Stomme vraag, maar waar moet ik zijn om de afspraak/lijst aan te passen? Ik heb even gezocht maar kon het niet vinden
Pfffff ik heb een hoofd vol watten, dikke ogen en koppijn... ik mis mijn man zo... hij is al 4,5 week weg. Nog Max 2,5 week en dan is hij gelukkig weer thuis. Dit is de eerste keer zo lang weg sinds we kinderen hebben, maar hoop ook echt dat het de laatste keer is...
Hij is QA-manager op ZZP-basis. Nu voor de afwikkeling/einde project naar Abu Dahbi. Verder heeft hij dat project vanuit Nederland gedaan, met soms een weekje of 10 dagen daarheen. Maar nu moet hij daar zijn.
Ach gos ik heb écht met je te doen... lijkt me ontzettend moeilijk Ik heb net de bedrijfsarts gesproken omdat ik 2 uur per dag minder werk en wil werken i.v.m. vermoeidheid. Ze wil dat ik halve dagen ga werken in plaats van maar 2 uur minder zodat ik nog wat meer gas terugneem. Dat houden we de komende maand zo en dan bespreken we opnieuw hoe het met me gaat. Primaaaa
Bijjjjna hahaha! Je hebt hem toch gequote namelijk (zie blauwe streep langs linker zijde), maar dat is niet erg hoor
Hug voor @Frou81 ! Gelukkig ben je over helft, je kan al gaan aftellen tot hij weer thuis is. Hier net thuis van schildklier checkup. .. waarde nog niet goed dus weer medicijnen erbij. Hb was ook nog niet echt omhoog. .. van 6,7 naar 6,8. En bloeddruk weer historisch laag. .. 98-56. Morgen gyn, es horen wat die ervan zegt!
Alles was weer goed, een prachtig hartje gehoord, helaas geen echo maar ze was lekker beweeglijk en zat steeds te schoppen, dat was goed te horen @IUItje succes morgen!