goeiemorgen dames. ik krijg weer geen meldingen, dus had veel terug te lezen. hmm...terwijl ik aan het lezen wa had ik zoveel te reageren....nu alles weer vergeten. ik begin me sinds de zwangerschap wel steeds dommer te voelen zeg
@Maani oh wat zal jij idd druk zijn!! Ook op jezelf blijven letten en genoeg rusten he snap dat je "lijst-beheer-taken" effe een andere prio hebben. X @dreamer84 oh ik heb het ook!!! De sufste dingen vergeet ik, terwijl ik normaal echt wel gestructureerd ben en nooit dingen vergeet Ook wel een lekkere troef om in te zetten als ik excuus, dat voordeel heb ik dan ook al weer ontdekt
@dreamer84 @BB83 Ik herken het ook! Vooral mijn taalvaardigheid is echt ver te zoeken de laatste week. Superhandig als je vertaler/redacteur van beroep bent.
Klinkt plausibel, en het zou ook heel fijn zijn... Tot nu toe zijn mijn borsten plat gebleven en mijn heupen de normale breedte, maar misschien gaat dat nog veranderen! Jeetje, heftig hoor! Hoe wonderlijk dat je dan toch nog zwanger bent geraakt. ♡
@Maani succes met de laatste loodjes! Ik ben ook zo vergeetachtig als wat. Zo herkenbaar nog van de vorige keren, Haha. Vwb de doppler. Ik maak me ook geen zorgen dat ik niks vind. Ik heb natuurlijk littekenweefsel van 2 keizersnedes, dus dat zal ook niet helpen.
Dat is inderdaad een beetje onpraktisch. Hey, je hebt tenminste een excuus! Een zwangerschap kan nogal iets met je uithalen. Met mijn vorige zwangerschap was ik boodschappen aan het uitladen en ging ik om 1 of andere reden met mijn zak kroketten naar het toilet. Mijn man wist niet wat te zeggen. Ik ook niet. Yes voor alle ladies die de cruciale 12 weken voorbij zijn!! Feest! (Nog steeds geen nipt resultaten hier. )
Ik ben nog een achterblijver. Nog steeda geen 12 weken haha.. maar ik voel me ook zo vergeetachtig en dom. Maar vooral nog steeds moe moe en nog wat misselijk af en toe.
W Hahahah die kroketten Nou, dan is je contactlenzen vergeten of de eierkoker vergeten aan te zetten en 20 min wachten op niks gekookt ei nog niet zo ernstig
Hahahaha, die kroketten! Ik heb eens alles afgezocht naar de autosleutels. Die lagen dus in de groentela van de koelkast. Haha
5 juli ( een donderdag, in de vroege ochtend). Zit nog niet aan 10 werkdagen maar als hier lees hoe sommige meiden de resultaten in dezelfde week krijgen, begin ik toch ongeduldig te worden.
Ik 6juli en ook nog niks. Wel pas 7juli in maasstricht aangekomen. Maar hoorde van iemand die had afgelopen dinsdag geprikt en 4dagen later de uitslag incl nevenbevindingen en dan ook naar Maastricht. Snap er niks van waarom de ene later binnenkomt en eerder bekend is. Zit me dan nooit zo lekker
Het maakt m’n hoofd gek. Elke dag, om de zoveel tijd de brievenbus checken toch om zeker te zijn dat de brief er niet inzit. En ik ben van België, de nipt wordt eigenlijk niet zo ver van mij getest dus ik vind het ook maar raar dat het “zo lang” duurt. Maar ik ben in het algemeen gewoon een ongeduldige curieuze neus. Hopelijk maandag of dinsdag de brief in huis! Hopelijk bij jou snel ook!
Ja ik had t ook na 4 werkdagen via Maastricht. 2 juli maandag vroeg geprikt en zag later dat t diezelfde dag binnen was gekomen in Maastricht.vrijdag via mail de uitslag. Maar denk dat weekend en nu vakantie ook wel meespeelt!! En hebben jullie ook in spam gekeken van je mailbox? Je krijgt t eerst per mail. Afzender heet NIPT