, kijk ik ook wel uit naar die periode omdat het me zo gezellig lijkt! Samen niet slapen ‘s nachts, samen poepluiers verschonen... Onze relatie gaat ineens een heel andere dimensie krijgen!