Ik kom weer even van onze roze wolk af. Heb wel gewoon meegelezen! @RDerby @Carmen123 @kleineM @Frou81 en @suuz09 gefeliciteerd allemaal met de geboorte van jullie meiden. We zijn wel in de meerderheid met team roze Hoe groot was iedereen zijn baby eigenlijk bij de geboorte? @suuz09 wat fijn dat jullie meid gewoon bij jullie op de kamer mag, hopelijk gaat het snel beter! Onze kleine meid doet het erg goed, voeden op verzoek gaat prima en vandaag de gehoortest gehad en dat was ook allemaal goed. Omdat we voor het eerst naar buiten mochten zijn we ook even buiten de deur gaan lunchen en ze heeft zich voorbeeldig gedragen Ik las ook nog dat iemand last had van vocht vasthouden. Ik had daar ook erge last van, maar na de bevalling neemt het gelukkig snel af! De kilo’s zijn er ook afgevlogen en ik zit nu alweer op het gewicht van voor mijn zwangerschap
Vanavond een goede vriendin van mij op visite gehad. Zij had mij beloofd om een buikbeschildering te maken op mijn bolle zwangere buik. Ze had dit alleen nog nooit eerder gedaan op een buik. Maar kijk is hoe leuk die is geworden. Haha ik ben een draken fan dus had zij gekozen voor het draakje Dirkje. @DN2017 Nee ik heb daar helemaal geen last van dat ik vocht vasthoud. En door mijn zwangerschapsdiabetes en mijn dieet ben ik ook niet echt veel aangekomen. Ja heb een dikke zwangerschapsbuik gekregen maar ben door het dieet ook afgevallen. Al mocht ik niet afvallen maar ja dat ging vanzelf door mijn dieet. Maar vervelend joh dat je zelf zoveel vocht vasthoud. Dat zal idd vervelend aanvoelen. Veel water drinken zodat je het vocht eruit plast. Hoop dat dat anders snel wegtrekt als je kleintje geboren is. @svlok Hey wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat met jullie kleine meid!
@Nancydierengek wat een te gekke buik zeg!! Goed gelukt! @svlok de kleine was 3115 gram! Oohhh lekker buiten de deur lunchen. Fijn dat je je daar al weer goed genoeg voor voelt! Is ze goed gegroeid?
Wow op het moment leef ik beter in de nacht dan in de avond. Ga echt megavroeg naar bed maarja voorbereidingen I guess. Elke dag is er weer eentje dichter bij ons meisje.
@DN2017 Vervelend, mop! Ik herken het niet, maar ik hoor wel altijd dat het direct afneemt na de bevalling, dus ik hoop voor je dat je snel aan de beurt bent! Hebben andere dames ook last van nachtzweten? Ik heb het sinds een paar dagen. Drie keer per nacht een andere pyjama aan Zou het met veranderende hormonen te maken hebben? Veranderen die eigenlijk überhaupt in de aanloop naar de bevalling of kelderen ze pas daarna?
Dat nachtzweten zet na de bevalling door. Hier nu sinds een week. Maar ik slaap niet in pyjama maar in een shirt en ondergoed op die stomme matjes denk dat dat ook meewerkt
♥♡ UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019 ♡♥ 13 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 40 jaar ♥ Babby 17 januari (1) ♡ 14januari - 2e kindje - 33 jaar ♥ 18 januari (1) ♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♥ Guppie 19 januari (0) 20 januari (1) ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Ariana 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari (2) ♡ BB83 - 1e kindje - 35 jaar ♥Antonio Banderas ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Spruitje 23 januari (2) ♡ IUItje - 2e kindje - 35 jaar ♥ ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar ♥ 24 januari (2) ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ Rudi ♡ Wij2018 - 2e kindje - 33 jaar ♥ 25 januari (2) ♡ DN2017 - 1e kindje - 26 jaar ♥ ZiZi ♡ Soof22 - 2e kindje - 31 jaar ♥ 26 januari (0) ♡ 27 januari (0) ♡ 28 januari (3) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Nancydierengek - 1e kindje - 33 jaar ♥ 29 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - 28 jaar ♥ 30 januari (1) ♡ Moppie1992 - 2e kindje - 26 jaar ♥ 31 januari (1) ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar ♥ 2 februari (1) ♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar ♥ Totaal: 22 -------------------------------------------------- jongen (9)| meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | ♥ kloppend hartje (29) -------------------------------------------------- Afspraken Januari 21 Jan - Itsourlove - ZH VK checkup 22 Jan - Nizzie86 - VK Checkup 22 Jan - BB83 - VK checkup 22 Jan - IUItje - Gyn checkup 23 Jan - Nancydierengek - VK checkup Bevallen 17 Dec 2018 - Gynn van een zoontje. 23 Dec 2018 - IVFbeeb van een dochtertje. 02 Jan 2019 - Svlok van een dochtertje. 05 Jan 2019 - Bloempje1982 van een dochtertje. 08 Jan 2019 - Maani van een dochtertje. 11 Jan 2019 - RDerby van een dochtertje. 11 Jan 2019 - Carmen123 van een dochtertje. 13 Jan 2019 - KleineM van een dochtertje. 14 Jan 2019 - Frou81 van een dochtertje. 14 Jan 2019 - Suuz09 van een dochtertje. Meisjes: 9 | Jongens: 1 Totaal: 10 —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro, Linda89, Rots (Zes), Modellicious ✨
Officieel is nu onze kalender gestart en dat met al 10 baby's present!! @14januari hoe voel je je meid? Jij bent vandaag uitgerekend. @Rozeline is er al meer gebeurd meis?
Ja sorry, mijn ‘pyjama’ is ook gewoon een hemdje en een kort broekje, maar inderdaad, die matjes! Helemaal vergeten dat die eronder liggen. Die zullen het ook wel lekker broeierig maken, ja. Bovendien ben ik een beetje verkouden, dus misschien werkt mijn lichaam ‘s nachts het virus naar buiten door middel van die zweetaanvallen.
Haha zal allemaal niet meewerken nee. Ik word er ook wel wat gek van hoor..maar ik douche nu twee keer per dag.
Ja het beheer heeft die toen aangepast maar volgens mij is er iets met de tijd, want in de avond staat de banner wel goed
Ik douch sowieso al twee keer per dag, maar allemachtig, ik overwoog vannacht ook even snel te gaan. Volgens mijjj is @Rozeline nu druk met iets bezig, trouwens!
Goedemorgen dames (heb beetje uitgeslapen hahah pfff)... Nachtzweten hier ook ja!! Wat irritant met die extra matrasbeschermers maakt het idd lekker broeierig. Maar ja, zal erbij horen dus als ik niet de enige ben zo te lezen. Vocht vasthouden daarentegen heb ik helemaal niet, dus hopelijk is dat na de bevalling snel voorbij ook @DN2017 em voor de andere dames die hiermee lopen. @svlok ohhh dat klinkt al geweldig, buiten de deur lunchen en lekker met je kleine pronken!!!! Ben jaloers hier op je wat fijn dat het zo goed gaat, heerlijk genietennn! @itsourlove succes ivm het berichtje van je zus, hopelijk niet een te erge schaduw voor jullie in deze periode. X Zo, ik ga maar eens op mijn gemakje douchen
Ja hier ook eentje. Vreselijk ik ben giga aan gekomen 25kilo en ontzettend opgezet. Vooral benen en voeten... Ik kijk er ook echt naar uit mezelf weer te zijn.
@itsourlove en @nizzie86 helaas meiden niets gebeurd hier. Ik voelde me alleen totaal niet lekker gisteren en vaak wakker geweest, dus ik heb lekker uitgeslapen. Nu het nog kan. Wel gek dat ik gisteren echt dacht te gaan bevallen en nu alles weer rustig is. Hoe is het verder met jullie?