Geheimpje van hier ik voel een blaasontsteking niet.. ik heb toen Shane 3 werd een nierontsteking gehad waarschijnlijk voorgekomen uit een blaasontsteking. En bij de zwangerschap van Shane een urineweginfectie ...dus echt ik hoop het but I dont know. Ik hoop dat het dat is want ik vertik het om nog meer extra lichaamsdingen te krijgen (zoals bekkentherapie of rust)
Nou uitslag vd urine. Ietwat verhoging vd witte bloedcellen, maar dat was weken terug ook al en dat kan gewoon bij de zs horen. Een blaasontsteking is het in elk geval niet en de urine staat op kweek dus morgen hoor ik meer. Assistente zei wel dat de huisarts vd zekerheid alvast ab heeft uitgeschreven, maar ik wacht even de resultaten vd kweek af...want voor niets ga ik geen AB slikken.
Hoi dames Sorry dat ik niet zoveel mee klets had een bloedonderzoek gehad en behoorlijke vitamine D te kort ben zo dood op elke keer nu langzaam aan het opkrabbelen de hitte en me astma werken er ook niet zo aan mee blij als het wat gaat afkoelen Ik heb 4 september 20 weken echo en geslachtsbepaling zag dat de meisjes voor stonden tegenover de jongens ben benieuwd bij welke ik me mag gaan voegen
Oh ik herken dat zo ik ben een chronisch dtekort persoon. Mag ook lekker doorslikken. En hier ook astma met deze hitte echt niet te doen...en dan ook nog eens smog...blegh. Rustig aan meis! En ik ben benieuwd!
@Melkos lekker rustig aan doen! Heb je wel goede multivitamine voor zwangeren? Anders moet je maar even pb-en. Vriendin van mij is orthomoleculair therapeut en krijg via haar tabletten: mijn bloed waarden zijn super. Desondanks ben ik ook moe Hoort er ook bij. Kan je een beetje rusten? Knuffel
Ik heb de check up weer gehad en hartje gehoord. Verder moet ik even een drankje voor maagzuur halen. En bij hoofd kan ik beter paracetamol slikken.
Fijn dat je je weer beter voelt! Kan natuurlijk altijd door de warmte komen. Ik kreeg een aantal maanden geleden voor het eerst migraine en had het toen 3 keer in een week. Uiteindelijk bleek er een zenuw bekneld in mijn nek. Na bezoekje fysio nooit meer gehad. Kun je dus altijd laten checken als het blijft terugkomen
Dank je voor de tip. Ik hoop dat het eenmalig is geweest. Fijn dat het bij jou over is gegaan. Het is zeker geen pretje. Ik hou van de zomer maar ik heb nog nooit uitgekeken naar regen.
Oja. Hier ook een afspraak voor de 20 wkn echo gepland. Donderdag 30 aug! Ben dan 19wkn2dgn maar was geen probleem. Kunnen we in ieder geval voor de vakantie nog deze check hebben gehad. daarna als we terugkomen ben ik ineens alweer bijna 24 weken! Dan gaat het al helemaal snel daarna tot mijn verlof... ik ga 4 weken van tevoren zoals het er nu uitziet, dus met kerst verlof. En dan ergens in mei 2019 weer beginnen met werken! (Plak er nog wat verlof achteraan). Nu al zin in!!
Zooo ik zit even aan mijn koffie op het balkon...de temperatuur is heeeerlijk. Zo wandelen naar de verloskundige. Checkup time. En verder in zware twijfel...maar dat vertel ik strakjes wel. ❤
Toch maar nu...zoals jullie weten zit ik in het begin van reintergratie. Enkel is het zo dat ik zelf ook solliciteer, zo mag ik straks op gesprek. Opzich heel leuk en lekker dichtbij. Maar het volgende issue...ik heb dus al enkele dagen een redelijk tot flink onrustige buik..het is dus geen blaasontsteking dus de oorzaak ligt waarschijnlijk ergens in het fysiek. Heel stom gezegt ik weet dat als ik solliciteer op de functie het 95% zeker is dat ik deze functie krijg (combi van passie voor het onderwerp en langdurige ervaring)..maar dat ik bv door lichamelijke gebreken meteen weer nee moet zeggen.... Dus ik wacht zo sowieso even de verloskundige af, maar het is al een heeeel dilemma in mijn hoofd. (Zo op de vroege morgen)
Das een dilemma ja! Waar doe je goed aan hè? Lastig! Goed naar het stemmetje vanbinnen luisteren denk ik. Ik wens je wijsheid toe! En veel plezier en succes bij de vk.