Sorry voor het weinig reageren nu. We zijn druk met alles te leren van de kraamhulp. Wat zijn we aan het genieten van onze kleine man. Wat een wonder! Bedankt voor de felicitaties!
@kleineM ik zit inmiddels op 9 dagen na de uitgerekende datum en nog potdicht. Had toch wel iets verder mogen zijn? Nu ben ik stiekem toch wel bij dat het nog dicht zit, want hier trekt een sneeuwstorm over en ik moet naar de tandarts omdat een kroon sinds zondag opeens los zit. Nog even blijven zitten baby... Fijn dat het goed met jullie gaat. Vervelend van de onrustige nachten, hopelijk gaat het snel beter. Geniet van de mooie dingen... @nizzie86 ik denk dat ze toch aan het bevallen is, spannend.
Hier niks. Begin me nu langzamerhand te vervelen. Na de sneeuwval gaan we er weer op uit want dit is niks.
Hier alles relaxed! Wel De Datum vandaag, maar baby blijft denk ik nog even binnen zitten. Hier ook sneeuw en zit ik fijn op de bank netflix (heb opruimen met marie kondo opgezet, heerlijke tv... ), vanmiddag naar de VK. Ik denk ook dat we snel een baby update krijgen van @nizzie86! @Rozeline succes bij de tandarts! @kleineM ik ben wel benieuwd naar bevallingsverhalen, dus als dames hier willen delen, dan graag! @Nancydierengek begrijpelijk, lekker alle info van de kraamzorg opnemen, ik ga dat straks ook doen!!! Groetjes!
Hier ook nog niks ze vind het nog best zo in me buik. Hier sneeuwt het ook ligt al behoorlijk wat hier vandaag is me oudste jarig 6 jaar geworden word strakjes lopend kids van school halen
Zo gisteren op tijd op bed vanochtend 5u klaarwakker. Wat een luxe leventje. Al wil ik graag even naar buiten, maar kou en borsten...we wachten wel even. De kraamhulp is een topper en wandelt elke middag even met de hond haha. Morgen gaat ze koken zei ze. Verder is Paige een lieve zachte rustige doch feisty younglady maar oh zo tevreden en zen.
Ze dachten eerst rond de 4 pond bij 40 weken, maar nu zeiden ze laatst dat ze dacht dat ze nu rond de 3700 gram zit en niet mega flink is...
Kroon zit er weer in, maar kies er onder was niet meer goed. Hij gaat er dus waarschijnlijk wel weer uitkomen, dus ik moet iets anders gaan bedenken. Word of brug of implantaat, dus kortom duur grapje.