@kleineM ik zou ook ff bellen hoor, better safe than sorry. Over vergeetachtigheid. .. ik vond net in de voorraadkast een pak Coolbest bij de 'gewone' pakken sap... heb m plichtsgetrouw nog in de koelkast gezet maar hij ligt er denk ik zeker al langer dan een week. . Die kan beter de vuilbak in zeker?
@Maani wat gaaf dat je jullie kleine voor het eerst hebt gevoeld en succes met de laatste loodjes! haha @dreamer84 en @BB83 dat is het bekende zwangerschapsvergeetachtigheid kwaaltje, hopelijk is het niet blijvend Oeps @nizzie86 dat is niet handig nee, dat wordt alles extra goed controleren. Ik ben blij dat ICSI bestaat anders was het voor ons niet mogelijk, want naast mijn tumor heb ik ook vijandig slijm en mijn vriend verminderde zaadkwaliteit @GYNN hopelijk krijg je snel de uitslag, aankomende week moet het wel komen denk ik. whahah ik lach me rot om je kroketten verhaal @Bumpie je volgt snel waar zit je nu? @Glaewil die werkt ook niet echt goed je ijsklontjes in je koelkast haha @Frou81 hahaha je sleutels in de groentela?! Wat leuk dat je het hartje nu zo snel had gevonden, ik had gehoopt dat mijn doppler gister binnen zou zijn, maar helaas. Ga ze maandag even bellen. Leuk om de kleine ook te voelen. @Soof22 dat is ook gek dat je dan nog niets hoort, hopelijk ook deze week meer duidelijkheid @itsourlove prachtige buik! @IVFBeeb heerlijk om het hartje te horen en ook echt je baby te voelen, hopelijk voel je hem/haar snel weer! @kleineM volgens mij kan het geen kwaad, ik heb het nu ook al een paar keer gehad. Mocht je toch echt twijfelen kan je altijd de vk bellen. @IUItje als hij al een week buiten de koelkast ligt en niet op een koele plek kan je die beter weggooien. Wat voelen veel al hun kleintjes zeg, ik ben jaloers. Hier te horen gekregen dat ik die van ons waarschijnlijk pas met 20 weken voel omdat hij/zij zo laag ligt en achter een soort laagje
Ik heb nog beetje op internet gezocht maar denk niet dat t kwaad kan. En als ik op zondag bel is het spoed.. ga zo ff met de doppler luisteren maar heb verder geen bloedverlies of zo of buikpijn/ kramp Edit: heb hem echt meteen gevonden met de doppler! Safe and sound!!
Ik heb dit om de paar dagen. Meestal als ik getraind heb én wat meer heb geslapen. Alsof er tijdens het slapen wat slijm ontwikkelt wat er daarna als geheel uitkomt. Het is wel een samenhangend geheel, niet gewoon meer afscheiding ofzo merk ik. Had het ook toevallig 20 minuten geleden nog en heb er even goed naar gekeken
goedemorgen dames. wat fijn dat ik niet de enige ben die zooooo in de war is in het hoofd ml kijkt me soms echt verwonderd aan als ik weer eens wat 'doms zeg of doe ik heb spruitje inmiddels ook een paar keer gevoelt, fijn gevoel is dat weer. voor mij wel steeds weer een bevestiging dat hij/zij het goed doet enne....over dikke buiken gesproken.....ik lijk op dit moment wel 20 weken zwanger haha....echt groot al. had ik met vorige zwangerschappen niet zo snel hoor ik zal zo eens een foto delen. @kleineM ik heb wel eens gehoord dat als je een stukje slijmprop verliest...het met een paar dagen weer aangroeit. geen idee of dit klopt hoor. maar bij twijfel gewoon bellen. daar is een vk tenslotte ook gewoon voor. hoef jij niet onnodig in zorgen te blijven
Staan er echo’s op het programma vandaag? Veel succes en plezier dames! @Glaewil deze week ben jij eindelijk aan de beurt he!@dreamer84 mooie buik ook al! Maak me geen zorgen meer hoor, heb beebje luid en duidelijk gehoord
Lijkt me ook erg fijn! Misschien toch een doppler aanschaffen Ja ik ga vandaag naar het AMC voor een gesprek op de afdeling klinische genetica en aansluitend een echo. Helaas zonder mijn man maar wel fijn om beebje weer even te zien. Ik ga ook even vragen of ze aan de nub kunnen zien wat het is
@DN2017 succes vandaag in het amc @dreamer84 mooie buik ook al @svlok dankjewel Iedereen die vandaag babydates heeft staan geniet ervan!! Hier nog een weekje slapen dan de pretecho, even iets leuks om naar uit te kijken. Vandaag ga ik rustig aan doen. Ben al enkele dagen niet echt fit...(moe en hoofdpijn...zal wel een nawee vd keelinfectie zijn)
Ooohhh heerlijk na alle verhuisdrukteheeft mn vriend toch een weekje vrij geregeld en gaan we aankomend weekend een weekje naar de Belgische kust! Zalig!!
@kleineM gelukkig heb je het hartje zo gevonden met de doppler Stelt je toch weer gerust. Lekker vooruitzicht, dat wordt genieten aan de kust @Soof22 wat fijn dat alles goed is! Er stond ineens een nieuwe afspraak voor morgenochtend in, dus hoopte stiekem op de nipt uitslag, maar helaas is het omdat ik met 20 weken een extra uitgebreide echo krijg vanwege een ICSI terugplaatsing en daarvoor wilt de gynaecoloog me ook nog een keer zien. Dus helaas hier nog in spanning wachtend op de uitslag. Hebben hier meer last van hoofdpijn, heb het nu al bijna een week elke dag en kan daardoor echt niet goed functioneren in de middag. Nu ook helemaal uitgeteld op de bank.