Aaahhh, wat jammer! Ik dacht echt dat het misschien zover zou zijn. Heel gek inderdaad, maar misschien is er dankzij die voorweeën van alles gebeurd qua verweking en ontsluiting. Zou mooi zijn!
Dat nachtzweten heb ik ook af en toe. Gisteren dat ik even dat ik lekborsten had, maar het was ook gewoon zweet. Ik ga ook 2x per dag onder de douche. Ook met het feit dat als ik eruit moet s nachts ik toch een soort van fris ben, hihi...
Ja ik hoop het. Want mijn lijf is wel een beetje moe door de zwangerschap. Ik denk dat de kleine wacht tot ik fitter ben, maar ik weet niet of dat nog gaat gebeuren.
Ja dat nacht zweten. Daar heb ik ook de laatste dagen wel last van. Heel erg vervelend. Maar bij mij is in de nacht kramp in mijn benen het ergste au! Kwa plassen in de nacht lijkt het minder vaak nu bij mij? Eerst ging ik wel 6 of 7x op een nacht mijn bed ervoor uit. Nu maar 3x dus dat is wel heerlijk. Misschien omdat ik het er nu uitzweet haha.
Hè jammer. Wachten duurt ook zo lang. Ik heb het nu ook dat ik denk van nou je mag nu wel komen hoor. Haha en mijn uitreken datum is pas de 28ste.
Haha nacht mens geworden. Maar idd elke dag dat je weer verder bent is een dag dichterbij de bevalling. Spannend allemaal hoor.
Hey meiden misschien een gek vraagje. Zal dit ook bespreken met mijn verloskundige. Maar hoe zit het eigenlijk met als je bevallen bent en dan weer aan de pil moet? Moet je dan gewoon wachten tot je eerste menstruatie er is en dan weer starten met slikken? Vraag mij dat ineens af.
Kan ook een voorbode zijn dat je niet lekker voelen...had ik met de oudste En hier is het rustig, vanacht goed geslapen.
Geen idee hoe het hier zat volgens mij kon ik indertijd met de minipil starten zonder cyclus. Maar nu wordt het een gehele behandeling want voor mij geen hormonen meer en waar mogelijk geen menstruatie meer.
Hahaha vandeweek snapte zoonlief al niet dat ik in de avond niet ging, maar was op dat moment zoooo moe.
@Nancydierengek leuk zo’n buikschildering! @kleineM mooi gewicht! Elena was iets lichter, geen idee hoeveel ze gegroeid is. We hebben haar niet meer opgemeten, maar ze verzuipt nog steeds in maatje 50, dus gok dat ze niet veel gegroeid is. Ze was bij haar geboorte 44 cm. Het lunchen was lekker, maar vroeg wel veel energie. Net langs mijn vriend zijn werk geweest en ben nu echt kapot! @nizzie86 ik heb vooral na de bevalling echt last van nachtzweten gehad, nu is het gelukkig weg! @BB83 nog even en je mag ook! @Rozeline spannend wanneer jullie kleine komt zeg!
@Nancydierengek ze zeiden tegen mij na 6 weken starten met anti conceptie. Dat hoor je nog van je vk. Je kraamtijd / vloeien en herstel van baarmoederslijmvkies (wond van de placenta) duurt ong 6 weken. @Rozeline hoop zo voor je mee! Echt ongelofelijk al 10 baby’s voor de uitgerekende datum! Lees iedere keer vol spanning mee. Hier een horrornnacht gehad en een dochtertje die helemaal over de zeik is.. dus even een mindere dag. Maar ach, komt goed. Rust en ritme er in
Welke van je dochters was over de zeik, moppie? En waarom? Hopen op een betere nacht straks en dag morgen. Knuffel!
Dames! M'n vliezen zijn vanmorgen gebroken! Na een halve nacht met onregelmatige weeën wakker te hebben gelegen. Vanmorgen eerst slijmprop verloren en een uurtje later voelde ik wat lopen. Op de wc stopte het niet, was dus vruchtwater Naar het zkh gegaan voor ctg, baby is nog erg happy binnen een geen enkele wee meer te bekennen. Morgenochtend melden om verder in te leiden, ze willen me niet langer dan 24 uur meet gebroken vliezen laten lopen. Er was nog even sprake van dat ik misschien naar een ander zkh zou moeten omdat het heel druk is, maar ze belden vanmiddag gelukkig dat ze een plekje vrijhouden. Erg blij mee, zkh is 5 minuten van m'n huis. Excuus dat ik zo slecht ben in het reageren op anderen steeds!
Ow wat spannend! En heel begrijpelijk dat je even niet reageerd op anderen. Wie weet zet het vanzelf nog door. En anders vast heel veel succes!
Ik vraag het nog wel na bij mijn verloskundige. Maar wat ga jij laten doen dan? Je baarmoeder laten verwijderen als kindje er is?