Ja zeker, Dat is het belangrijkst! Ik ben ongeduldig Haha wil ook dat iedereen het ziet @itsourlove ja, is mijn eerste, als ik jou zie denk ik, dat wil ik ook Haha komt wel, iets meer geduld hebben hè
Ja dat is bij mij ook. Ik ben 1,78m en ik heb inmiddels een klein 'vetrolletje'. Ik hoorde ook dat als je lang bent je het minder snel gaat zien. Ik pas mijn gewone broeken alleen niet meer. Jij nog wel? Ik geniet er nog maar van, want de buik wordt vast ook nog wel irritant.
Oh dan ben jij echt nog plat. Kom je wel gewoon aan? Ik las ergens dat je vanaf week 14/15 wel elke week een halve kilo moet aankomen.
De kleine van ons had nu al lange benen, dat vind ik echt grappig. Dat heeft ze niet van een vreemde, die heb ik ook. Ik ben echt zo benieuwd naar haar. Hebben jullie dat ook zo?
Bedenk wel dat ik het allemaal als klein mensje (1.67) mee moet slepen hè zeker met deze hitte geen doen joh
Hoeft niet persé volgens mij..ik ben tot op heden 3 kg aangekomen. Maar heb er ook op aangedrongen goed op te letten want ik ben met mijn zoon 28kg aangekomen en het heeft echt veel energie gekost en ging er niet makkelijk meer af.
Oh echt hoor supernieuwsgierig. Naar echt alles. Is ze ook zo een mini bij geboorte als broer en zus...heeft ze ook zo een lekkere haarbos...is ze ook zo wijskijkend echt alles nieuwsgierig naar.
Nee, ik ben nog niets aangekomen. Al eet ik als een bootwerker, dus ik snap er niets van. Ik zal het de volgende keer met de verloskundige bespreken. Maar vooralsnog groeit onze dochter als kool, dus ik maak me geen zorgen.
Ja, ik ben waanzinnig benieuwd! Vooral op wie ze gaat lijken. Wat ik ook zo grappig vind: nu kun je je geen voorstelling maken van hoe je baby eruit gaat zien, en dan is hij/zij eenmaal geboren en kun je je niet meer voorstellen dat er ooit een tijd was dat je níét wist hoe hij/zij eruitzag. Echt zo bijzonder.
Ik acht de kans groot dat het weer een soort van minime is. Allebei de grote guppen lijken ondanks verschillende papa's op elkaar. Nou zijn zoonlief en minigup straks wel volle broer en zus dus ik denk een kopie van haar half zus enkel met bruin haar en bruine ogen. Terwijl grote zus donkerblond haar heeft en groen/bruine ogen en de enige met tintje (halfbloedje indo)
Nee nee. Gewoon bij de papa vd jongste. Maar op het tintje verschil leken die als baby en zelfs nu ook sprekend op elkaar. (Mijn genen zijn sterk klaarblijkelijk)
Wat grappig, onze jongens zijn echt twee verschillende. Zowel qua uiterlijk als karakter. De oudste blond met blauwe ogen en de jongste donker met bruine ogen. Ben dus erg benieuwd hoe de baby eruit gaat zien. Ik tik vandaag de 16 weken aan. En ik ben nu een week bezig met homeopahie en het helpt. Ik ben zo blij!
Nog niet helemaal, ik heb bijvoorbeeld ook nog totaal geen eetlust. Maar ik geef niet meer over. Ik zit nu in fase 2 qua gebruik. Iedere 5 dagen dosis iets verhogen. Maar ik kom bijv ook beter in slaap, ben niet meer iedere keer klaarwakker ‘s nachts. De eerste 2 dagen had ik steeds nadat ik het gebruikt had, dat ik heel trillerig werd en enorm ging zweten, dat is nu over. Volgens de verloskundige was dat juist heel goed, omdat er dus heel wat uit mijn lichaam moest. Ik voel mij ook veel rustiger. Dus al met al ben ik tevreden, en dit terwijl ik er een beetje sceptisch mee begon Haha.