♥♡ UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019 ♡♥ 22 januari (1) ♡ BB83 - 1e kindje - 35 jaar ♥Antonio Banderas 24 januari (1) ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ Rudi 25 januari (1) ♡ DN2017 - 1e kindje - 26 jaar ♥ ZiZi 29 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - 28 jaar ♥ Totaal: 22 -------------------------------------------------- jongen (9)| meisje (12) | verrassing (5) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | ♥ kloppend hartje (29) -------------------------------------------------- Afspraken Januari Bevallen 17 Dec 2018 - Gynn van een zoontje. 23 Dec 2018 - IVFbeeb van een dochtertje. 02 Jan 2019 - Svlok van een dochtertje. 05 Jan 2019 - Bloempje1982 van een dochtertje. 08 Jan 2019 - Maani van een dochtertje. 11 Jan 2019 - RDerby van een dochtertje. 11 Jan 2019 - Carmen123 van een dochtertje. 13 Jan 2019 - KleineM van een dochtertje. 13 Jan 2019 - DaisyVA van een zoontje. 14 Jan 2019 - Frou81 van een dochtertje. 14 Jan 2019 - Suuz09 van een dochtertje. 18 Jan 2019 - Itsourlove van een dochtertje. 18 Jan 2019 - IUItje van een zoontje. 19 Jan 2019 - Nancydierengek van een zoontje. 21 Jan 2019 - Nizzie86 van een dochtertje. 24 Jan 2019 - Rozeline van een dochtertje. 28 Jan 2019 - 14januari van een dochtertje. 29 Jan 2019 - Bumpie van een dochtertje. Meisjes: 14 | Jongens: 4 Totaal: 18 —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro, Linda89, Rots (Zes), Modellicious ✨
Gefeliciteerd @Bumpie !!! Verder loop ik wat achter met alle berichten, hihi. Het is me vast vergeven. Onze dame doet het super en mijn eerste 2 dagen van de kraamweek verlopen vooralsnog heerlijk! Zo anders als bij de eerste... Ik let nu veel beter op mezelf en ben zoveel sneller aan het herstellen
Jaaaaa @Bumpie !! Van harte gefeliciteerd met de 2e dochter, wat fijn dat het zo vlot gegaan is And then there were 4 ! Hier gisteren echt een dip gehad, gehuild door alle stomme hormonen en tegen mijn vriend "ik ben het zo zat!!!...." daarna ook weer om gelachen ik ben namelijk echt geen drama-queen, maar werd me even teveel. Vannacht voor eerst ook echt voorweeen gehad, en vanochtend slijmprop verloren. Hoop zo dat er hier nu de vaart in gaat komen. Straks nog bij verloskundige een strippoging, heb ook goede hoop dat dat gaat lukken dan als dat niet zo is zou ik wel echt teleurgesteld zijn.
Vraagje aan jullie heeft de vk bij jullie vanaf 40 weken gestript of doen ze dat pas echt vanaf 41 weken? Ik heb dalijk een afspraak staan en hoop eigenlijk dat ze t willen proberen te doen maar ben bang dat ik nog een nee krijg
Dag dames, Tijd heb ik niet veel haha maar even een samenvatting van mijn bevallingsverhaal voor degene die dat leuk vinden om te lezen. Een fijne positieve tegenhanger van de vervelende ervaringen: Met de eerste veel complicaties en een eeuwig durende bevalling gehad dus ik wilde nu echt zo veel mogelijk natuurlijk bevallen. Nu lekker aan t wennen en op n roze wolk.
Hier doen ze het vanaf 41 weken, maar het protocol kan verschillend zijn denk ik? Gewoon vragen of ze je inwendig willen onderzoeken straks, succes!
Oja. Wilde even zeggen dat ik het echt leuk vind dat er zoveel meiden zijn geboren!!!! Heerlijk roze, ben benieuwd of het hier ook roze gaat worden, of toch blauw zal zijn straks nog steeds een verrassing
Nou nog even en dan zijn we allemaal bevallen! Nog 4 die op de lijst staan. Succes jullie die nog moeten! En de andere allemaal lekker genieten! Wij genieten hier ook volop van onze kleine man. Wat is het toch genieten. Ik kan hem de hele dag wel plat knuffelen haha. @itsourlove Ow wat fijn dat de kleine meid lekker aangekomen is. @Dumpy Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van jullie dochter!
Ben op controlle geweest heb het gevraagt ze heb gekeken en wou het eventueel doen maar ik kwam op 1cm ontsluiting en ze gaf aan als ze me nu stript zou ik er alleen maar veel krampen van krijgen maar zou nu nog niet bevalling opwekken dus is dat niet gedaan dinsdag gaan ze het wel doen en ik krijg dinsdag ook een echo nog om te kijken of de placenta nog goed werkt en ik genoeg vruchtwater nog heb ivm verleden bij me andere 2 kindjes
Waarom zou het strippen alleen maar krampen en geen bevalling bij jou nu starten dan? Klinkt mij niet logisch..? Weet ook niet van je verleden mrt andere 2 kindjes, lieten deze ook op zich wachten? Hier nog niet kunnen strippen, maar het is wel compleet verweekt en bmm vestreken. Zit dus alleen nog tegen elkaar, hopelijk gaat het vannacht gewoon los hier Anders morgen afspraak in zkh om inleiding voor te bespreken, en zal die voor volgende week worden ingepland. We zullen zien
Ze had het over dat t tuitje nog wat stug was ofzo maar wel 1 cm en de kans dat t dan wat zou doen klein is vond t ook maar niet logisch klinken hoor heb er ook maar me vraagtekens bij ... me eerste moest met 38 weken geboren worden ivm groeiachterstand en geen vruchtwater meer placenta werkte niet optimaal en bij mijn zoontje ben ik met 41 weken ingeleid en had ik ook placenta problemen