Vk is toch altijd fijner vind ik. En ja in de vakrichting waar ik te veel jaren ervaring heb zitten ze altijd te springen om mensen met ervaring. (Customer service/dataverwerking/klachtafhandeling etc)
@itsourlove kijk wat mogelijk is en belangrijkste is eerlijk te zijn Ik woon in RijswijkBuiten, ligt volgens mij tussen de hoekpolder en Delft in, aan de andere kant van de snelweg zeg maar. @Dyson als je je daar beter bij voelt moet je dat zeker doen. De vk neemt ook echt de tijd voor je en als het uitloopt maakt het niet uit, ze doen in ieder geval niet gehaast over je afspraak @kleineM ow oeps sorry verkeerd gelezen ik heb een controle staan, we gaan dan naar het hartje luisteren, geen idee of ik dan ook een echo krijg. Kan altijd vragen of ze al kan zien wat het wordt en anders plan ik diezelfde week nog een pretecho in.
Dat ben ik sowieso wel En jaaa dat is waar ik bedoelde. Daar wonen mijn beste maatje en zijn broer ook die hebben daar zelf wat gebouwt.
Sorry meiden. Ik ben een beetje afwezig geweest. Ik was een beetje druk met van alles en we hadden pech met de auto op vakantie, dus mijn auto is nog steeds in Duitsland en wij zijn inmiddels weer thuis. Ik heb wel een beetje proberen mee te lezen, maar het is me niet helemaal geluk. Ik heb nog wel een post van mijn vk afspraak geplaatst om jullie te vertellen hoe het is gegaan. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen??? En de baby's natuurlijk....
@Rozeline jeetje dat is vervelend...enig zicht op wanneer deze terugkomt? En ik mag morgen op consult bij de gyn..hoop stiekem ook nog baby te mogen turen.
@itsourlove grappig dan weet je precies waar het is @kleineM haha oeps, nog een dagje wachten dus @Rozeline pff drama dus wanneer kan je je auto weer ophalen? Was de vakantie verder leuk?
Wat een mooi echo!! Ik was vandaag naar de Beekse Bergen met de kids. Hartstikke leuk, maar nu kan ik amper meer lopen vanwege de pijn in mijn bekken, door het slenteren. Nu maar lekker op de bank hangen en op tijd gaan slapen.... gaaaaaap.... Wat balen @Rozeline van je auto zeg! Hopelijk heb je hem snel weer terug! En succes met solliciteren @itsourlove ! Is toch altijd wel spannend weer! Ik kan weer een dag afstrepen, weer een dag dichter bij de uitslag van de NIPT... 6 werkdagen nu, en dan heb ik de dag van het prikken niet meegerekend... standje ongeduld hierzo...
Agh lieverd toch morgen maar rustiger aan doen? Is een bekkenband geen idee? En ik vind het idee zelf spannend omdat ik niet weet wat ik al aankan de functies zelf zijn gelukkig het issue niet. Nu de nerves voor het gyn consult morgen (wat ik al zei ik hoop stiekem dat ik nog een echo krijg hihi)
Ik heb verder nooit last (gehad) van mijn bekken, dus ik ga er maar vanuit dat het eenmalig is en dat het door het slenteren komt. Mocht ik er last van houden steeds dan is een bekkenband wel een idee denk ik ja. Ik hoop ook voor je dat je nog een echo krijgt!
Dan duim ik voor je mee dat het eenmalig is hihi. Echt hoor ik wil babyspieken..zou ook leuk voor mijn ma zijn die gaat mee morgen en is toevallig nog jarig ook verjaarskadootje als het mag haha.
Oh leuk! Ik heb een Abonnement op de beekse bergen! Woon jij er ver vandaan? Anders kunnen we keer daten haha
Goedemorgen dames! Hier vanmiddag weer "echo-time" om 13.30 uur... hoop dat het goed gaat met kleine Antonio! Laat het hier evem weten uuteraard. Voor degen die vandaa ook afspraken hebben, ook veel succes!! @nizzie86 @IVFBeeb en @itsourlove