Ja ik moet er denk ik even nog het goede van inzien (maar ik haat ziekenhuizen dus dat word even doorzetten)
Je bedoelt 2 mensen bij de bevalling, hoeveel mensen wil je er bij hebben dan? Ik vind mijn vriend meer dan genoeg. En waarom deze indicatie? En gefeliciteerd met je moeder...
Schoonmoeder had ik er ook graag bij gehad. Is bij de vorige bevallingen ook geweest. En ivm medicatie vd astma. Blegh ik heb al twee bevallingen gedaan zonder gezeur...maar mijn medicatie is tussen de nu jongste en guppie verandert.
Hebben jullie trouwens ook dat jullie banner een dag achter loopt? Ik ben uitgerekend op de 13de van jan, maar volgens het ziekenhuis en de verloskundige ben ik dan een dag verder dan de banner zegt.
Mischien wou ze partner, moeder, doula, haar andere kinderen? Kan allemaal tegenwoordig. Ik wil graag mijn moeder erbij dit keer, maar ja die woont in Nederland, dus nog maar even kijken of dat lukt. Ik denk dat een andere vrouw beter begrijpt wat je door gaat dan een man. (Teminste die van mij , die zat bij dse eerste, totdat we naar het birthing center gingen achter zijn computer, ondertussen was ik al 8cm toen we daar aankwamen en kreeg ik achter af van ml te horen: Oh ik wist niet dat je al echt aan het bevallen was. ) Eerlijk gezegt wil ik ook wel een Doula, maar ml ziet dat niet zitten. You pick your battles.
Moeder en schoonmoeder bedoel je dan, want anders zijn je man en schoonmoedr toch 2? Ik zou er niet aan moet denken mijn schoonmoeder er bij te hebben. Zo grappig dat het zo verschillend is...
Ik kan niet bevallen zonder mijn eigen moeder en man dus schoonmoeder zou drie zijn. Man als ondersteuning voor mij en mijn moeder ook en schoonmoeder als ondersteuning voor mijn man.
Ik bedoelde er ook niets mee. Ieder moet het voor zichzelf weten uiteraard. Ik zou er alleen niet aan moeten denken...
Ik snap het meid. Het was niet rot bedoeld ofzo. Ik sta er blijkbaar gewoon anders in, maar jij moet doen wat voor jou goed voelt..❤
Aaahw dat is balen zeg... kan me voorstellen dat dat echt wat aanpassing van je vereist nu. Erg vervelend!
Haha ik vat het niet rot op dacht geef uitleg dan is het te snappen, maar de pest is vind het lullig tegenover schoonmoe zeg maar
Die banners zijn stommeriken. Je moet handmatig even je uitgerekende datum aanpassen totdat de telling klopt!