Hallo dames, ten eerste van Hartelijk Gefeliciteerd allemaal! ik zal me even voorstellen, Ik ben 33 jaar en ben zwanger van mijn eerste kindje, als ik het goed heb uitgerekend ben ik op 20 januari uitgerekend. ik heb helaas twee miskramen achter de rug, ik heb bij de verloskundige een echo aangevraagd met -+ 6 weken. hoppelijk gaat deze keer goed. ben onzeker en heel spannend allemaal! ik probeer rustig te blijven.
Dank je wel! gelukkig om moment alleen hele gevoelig borsten. kan iemand mij toevoegen aan de lijst aub? ik weet niet hoe het allemaal werkt haha
@Phloxie ach meis.. ook al zo naar... Hier tussen de middag wat bruinverlies gespot.. Oh wat een schrik.. ook al weet ik dat bruin oud is, toch wil ik het niet zien!!! Vanmorgen wel heel druk bezig geweest, veel heen en weer gefietst.. nu maar even op de bank..
Mijn testen (althans van predictor) beginnen af te lopen Vond de stijging bij deze zwangerschap al zo langzaam gaan dus ben bang dat ik jullie straks ga verlaten.
♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡ 17 januari (6) ♡ Meiske1988-2e kindje (1e met huidige vriend)-30 jaar. ♡ IVFBeep - 2e kindje - 32 jaar ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Cindy1985 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar 18 januari (3) ♡ Itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar 19 januari (1) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar 20 januari (3) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar 21 januari (2) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar ♡ Phloxie - 2e kindje - 37 jaar 22 januari ♡ 23 januari (2) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Nieuwsgierigbijtje - 5e kindje - 34 jaar 24 januari ♡ 25 januari ♡ 26 januari ♡ 27 januari ♡ 28 januari ♡ 29 januari ♡ 30 januari ♡ 31 januari ♡ Totaal: 17 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Mei 25 mei - Cin1985 - 1e echo zkh 29 mei - Frou81 - controle en echo VK 30 mei - IVFBeep - 1e echo zkh 31 mei - Ellis2014 - 1e echo zkh 31 mei - Maani - 1e echo zkh Juni 4 juni - Meiske1988 - 1e afspraak VK 11 juni - Rots- 1e echo zkh 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 13 juni - itsourlove - 1e afspraak VK met checkup echo 14 juni - IVFBeep - 2e echo zkh 15 juni - IVFBeep - Controle VK 19 juni - GYNN - 1e controle VK —————— Sterretje ✨: Krily
@Nieuwsgierigbijtje Aflopende testen.. nee jeetje @Cin1985 Hopelijk is het bruinverlies allemaal nog van de innesteling en heeft het verder niets te betekenen. Wel even schrikken inderdaad.. @dreamer84 en @Frou81 mooie testen! @Frou81 hoe gaat het nu? Is het al wat afgenomen? @ilss fijn daf je zo’n positief en kalm gevoel hebt! @Carmen123 welkom en gefeliciteerd! Je bent in een groep terecht gekomen, waarin de meesten onder ons helaas weten hoe het voelt.. Ik duim voor allemaal plakkertjes!!
Zo hier komt MVM vanavond (kun je dat op de lijst zetten @Maani ? Net het reintergratiebureau over de vloer gehad...kan dan helaas niet geheel eerlijk zijn, maar wel aangegeven dat we nog een wens hebben. Ze willen mij wel ergens planten wat echt heel leuk lijkt.
Jemig, wat een drukte hier, leuk! Ik heb alles gelezen maar met een bijna fulltime job heb ik het gevoel steeds mosterd na de maaltijd te zijn hier Sterkte aan alle dames die bloedverlies of aflopende tests hebben Hopelijk komt het toch nog goed, nu of later. Heel veel sterkte!! Mijn tweede HCG waarde maandag bleek 506, een verdubbeling in 38 uur (ipv 48 tot 72 uur), dus heel tevreden Vandaag nog een k2v5 en een ClearBlue met wekenindicator gedaan. Bij de k2v5 is de testlijn nu duidelijker dan de controlelijn en de CB is opgelopen naar 2-3 weken dus we zijn heel blij en dankbaar, maar nog steeds heel huiverig
Gisterenavond tegen de avond weer bloedverlies. Vooral met afvegen, niet in onderbroek. Vanmorgen na het opstaan weer wat bloed met plassen en afvegen. Niks in mijn inlegkruisje, dus veel kan het niet zijn. Nu weer niks. Het is dus steeds aan het eind van de dag. En denk dat het dan ‘s nachts blijft zitten, omdat je plat ligt.... Geen buikpijn gelukkig. Vanmorgen nog een test gedaan, al weet ik wel dat je tot 2 maanden na een miskraam positief kunt testen, de onderste test is van vanmorgen, maar die lijkt mij zelfs donkerder dan die van gisteren. Ik ga straks de verloskundige maar bellen.