Zo onze stoney maloney is thuis sinds 15:15 en nog best knetterstoned. Zodra haar buikwond genezen is gaan we naar de afspraak in het medisch dierencentrum te gouda om te zien waardoor de zware (aldus dierenarts) hartruis vandaan komt. Voor nu ben ik allang blij dat ze er weer is en lekker kroelerig en vreterig is. Dat doet mij goed. ❤
Ahhh. Mooi katje @itsourlove hopelijk sbel weer de oude en is het hartje iets onschuldigs!! @kleineM fijn dat ze toch even konden zien en een extra check doen. Ik weet weinig van auto-immuun ziektes, maar als dat het is kunnen ze je dan iets geven, medicatie oid? Hopelijk heb je er niet teveel ongemak van! @nizzie86 yeah, jij ook donderdag koekeloere!! Haha *high-fived richting Utrecht*
@itsourlove ik ben ook te nieuwsgierig, eerst had ik geen voorgevoel maar ik neig nu steeds meer naar een meisje. Het is zo verschillend wanneer je voor een geslachtsecho terecht kan. De ene praktijk zegt vanaf 15 weken en de andere weer eerder... Succes met jullie kleine meid, dat wordt haar lekker verwennen @DN2017 spannend, hopelijk ziet ze het dan al! Wij krijgen met de nipt niet te horen wat het wordt, daar testen ze in NL niet op. Vanaf wanneer kan een nub eigenlijk? Ik hoor ook daar weer verschillende weken over. Nu lijkt het namelijk een meisje te zeggen Jeetje wat heftig @kleineM gelukkig kijken ze er naar. De echo zag er goed uit, heb ook het hartje gehoord. Wat is dat bijzonder zeg en er natuurlijk een filmpje van gemaakt, kan niet stoppen met luisteren haha alles zag er goed uit en ze zei dat hoe het er nu naar uitziet ze geen bijzonderheden met de nipt verwacht, dus dat is al een hele geruststelling.
Ik weet het echt niet meer voorgevoel roept jongen maar mijn voorgevoel zit qua dat er altijd naast dus maybe for the first time i am right. En ja ik verwen haar en hou haar goed in de gaten.
DHL zou tussen 16:00 en 18:30 mijn bloed komen halen maar ze zijn er nog steeds niet. Om 18:10 gebeld naar de klantenservice, hier gaven ze aan dat de bezorger eraan kwam en dat ze hem een bericht zouden sturen dat ik nog wacht. Niks meer gehoord. Klantenservice is nu dicht. Ik ben bang dat ze niet meer komen vandaag en morgen ben ik werken. Dat is een extra dag wachten op de NIPT uitslag en als het te lang duurt is mijn bloed niet meer goed! Tot hoe laat werken ze eigenlijk? Kan ik hem nog verwachten of kan ik het wel vergeten? Zo vervelend dit...
He @kleineM dat is naar dat bruinverlies. Laat ze het inderdaad maar goed in de gaten houden! Ik was vandaag voor m'n werk gereedschap halen bij een groothandel in Rotterdam en zag de heren allemaal in en split second ff naar mn buik kijken. Best grappig. Ik ben ook zooo benieuwd wat het wordt... maar heb nog niet echt een voorgevoel. Vorige keer had ik meer idee bij een jongen en het is toch echt een meisje geworden. Even geduld nog! Morgen komt de aannemer de laatste dingen opmeten en dan over een week of 6 gaat het dak eraf! Fijne avond ladies!
@itsourlove spannend ben benieuwd wat het wordt. Ik ga ook meer eens oriënteren waar ik een pretecho vanaf 14 weken kan doen. Goed zo, lekker snoepjes en veel knuffels geven. Ik heb hier ook zo'n lieve kleine meid rondlopen en als ze zo zielig zijn doet het toch wat met je. @DN2017 pff wat vervelend zeg hier komen ze op de gekste tijdstippen, geen idee tot hoe laat ze werken. @IUItje haha dat viel mij ook al op, te grappig. Net of ze het aanvoelen Spannend het dak eraf, hopelijk is het dan ook nog steeds lekker weer! Fijne avond allemaal!
Ze gaat lekker ze geeft goed gegeten, gedronken en geplast. En ligt nu lekker op de bank languit. Afgesproken met mijn man dat ze vanacht en morgennacht in de reisbak slaapt en erna weer gewoon.
@DN2017 belachelijk! Hoop dat ze er toch snel zijn voor je. En anders moeten zij maar regelen dat ze het morgen op je werk ophalen. Fout van hen toch? Mocht iemand het overwegen, pretecho bij De Linde in Leiderdorp/Nootdorp echt een aanrader. Babyvision in Delft raad ik niemand aan. Wij gaan volgende week op vakantie dus ga op zoek naar een echobureau in Zeeland. Maar eerst een heerlijk weekend Antwerpen alleen met man. Hopen dat België de finale haalt dan zijn we daar tijdens de finale, lijkt me heel gezellig.
Babyvision Delft (Ypenburg daaroh toch?) Kun je prima heen voor alle pretecho's na de 26 weken. 14 weken en woonachtig in zh? Wonderbabies in capelle ad ijssel
Ze zijn nog steeds niet geweest ja dan inderdaad maar ophalen op mijn werk morgen maar die ene dag krijg ik niet meer terug. Ik ben des duivels!!!
Die ja! Ik heb niks met 3D echo's (ik vind het allemaal net aliens) en kreeg al zove echo's bij de vk dat ik na die termijn geen pretecho daar heb gedaan. Bij de 1e daar de geslachtsbepaling daar gedaan, dat was prima. Daarna nog voor een vitaliteitsecho geweest bij 2e zwangerschap en toen hebben ze me met een MA naar huis gestuurd met "het hartje zal echt ieder moment gaan kloppen", terwijl ze echt wel wist of had moeten weten dat het foute boel was. Bij de jongste bij De Linde geweest en wat een wereld van verschil in sfeer en hartelijkheid en expertise.
Nub schijnt tot 12 weken in de meisjes stand te staan. tussen de 12 en 14 weken kun je het beste de nub 'uitlezen'.