Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Ja ik ben t ook zat. Nu bezig met de laatste week

DN2017 vindt dit leuk.
  2. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Glaewil en DN2017 vinden dit leuk.
  3. IUItje

IUItje Actief lid

19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    Ik heb ook gejuicht voor België gisteren hoor! Ik kijk heel veel voetbal nu bij gebrek aan leuke programma's op tv.

@Maani
    M'n afspraak is verzet door de gyn dus ik ga niet de 31e juli maar 1 aug voor controle.

En hier ook maar een buikfoto!

Bijgevoegde bestanden:

DN2017, Maani en kleineM vinden dit leuk.
  4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Frou81 woehoe gefeliciteerd!
    Leuk hoe reageerde ze op jullie nieuws en fijn dat ze ook positiekleding in je stijl hadden :D

@Melkos ook al een lekkere buik

@IVFBeeb ik ben nog geen kg aangekomen maar zie het wel in mijn heupen, buik en borsten. Qua klachten valt het mee, alleen extreem moe maar dat is het

@IUItje ook al zo’n heerlijke buik!

Hier ook al een aardige buik, plaatje wordt helaas gedraaid

Bijgevoegde bestanden:

Melkos, itsourlove, Maani en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat hebben sommige al flinke buiken. Ik nog niet hoor. Soms wat opgezette darmen en daardoor zitten eigen broeken niet meer lekker, maar soms zie ik amper wat...

svlok en Maani vinden dit leuk.
  6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    ik ben mollig dus bij mij zie je alleen nog vetjes:p

maar zeker mooie buikjes hoor!

hoe hoog zit je baarmoeder eigenlijk bij 12 weken?

7. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Hier ook veel eerder een buikje als de 1e zwangerschap. Ben zo in dilemma qua kleren. Over maandje op vakantie en heb nu nog wel wat jurkjes die nog passen maar om wat positie zomerkleren te kopen voor dat even.... bij mijn dochter (nu 3wk eerder uitgerekend) dus zelfde tijd heb ik alleen ma met lange mouw enzo....

Bijgevoegde bestanden:

DaisyVA, Melkos, DN2017 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Wauw, prachtige buikjes hoor, meiden! Hier net als @Rozeline nog helemaal plat, nog niet eens een lichte bolling. Maar bij een eerste kindje kan het goed tot week 20 duren voordat je iets gaat zien, wist mijn verloskundige me te vertellen. Ah joh, look on the bright side: we kunnen nog wekenlang onze retestrakke skinny’s aan! :roflmao:

Hoewel je dus nog niets aan me kunt zien, tik ik vandaag toch echt de magische twaalf weken aan! WAUW! :D Ik ben nog elke dag zo dankbaar voor dit enorme wonder.

Qua kwaaltjes heb ik vooral nog last van misselijkheid tussen de lunch en het naar bed gaan. Ik blijf maar grazen om mijn maag gevuld te houden, en ik zal blij zijn als dit in het tweede trimester verdwijnt (here’s hoping). Qua energie is het wisselend. Ik ga morgen weer proberen dagelijks een halfuur te sporten. Heb vijf weken lang niets kunnen doen en dat voelt ellendig. Ik wil weer bewegen! Ben benieuwd hoe het zal gaan...

Allemaal een fijne zondag gewenst! Wij gaan het mooie nieuws vandaag met mijn ouders delen. Ze worden voor het eerst opa en oma, dus dat is heel bijzonder!

Maani, IUItje, DN2017 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Veel plezier @nizzie86 wat zullen je ouders blij zijn!!!

Ik ga zo maar eens kijken of er nog iemand wakker is. Heb met de kids bij mn moeder geslapen en itt ons eigen jaren 30 huis hoor je hier dus helemaal niks. Dus of ze zijn al 2 uur mijn moeder aan het vervelen (lees: netflixen) of ze slapen nog.

Maani, DN2017, Rozeline en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @Maani bij mag erbij 12 juli afspraak gyn.

Ik ga zo even 2 pagina's bijlezen nu eerst even snel een rondje met de hond.

Maani vindt dit leuk.
  11. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo ik ben wat bij...bolle buikjes ❤

Hier zijn de kwaaltjes nagenoeg weg, krijg ook meer energie...maar die warmte trek ik minder.

Oh voor diegene die het vroeg de baarmoeder hoort nu net aan boven het schaambot te komen (afhankelijk van je hoeveelste zs...want bij een eerst of ernavolgende groeit het altijd wat sneller)

Hier superfijn gister de eerste veerveegjes gevoelt, dus nu wel echt het besef dat beebje er zit en zijn/haar best doet dit te laten weten
    ❤❤❤

Hier heb ik uit de sale van H&M vandeweek 3 setjes positie kleding aangeschaft.
    Rekening ook houdende met december/januari en erna.
    Enige wat ik nog wil hebben zijn joggingsbroeken, een zwempak en een goede buikband.

Maani en kleineM vinden dit leuk.
  12. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Heerlijk!! Heb ook al keer of 3 gedacht dat ik een zeepbelletje/ plopje/ kriebeltje voelde! Wel erg vroeg dus misschien een darm langs de andere kant..... zou het?!!!

Maani vindt dit leuk.
  13. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Rondom de 12 weken kan zeker bij de tweede al :) had het bij S. ook die voelde ik als een veertje van binnen alleen dan rechts.

DN2017 vindt dit leuk.
  14. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik gisteravond ook voor het eerst te voelen!! Zou het echt dacht ik? Leek me wel vroeg, maar het kan dus? Bij mijn eerste voelde ik het met 14 weken.
    Ik voelde eerst een soort belletje wat binnenin tegen Mn onderbuik knapte en iets later inderdaad een soort kriebelveertjes gevoel :)

Maani, BB83, kleineM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat belletje voel ik ook als mijn darmen irritant zijn dus weet niet of dat beebje is maar dat veerstrikje het kriebelig vlindergevoel dat js baby.

16. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Jaloers meiden. Ik voel nog niets.:p

nizzie86 vindt dit leuk.
  17. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Ik ook helaas niet, geen idee ook hoe het moet voelen.

nizzie86 vindt dit leuk.
  18. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @Rozeline en @svlok met een tweede of verder weet je vaak wat je moet voelen en is door het inwendig rekken alles al wat anders dus de kans dat je het eerder voelt groter.
    Overigens mocht de placenta niet voorliggen kun je het bij de eerste mogelijk ook al rond de 15 á 16 weekjes voelen dat had ik althans bij de oudste.

Glaewil vindt dit leuk.
  19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik had bij mijn dochter een voorliggende placenta en voelde het toen rond 17 weken. Het voelt bij mij alsof een klein zeepbelletje plopt..

svlok en itsourlove vinden dit leuk.
  20. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ik dacht ik deel die van mij ook even. :)

Eerste foto was voordat ik slimmingworld begon, 2de paar weken geleden en 3rde met 10 weken.

Nu val ik nog steeds een beetje af door het gezonde eten, maar ik weet dat ik alle voedstoffen binnen krijg, dus ik maak me niet te druk. :) Maar ik dacht is leuk om te zien, dat de buik groeit ondanks het afvallen :roflmao: (zit ook nog wel een mooi laagje vet omheen ook hoor ;) )

Bijgevoegde bestanden:

DaisyVA, svlok, Maani en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina